Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hiphop, det har du rett i. Og mensen er jo forventet om 1 uke, så sånn sett er det jo ikke så rart.. Jeg trenger nok bare å høre realiteten og faktisk skjønne at det ikke kan gå logisk sett denne gangen.. Er ikke så lett når man leser på nettet og ikke klarer å holde seg unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: PP2 er også en fin PP! Jeg håper på PP2.. ;) Og det hadde jo vært gøy å ha perm samtidig og kanskje ha treff på sykehuset! :)

Men jeg krysser fingrene for at din kjøre har skikkelig utholddende svømmere! Det kan vist gå an har jeg lest! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det fysisk gå an når EL er 6-7 dager etter vi hadde oss...? Eller 3-4 dager etter EL...? :sjenert:

Ja, det hadde vært kjempe koselig med baby nummer 2 treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiphop, det har du rett i. Og mensen er jo forventet om 1 uke, så sånn sett er det jo ikke så rart..

He He, jeg mente hi hi, ikke hiphop... Bruker ipad for første gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt, jeg sitter og kjenner på stikkinger i eggstokkene selv.. Er det mulig vi leter litt vel hardt etter symptomer her tro? :fnise: Tiden vil vise. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olala,spennende! Kjøpt deg ipad i statene? Jeg testet og min ut i går for første gang ,ganske kjekt! last ned songpop app!

PP er litt berg og dalbane..og den evige testingen.,men man vet aldri,jeg har jo kjent det med en gang egget festet seg. men krysser fingrene for pos test!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type app er songpop appen?

Ja, kjøpte den i USA :)

Ja, det er spennende tider i møte.. Men PP2 kommer så altfor tregt..! Spesielt når jeg føler det er så liten sjanse denne gangen og jeg har lyst til å komme skikkelig i gang :nigo:

Har vært litt stikkinger i dag også, men ellers har jeg ikke bedre luktesans som sist eller noen andre symptomer.. Og ja, vi leter nok hardt etter symptomer ja... :Finse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser finse-smilien ut? Slik? : :fryser::fnise:

Måtte le litt da det stod hip hop.. :lol: Ikke lett med nytt tastatyyyr!

Jeg har hørt at sædceller lever i opptil 5 døgn, men her om dagen leste jeg faktisk 7 også.. Kanskje det er en urban myte ;)

Jeg kjenner ingenting og føler meg overhode ikke gravid. Sees i PP2... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er ikke lett med nytt tastatur :fnise: Den endrer jo ord hele tiden...grrrr...

Ja, sees nok i pp2, for her er det bare fantomsmerter og mye innbilning og håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvor tidlig kan man forsøke å teste med strips? Kjøpte på ebay og selgeren la ikke ved bruksanvisning og det står på kinesisk på selve testen selvfølgelig... Doh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er mandag 24.sept, så jeg kan vel egentlig teste i morgen tidlig da eller? Har ikke kjent særlig mer av stikkinger, kun innimellom. I tillegg merker jeg at jeg er obs på lukter, men det tror jeg helt ærlig er fordi jeg fikk bedre luktesans i forrige svangerskap. Så nei, jeg tror jeg bare må legge fra meg det her altså... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...