Dine Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 13. oktober 2010 De så veldig deilige ut! Er de gode å gå i? Hvilken butikk kjøpte du de i? Vi skal ta en tur på det største senteret i nærheten her i ettermidddag, hvis du skjønner hvilket jeg mener Kanskje de har butikken der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 #722 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det var der jeg kjøpte dem, hvis det er det jeg tenker på. På S De ble kjøpt på euro sko. De er kjempegode! Skulle prøve gummistøvler jeg, men måtte vente så lenge mens de fant størrelsen min, så da prøvde jeg disse, og måtte bare kjøpe dem De var så fantastiske å ha på :rødme: Varme og gode, og myke såler. Og plass til å stappe buksa nedi hvis det er sørpe ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så bra På S ja Blir det beste stedet å dra for oss, siden det er nærme og mange butikker. Nå har jeg litt store legger, så jeg får nok ikke plass til å putte boksen oppi dessverre.... Men kan sjekke ut Eurosko og evt titte innom senterets nettsider og sjekke litt... Har lyst på en god vinterjakke også, men har ikke lyst å bruke altfor masse penger på den siden jeg ikke kommer til å ha mage resten av vinteren (håper jeg) og til neste vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2010 #724 Del Skrevet 13. oktober 2010 De Sorel-skoene har jeg sett på i butikken også. De ser supergode ut, og med så god anbefaling vurderer jeg dem nesten selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 13. oktober 2010 Må hvertfall ta en titt på de etterpå kjenner jeg... Det er viktig med gode sko fremover, ettersom jeg forhåpentligvis kommer til å gå mye turer når Lilletassen vår kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 #726 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er sikkert ikke lett å finne jakke som har plass til magen! Jeg drev å lette etter vårjakke, men endte bare opp med en vanlig jakke jeg ikke kunne lukke igjen. Sånn sett var det greit å føde på sommeren, slapp av knyte på seg sko, og trengte ikke jakke Går du til fysio Dine? Jeg har meldt meg på bassengtrening igjen nå, på senteret hos meg. Det er fysioterapeut som leder treningen, og det er innmari bra opplegg, og varmt deilig vann Gleder meg til å begynne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. oktober 2010 #727 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spent på å høre om det ble noe fangst Jeg har et par gode imberland sko fra ifjor, så de vil bli godt brukt i år også tenker jeg... Kan vel være greit å ha noen sko som en får på seg selv om man kanskje etterhvert blir litt hoven i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Nei, går ikke til fysio eller noe, men har vurdert det. Det går litt opp og ned med ryggen. Den har vært fin de siste dagene, sikkert fordi jeg har tatt det med ro. Men etter turen i går, selv om den ikke var lang, så virker det som det er isjasnerven som holder på.. (Prøvde meg på en trenings DVD for gravide og der sa instruktøren at hvis det og det gjorde vondt, så var det isjasnerven). Ikke lett å finne jakke med mage nei.. Kommer jo ikke til å bruke den særlig ofte uten mage, så vil ikke bruke masse penger på det.. Men vokser jeg mer nå passer ikke vinterjakken fra i fjor.. Og det må jeg jo regne med å gjøre.. På den jakken får jeg igjen glidlåsen, men ikke knappene utenpå.. Sovnet litt på sofaen istad... Deilig å sove litt, men blir så sliten og litt uggen etterpå. Pleier å bli sånn hvis jeg sover midt på dagen uten at jeg er forkjølt eller syk.. Endret 13. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. oktober 2010 #729 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har fått beskjed om at det gjør mer vondt om man trener/beveger seg sjelden enn om man gjør det jevnlig. Det har ihvertfall motivert meg til å få bevegd skrottet så ofte jeg orker. Det trenger ikke være mye heller. Har funnet noen ting som fungerer for meg, feks lett sykling. Andre ting igjen,som gåturer, kan til tider fungere veldig dårlig. Det viktigste for meg er å få igjen blodsirkulasjonen. Føler at det er det som hjelper. Også gjør jeg lette yogaøvelser. Er virkelig å anbefale . Husk at det er ikke yoga hvis du presser. Ofte kan det være nok å sitte med beina i kors og rette oppryggen, samtidigsom jeg puster med magen. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2010 #730 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tror ikke de har bassengtrening på bassenget ditt, hvertfall ikke med fysioterapeut, og for gravide. Drev nemlig å sjekka litt da jeg skulle begynne, og det er få steder i oslo som tilbyr det. Så tror du bør dra til meg hvis du vil begynne på det. Ellers er det i sentrum også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 14. oktober 2010 God torsdags morgen I går var mannen og jeg og handlet og jaggu fant vi ikke både vintersko til begge to og vinterjakke til gravide meg! Her er skoene jeg endte opp med. De virker veldig komfortable og var myke og gode inni. Sålene skal være myke og gode å gå med også, så det blir bra. De må imprigneres og så tåler de masse - så nå gleder jeg meg til å gå med de i vinter :snø: Jeg endte opp med en boblejakke kjøpt på Kappahl til 699kr. Den går til midt på lårene og er svart med pusekant på hetten. Fant ikke bilde av den, men der har jeg hvertfall god plass til en voksende mage. Prøvde litt forskjellig og den jeg endte opp med er i str 44-46, og jeg bruker vanligvis 38-40 i overdeler.. Men jeg er hvertfall veldig glad jeg fant en jakke såpass fort og jeg fikk ikke særlig vondt i ryggen heller, for vi var så effektive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #732 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Dobbelpost Endret 14. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. oktober 2010 #733 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så flott med både sko og jakkekjøp De så veldig gode ut de skoene. Kanskje jeg skal ta med meg samboern på skotitting en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det bør du, jeg tror de skal bli veldig gode å gå i Nå har jeg holdt på med husrengjøring i 2,5 time Jeg har ikke sagt noe til mannen om det, for han skulle egentlig ta det etter jobb i dag fordi vi skal ha middagsgjester, men siden jeg hadde lyst å gjøre noe litt mer fysisk, så begynte jeg så smått på stuen og vips var jeg på kjøkkenet og skrubbet benken mens jeg digget til Justin Timberlake Mannen vil ikke at jeg skal styre så mye pga ryggen, så det er leeenge siden jeg har støvsugd feks. Nå er jeg nydusjet og fikset, så nå håper jeg mannen blir fornøyd når han kommer hjem om 5-10 minutter... Jeg har også gjort ferdig bryllupsboken - mangler bare navnet på hovedretten vi hadde (har fått inn bilder av alle rettene og kakene og skrevet hva det er), så det blir en ekstra bonus som han kan få se Jeg har laget 50 sider og sånn ca 150 bilder (inkl bryllupsreisen) og alle som har laget en fotobok på nettet vet at det tar tid å sette sammen alle bilder, skrive tekster, finne bakgrunner, layouter til bilder og tekst osv osv. Puh - er godt det er over!! Men fy søren som jeg gleder meg til vi kan sitte med boken i hendene og se på resultatet.. Særlig sammen med Lilletassen neste år feks - vise han bilder av venner og familie og etterhvert gjenkjenner han de sikkert også. Nei, nå er jeg stolt av meg selv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. oktober 2010 #735 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wow så flink du er, mannen er sikker kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. oktober 2010 #736 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så flink du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #737 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ja, jeg må si jeg følte meg ganske så stolt i går ja.. Men jeg kjenner det godt i ryggen i dag, men det var verdt det Mannen ble kjempe glad og kunne heller ta seg en lang, velfortjent dusj i går etter jobb, enn å styre istand med støvsuing etc. Så i dag blir dagen litt roligere, for jeg skal bort i morgen kveld og søndag ettermiddag, så det er godt med en rolig fredag da. Nå skal jeg snart spise frokost og se reprise av Unge Mødre.. Har blitt et lite rituale som er ganske deilig.. Og så avslutte bryllupsboken ordentlig etterpå, så er jeg fornøyd i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. oktober 2010 #738 Del Skrevet 15. oktober 2010 Oj, så flink du var i går Det er gøy å lage fotobok! Har laget noen jeg også. Veldig fornøyd med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2010 #739 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du er jammen meg flink Kan tenke meg bryllupsboken blir kjempeflott Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jo, takk for det dere Nå har jeg sendt inn bestillingen hos Elkjøp, kom på 419 kroner, absolutt overkommelig, jeg håper bare den blir fin og sånn som jeg håper... Har også holdt på litt med boken til Lilletassen - ordnet med litt bakgrunner og sånn som jeg har kjøpt på Panduro tidligere. Det er ikke alle sidene han trenger i den boken, så da har jeg tatt på ny bakgrunn, så har jeg tenkt å få på bilder etterhvert Deilig å være litt kreativ - det er sjelden jeg er det, så godt å benytte seg av den kreative siden iblant Ha en deilig helg alle sammen, nå skal jeg "lage" fiskegrateng og koke poteter til mannen kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå