Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Nå har han nettopp kastet opp over alt han hadde på + meg og i håret mitt.. Stakkars.. Han kaver så fælt at han hoster til han kaster opp, men allikevel blir han helt gal dersom det ikke skjer noe. Utrolig frustrerende for både liten og stor!

Åling er moro det, for jeg merker at han blir stolt av det han også. Spennende å se om det blir no krabbing eller om han går rett over på gange om noen måneder..

Marmot* Hehe, det blir spennende å se faktisk.. Spørs om ikke du kan ha rett :sjenert: Det største problemet er at jeg vil bytte jobb -for jeg nekter å jobbe en eneste dag i den jobben jeg har nå. Så det er faktisk det som holder oss aller mest tilbake. Så har jeg lyst på lappen før neste baby kommer også, men jeg kan fint kjøre opp som gravid, det gjør meg ingenting. Regner med jeg kommer til å bruke et par år, sånn at jeg rekker det i grevens tid med oppkjøring... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, stakkars Lilletassen da :tristbla: Det er fryktelig slitsomt når man ser at de sliter og man får gjort så lite annet enn å trøste. God bedring til han :klemmer:

Her har jo tulla ålt seg framover lenge, men hun sto masse i krabbestilling helt fra april faktisk. Men først de siste ukene hun har krabbet på knærne, jeg trodde kanskje hun ville hoppe over krabbinga, men nå har hun nesten sluttet med ålinga. Så de finner nå ut av det i sitt eget tempo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som blir med på treffet til onsdag?

Jeg skal jobbe :haar: på onsdag så jeg kan dessverre ikke.. Håper dere får det hyggelig. Sikker på at dere kommer til å kose dere veldig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla har ålt seg i flere mnd nå og har en helt utrolig teknikk, men nå har han faktisk begynt å krabbe. Vi har faktisk øvd litt i trapper. Da må de løfte knærne ordenlig og får øvd litt på den bevegelsen. Så må jeg vel avvenne trappeklatringa etterpå.. :fnise: (I tillegg har han fått det for seg at han kan gå og har noen ganske hasardiøse utfall hvor han løper/går noen skritt før han flater ut :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slitsomt med syke babytasser... :sjenert: Virker som han er på bedrings vei da, men hoster har han gjort i flere uker nå.. Ikke noe mer oppkast, men fortsatt litt snørr. Kjapp oppdatering :gjeiper:

I dag kjøpte jeg strømpebukser med anti-skli på knærne. Blir spennende å se om det hjelper ift krabbingen, for det virker som han ofte prøver å sette det ene kneet fremfor det andre, men så sklir han bare. Haster absolutt ikke med krabbingen, men hadde jo vært moro for hans skyld.

Første natt med nattpose også.. Han snur seg så mye rundt på magen og våkner av det, så nå har vi pose som er festet rundt hele sengen for å forhindre at han snurrer over. Krysser fingrene!

Så kjedelig at du ikke får blitt med Siebaeo, men jeg skjønner at du må jobbe selvfølgelig. Sånn blir det når alle begynner å jobbe igjen, men man kan jo alltids ta et treff noen timer en helg fremover, hvis alle er interessert i det. Sikkert litt morsomt for barna også :)

Svigermor skal ha Lilletassen på overnatting på lørdag og vi skal INGENTING! :nigo: Vi trenger å sove mer kjenner jeg, så skal bli digg (og ekstremt rart!) å være hjemme uten at vi har LIlletassen her. Men svigermor gleder seg vilt til å ha han der og han trives så godt med henne også. Uansett har han ikke vondt av å være en natt borte, han må jo øve seg han også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovedate høres bra ut :)

Ja, det hadde vært gøy å møtes igjen en gang når alle babyene har blitt smårollinger (bortset fra Bumba som har blitt toddler :fnise: ) . Kan gjerne være i mitt nye, fine hus :nigo: , men det får vi evt ta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sovedate er nettopp det det skal være :fnise: Men det blir vel ikke så altfor tidlig til sengs heller tenker jeg, men vi kan hvertfall sove lenge om morningen!! :nigo:

Har kjempe lyst å besøke deg også, var jo så dumt jeg ikke fikk det med meg sist. Men nå skal jeg begynne å ta lappen, så da er det enda lettere også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempedeilig med lappen. Vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten. Du får det nok fint til. Kluet er å blir god på forholdet mellom klutsj og gass. Styring og bremsing er jo ikke det som vanseklig. Øv masse på parkeringsplasser, så får du det til. Jeg var dårig på det, for mamma forklarte det så dårlig. Ble bedre da en kjørelærer forklarte meg det, men tok litt tid før jeg skjønte greia. Er første etter man får lappen man lærer å kjøre.

Har sendt deg en melding på fb. Fikk du den? Tror for øvrig jeg "publiserte" fødselshistorien mens du skrev innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) Føler det går veldig greit med clutch (?) og gass, men det er jo bare på parkeringsplass.. Er så redd for at jeg skal ha for mye å tenke på i trafikken at jeg ikke fikser å gasse og sånn samtidig :fnise: MEN: Motivasjonen er der og jeg SKAL ta lappen, om det så tar meg 3-4 år..!

Har svart på meldingen din på fb :Nikke: Vi skrev samtidig der ja, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro at du skal ta lappen nå, blir nok deilig å ha det til evt neste mann også....blir jo lettere å komme seg rundt.

Og Becky du er så morsom du, min blir aldri noe smårolling :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en søndags :klemmer:

Hvordan var det med en natt uten Lilletassen? :) Tipper det var deilig å få sovet ut! ;)

(Jeg har slettet dagboken min for en liten periode, trenger å begynne med blanke ark når skrivelysten kommer tilbake, men følger deg her inne allikevel :jepp:)

Ha en strålende søndag! :hug:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det kan godt hende at vi ikke får kommet på onsdag :( M har fått en allergisk reaksjon med skikkelig elveblest og feber, stakkar :( Måtte på legevakten i går. MASSE folk der og vi gikk nesten rett forbi køen. Hadde jo en liten V.I.P med oss :fnise:

Det skal visst gå fort over. Hun har fått antihistaminer, men forløpig er hun bare verre og feberen øker :( Satser på at det snart blir bedre, men akkurat nå er hun ikke så hyggelig å få på besøk. Mest sutrete. Hun er er morsomt syn da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer muligens ikke vi heller :( Goffel har diare, skikkelig diare... Men har kjempelyst til å komme!! Det er ikke lov å dra i barnehagen før 48 timer etter siste diare. Han hadde det senest i 18 tiden i kveld, så da er han jo innenfor de 48 timene når vi skal møtes. Vet ikke om barnahagen har den regelen fordi det kan smitte :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå håper jeg barna til Becky og Pupsilure blir friske til onsdag!! Vi er klare vi, men kanskje dere vil flytte det hvis det bare er jeg som får kommet (vi kommer gjerne uansett vi altså :), det er ikke det).

Jeg må få en pm med adressen din Dine (om det blir noe). Venter spent på tilstandsrapport i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M er litt bedre, men fortsatt for dårlig til at det er noen hensikt å komme på besøk desvere :( Utrolig dumt. Husker det kom noe i veien da jeg skulle til Siebaeo og. Da fikk jeg kink i ryggen helt plutselig.

Hvis det blir noe av så får dere kose dere masse i morgen. Håper ikke du har ordne mye. Selv om du ikke har svart, så har du forhåpentligvis sett meldingene her og ikke ordne for mye i visshet om at det kanskje ikke blir noe av.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goffel hadde diare senest i dag, så han er nok smittsom :( Vi håper å få legetime i morgen. veldig dumt at det ble sånn, hadde gledet meg veldig! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag :klem: Kjempekoselig å treffe deg og Lilletassen igjen :) Håper vi ses snart igjen! Hadde vært artig å hatt et lite treff hjemme hos meg også etterhvert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...