Neytiri Skrevet 25. oktober 2011 #2821 Del Skrevet 25. oktober 2011 Uff da vennen, jeg kan si jeg kjenner meg litt igjen altså. Her ble det ofte til at jeg gjorde husarbeidet mens hun ble sittendes på ryggen min i mei tai, da var hun veldig glad. Tur ut HVER dag må man nesten når de er blitt så gamle som tassen er nå, er godt for oss også med frisk luft og en gåtur. Ikke hver dag jeg hadde noe spes å gjøre så det ble en god runde med vogna, sliter du med søvnen kan du legge det sånn til at du går tur når han skal sove, da får du kommet deg ut og han sove? Jeg husker når Bumba kunne ikke helt sitte selv eller krabbe, de blir frustrerte da de vil så gjerne men får ikke til, plutselig knekker de koden Har de ikke åpen bhg i nærheten av deg? vet ikke hvor gamle barna må være da men er en ting du kunne sjekket. Babysang? dere har jo babysvømming vi ses jo mandag, men om du har tid en annen dag i uken kanskje vi kan treffes igjen bare oss to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #2822 Del Skrevet 25. oktober 2011 Takk for gode ord Pupsilure, Marmot og Neytiri Det hjelper å lese hva dere har skrevet, så tusen takk! Jeg tror Lilletassen vil trives godt i barnehage. Problemet er nok å få plass før august neste år, men vi får se.. Det er faktisk en åpen barnehage som jeg har tenkt å sjekke ut i nærheten her, men jeg vet ikke om man må komme tidlig og være hele dagen som i vanlig barnehage? Det hadde vært aller best om vi kunne kommet etter første soving feks, fordi han står opp såpass tidlig (kl.6) at det hadde vært fint å komme i 11-tiden eller noe. Jeg trodde egentlig jeg skulle stortrives å være hjemme, og det har jeg gjort til nå, men den tiden vi er i nå er grusom kjenner jeg. Nå gleder jeg meg skikkelig til babysang i morgen. Nesten så det er ukens høydepunkt Der treffer jeg mange koselige damer og babyer, så det er virkelig alright. Lilletassen koser seg der også virker det som, så vinn-vinn. Jeg skulle veldig gjerne truffet deg alene neste uke Neytiri, men jeg har endel å gjøre tirsdagen (så typisk når du endelig kommer!!) med kjøretimer, pakking osv. Men jeg er med på mandag hos Pusla, for vi reiser jo ikke før onsdag morgen. Gleder meg til å se dere igjen alle sammen!! "Den store butikken" i nærheten er veldig greit faktisk, skal prøve meg på en tur dit hvis vi kjeder oss en dag Noe vi aaaaldri gjør :gjeiper: Nå hadde jeg nettopp kjøretime. Før vi reiser (neste uke) fullfører jeg nok trinn 2, så det er jo moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 25. oktober 2011 #2823 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bare en kjapp tur innom med en god til deg! Trist å høre at du føler alt er slitsomt med lilletassen om dagen, skjønner deg veldig godt, det ER slitsomt å være hjemme med de i den alderen her hvor de krever fryktelig mye av oss når det gjelder oppmerksomhet og underholdning. Noen ganger angrer jeg på at jeg bestemte meg for å være hjemme så lenge .. Men samtidig er det denne ene gangen de er små, og vi er heldige som har muligheten til å være hjemme lenger, så man må bare prøve å se litt lettere på det, selv om det er veldig vanskelig når ting er så slitsomt! Vi er ihvertfall veldig fornøyd med å gå i åpen barnehage! J får lekt med andre unger, og jeg får snakket med andre voksne Så gøy at du kommer deg fremover med kjøretimene, tenk så deilig det blir når du får lappen! Tok dere undervannsbilder på svømminga forresten? Fant bildet av J isted, syns det er så morro å ha Ha en fin tirsdagskveld Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. oktober 2011 #2824 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nå har vi og kommet til det stadiet der vi MÅ ut hver dag. Enten det eller at vi får besøk. M blir fryktelig lei de samme tingene. Går jo i å leke på matta eller babygym, sitte på faget, bære rundt og tulle, spise, skifte bleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #2825 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare en kjapp tur innom for å for at bestevenninnen min fødte en liten gutt i dag Gleder meg så utrolig masse til å holde og kose med han Becky* Skal på intervju på mandag på den jobben du tipset meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #2826 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal forresten på et jobbintervju på mandag og trenger referanser.. Hvordan skal jeg gå frem for min nåværende sjef ang dette (regner med jeg må bruke sjefen som referanse i og med at det er der jeg har jobbet de siste 3 årene..) når h*n ikke vet at jeg søker jobber...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2011 #2827 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hurra for lille babyen til venninnen din Du må jo bare si til sjefen din at du ønsker en ny jobb. Si at det er for lang reisevei for deg, og at du ikke kan jobbe kvelder, og derfor blir nødt til å bytte jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. oktober 2011 #2828 Del Skrevet 26. oktober 2011 Oi, så spennende Husk å være skikkelig på hugget. Vær litt guttete og strutt av selvtillitt. Ikke sånn flink pike som tenker at hun kanskje er litt flink. Tenk at den jobben SKAL du ha. Husker jeg tenkte sånn forrige intervju og det hjalp meg veldig. Nå fikk jeg nå ikke jobben... () men tror jeg har lagt inn en god søknad til en evt ny stilling blir lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #2829 Del Skrevet 28. oktober 2011 *Noterer meg dette Becky* Takk for gode tips! Har jeg lyst på jobben og får den skal jeg ta deg med ut og feire Nå har jeg kontaktet sjefen og h*n stiller som referanse. Sa h*n skjønner godt at jeg vil gjøre noe iht utdannelsen min. Så da er det i boks hvertfall. Sendte mail, turte ikke ringe Nå må jeg bare finne en referanse til, så er det klart. Ellers begynner mannen pappapermen sin på mandag. Først og fremst 4 uker, og så reiser vi førstkommende onsdag, så da går to uker bort på ferie. Så jobber han igjen mens jeg er hjemme og så er planen at han tar pappaperm (6 uker) når jeg begynner på jobb 1.april. HVIS jeg har fått meg jobb da selvsagt.. Etterpå skal jeg besøke moren min som ligger på sykehus etter å ha operert benet pga benbrudd. Jeg har såvidt pratet med henne siden juli og ikke har hun sett Lilletassen siden slutten av juli heller. Så dette kan bli spennende.. Heldigvis reiser jeg med søsteren min, så det går nok bra. I kveld skal jeg ut og spise med to venninner. Blir digg å komme seg litt ut kjenner jeg, for uken som har vært har vært tøff. Prøvde Åpen Barnehage i går og der storkoste Lilletassen seg, men var ingen jeg kunne prate med følte jeg.. Så kan jo bli litt kjipt for meg da, men så lenge Lilletassen koser seg og opplever noe, så får jeg heller tenke på meg selv en annen gang Trenger jo ikke gå hver dag, men annenhver eller innimellom - så det skjer noe for tassen min Har lyst å kjøpe fingermaling også, så vi kan prøve på det og kanskje gi noen julegaver han har laget, men hvor får jeg tak i bra maling som er giftfri? Funnet noe på BR Leker, men er det giftfritt og gir det fine farger..? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. oktober 2011 #2830 Del Skrevet 28. oktober 2011 jeg har kjøpt fingermaling på panduro, den er giftfri har ikke fått testet den enda da, så vet ikke hvordan de er å male med.. så forresten på fb at kusinen min kjenner hun venninnen din som hadde fått baby, verden er liten Håper det går greit når du skal besøke moren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2011 #2831 Del Skrevet 28. oktober 2011 Spennende med intervju da Dine, Håper det går bra! Hvorfor har du ikke snakket med mammaen din sålenge? kanskje ikke noe du vil nevne her bare lurte om jeg gikk glipp av noe, håper hun kommer seg fort igjen etter benbrudd, det er vondt det altså Så flott dere prøvde barnehagen da, og vettu mannen min har også sagt sånn at han kjenner ingen......MEn jeg har sagt til han at vi gjør det først og fremst for Bumba, hun koser seg maks, og om man skulle få til å prate med noen så er det nå bare koselig. Vi har forresten gått(før jeg begynnte på skolen) på åpen barnehage/tematreffer 3 ganger i uka, det er ca annenhver dag og jeg synes det holder, de andre dagene drar vi bort til parken så hun får leke ute eller vi har tatt en sykkeltur, eller en lang gåtur med vogna Gleder meg se deg mandag, leeeenge siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. oktober 2011 #2832 Del Skrevet 28. oktober 2011 Alriiiight! Gleder meg til feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #2833 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jesse* Er kusinen din T? Tror jeg vet hvem du mener faktisk.. Så moro at det er kusinen din i såfall, for jeg har jo truffet henne flere ganger Og hun er jo gravid også hun (Hvis det er samme da..hehe) Neytiri* Kan fortelle på PM i morgen, for nå skal jeg ut og spise middag med venninner Becky* Håper på feiring jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. oktober 2011 #2834 Del Skrevet 28. oktober 2011 Gleder meg til mandag - da er det åpen barnehage her og da er det jo noen du kan prate med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. oktober 2011 #2835 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja, det er henne Lenge siden jeg har snakket med henne nå, men ja, hun har vel termin i februar hvis ikke jeg husker feil Morro at du vet hvem det er Kos deg på middag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2011 #2836 Del Skrevet 28. oktober 2011 ok Gleder meg til mandag og åpen barnehage hjemme hos Pusla skal vi ta noe forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. oktober 2011 #2837 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Trenger ikke ta med noe! Det blir enkelt og greit :-) Endret 28. oktober 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. oktober 2011 #2838 Del Skrevet 28. oktober 2011 Håper det gikk greit på sykebesøk hos moren din Goffel har malt et kjempefint bilde med fingermaling Kjøpe et sett fra Nille med tre farger og noen svamper. Og nå har jeg kjøpt en pakke i lekebutikken med 4 farger, kostet ca 80 kr, for 4 store bokser. Gul, grønn, rød, blå. Skal kjøpe flere lerret, så han kan male til mormor og bestemor i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. oktober 2011 #2839 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vi kjøpte også fingermaling i lekebutikk. Men her er fingermaling ingen suksess - tulla hater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. oktober 2011 #2840 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lykke til på intervju i morgen Har du forresten vurdert å begynne å jobbe nå likevel? Da vil det muligens være lettere å få jobben. De skal ikke diskriminere, men vet at det gjøres likevel. Forhåpentligvis har de med seg en representant fra en fagforening som ser at det hele går riktig for seg. Jeg tenker og siden Lilletassen virker å trenge mye stimulanse hjemme, at det rett og slett kan være greiere å ha han i barnehage? Kanskje han er en skikkelig barnehagegutt. Da slipper dere et evt økonomisk tap og. Nå er det sikkert annerledes hos dere, men vi ringte kommunen og hørte hvor det var ledig. Var bare noen få plasser ledig her og der, men heldigvis var det en i nærheten. Tror du hadde passet fint til den jobben Du som er så behagelig og mild passer fint til å være en bedrifts ansikt utad Også er jo ansiktet så pent og, så dette nailer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå