Pupsilure Skrevet 28. august 2011 #2681 Del Skrevet 28. august 2011 Jobber kveld (fra 15.00) 27 og 30. Men har fri 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2682 Del Skrevet 28. august 2011 Så bra - da kan vi prøve på den 28. da? Har dere andre anledning da? På onsdag har jeg ingen planer, så det hadde vært veldig koselig Kanskje vi kunne gått tur eller noe? Vi kan jo bare se det an, men tror det er meldt fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. august 2011 #2683 Del Skrevet 28. august 2011 Å, jeg har såå lyst til å få til det treffet!! Men jobben er fullstendig gale-mattias om dagen, så jeg må nesten sjekke kalenderen først, iallefall. Jeg skal virkelig strekke meg for å få det til altså!! eget rom er en tøff overgang, men det går seg helt sikkert til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2684 Del Skrevet 28. august 2011 Jaaaaa Pusla - vil veldig gjerne ha deg og Tulla her Prøv å få det til, men jeg er fleksibel ift dato så du skal få vært med altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2685 Del Skrevet 28. august 2011 psssst. Da har jeg nettopp bestilt 2 uker til Gran Canaria i november Digg - nå kan vi glede oss! Fikk passet etter 2 dager - de var kjappe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. august 2011 #2686 Del Skrevet 28. august 2011 psssst. Da har jeg nettopp bestilt 2 uker til Gran Canaria i november Digg - nå kan vi glede oss! Fikk passet etter 2 dager - de var kjappe!! Oi! Herlig, sitter og å vurderer om vi skulle tatt en tur, begynner jo i ny jobb, vet ikke hvor populært det er, men frister så sinnsykt! Kan ikke du sende en link evnt på innboksen her, eller på FB. Jeg har ikke greie på sånne steder det er bra å dra, jeg bommet jo voldsomt på Barcelona turen iallefall! Ha en fin natt, sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. august 2011 #2687 Del Skrevet 29. august 2011 Så deilig med tur i november da Det har jo vært så mye frem og tilbake for dere, så digg å endelig vite hva dere skal glede dere til!! Jeg har sjekket jobb-kalenderen nå og satt av 28. september!! Så nå håper jeg den datoen passer for flest mulig, så skal jeg bare stå på mitt på jobben og om noen spør om jeg kan flytte den fridagen skal jeg si "nei, det går dessverre ikke, har en veldig viktig avtale den dagen" Håper dere sov godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. august 2011 Forfatter #2688 Del Skrevet 30. august 2011 Så bra Pusla!! Da satser vi på den 28. september Gleder meg! Vi bestilte via Apollo Luremegpå - så må du bare finne ut hva som passer best for dere. Har aldri vært der vi bestilte, på det hotellet, men vært på Gran Canaria to ganger tidligere. Helt greit, men nå valgte vi et fint hotell og heller brukte litt penger på det så vi får noe alright (forhåpentligvis). Gleder meg, men samtidig har jeg ikke lyst at de to månedene skal gå altfor fort, for jeg koser meg veldig i tiden nå. Fikk bekreftet av ledelsen på jobben i går at ulønnet permisjon er registrert og jeg begynner ikke før i april igjen. Deilig. Jeg skal jo ikke begynne i den jobben (never!!), men vet noen av dere hvordan det er å si opp jobben mens du går ulønnet hjemme? I dag får jeg venninner på besøk (i kveld) og på dagen skal Lilletassen og jeg kose oss litt sammen og gå og handle inn litt til besøket. Håper yr.no har rett og at det blir fint vær - i går var jeg søkkvåt hele dagen.. Ha en flott dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. august 2011 #2689 Del Skrevet 30. august 2011 Bare innom en kjapp tur på mobilen, tenkte bare jeg skulle høre hvordan du syns babysvømminga var? for det var igår dere var der var det ikke? hørtes deilig ut med sydentur!! det kan vel jeg bare drømme om med de utgiftene vi har med oppussinga her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. august 2011 #2690 Del Skrevet 30. august 2011 liten tur innom, er det treff hos deg snart eller??? har lyst å se nye leiligheten deres ohh ferie høres deilig ut, dere fortjener det virkelig! når du tar ulønnet perm vil da tassen ikke begynne barnehage straks eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2691 Del Skrevet 31. august 2011 Jesse* Vi trives veldig godt på babysvømmingen! Han er veldig flink han instruktøren og Lilletassen storkoser seg i vannet. Det eneste jeg har å utsette på det er at det er så trangt i garderoben og vi er så mange på kurset at det er håpløst når vi er ferdig. Hvor mange var dere? Har du noen gode tips til hvordan skifte og sånn etterpå? Neytiri* Ja - det blir treff hos meg den 28.september Har du mulighet å komme?? Alle er selvfølgelig hjertelig velkomne Det er forøvrig fortsatt masse som må gjøres her i leiligheten, men nå synes jeg det er så lenge siden jeg har sett dere at det er på tide Lilletassen har fått 1 tann!! Den er midt på og nede. Det er sjelden jeg får lov å ta på den, så jeg må lure frem en latter så jeg får kjent Prøver å ikke ta særlig på den, men oppdaget den i går og da måtte jeg jo ta noen ganger for å kjenne at jeg ikke tok feil. Man kan faktisk se den også når han gaper høyt, så det er moro. Forklarer sikkert hvorfor han har vært litt sutrete i det siste. Men det var mindre sutring enn jeg hadde trodd, for det har ikke falt meg inn at det kunne være en tann.. Men moro er det jo I dag skal vi muligens treffe Pupsilure og Goffel etter Goffel har vært i barnehagen. Spørs hvordan dagen går tenker jeg. Ellers kjenner jeg at jeg har lyst å pusle litt med noe kreativt og det må jeg egentlig bare benytte meg av, for det er ikke ofte jeg er kreativ :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. august 2011 #2692 Del Skrevet 31. august 2011 Usikker enda, men gir beskjed......mannen reiser rundt de dagene der nemlig. Hurra for første tanna HUSK nå hva du skal hvis han forsøker å bite??!! husker du ikke gå in på tipsene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. august 2011 #2693 Del Skrevet 31. august 2011 Så bra at dere trives! det er veldig trangt der ja! men det jeg gjorde var å kle av og på J inne ved bassenget, så de gangene mannen var med dusja og skiftet den ene mens den andre skiftet på J der ute, også skiftet den andre etterpå. De gangene jeg var helt alene var det litt styr, men bilsete er gull verdt å ha med mens du skifter og dusjer da:) Men det er ulempen de fleste steder det er babysvømming, at garderobene er ganske små, i og med at det som regel er i tilknytning til skoler eller institusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. august 2011 #2694 Del Skrevet 31. august 2011 Takk for i dag Veldig hyggelig å se dere igjen kjempekoselig leilighet dere har fått!! Link til bukse: Min lenke Link til bokklubb: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2695 Del Skrevet 31. august 2011 Neytiri* Den er grei. Det haster ikke, men det er veldig hyggelig om dere kommer Jesse* Jeg kjører ikke, så jeg må ta vogn og ta bena fatt Bilsete er nok litt ugunstig da.. Men skjønner tipset Nå kan jeg legge han på gulvet på håndkle forsåvidt da, det er hvertfall det jeg har gjort frem til nå. Forhåpentligvis går det bra fremover også. Tror nok mannen har lyst å være med en gang også ja, men pga at han jobber så får vi se når det blir. Yikes, bare 2 ganger til dykking.. Eller én gang igjen og så er det dykking.. Pupsilure* Takk for i dag Veldig koselig som alltid Og takk for komplimentet for leiligheten. Må kjøpe større ramme imorgen, for den vi har er for liten.. Nå skal jeg se på Ebay og linkene mens ovnen varmes opp til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2696 Del Skrevet 31. august 2011 Nettopp kjøpt 5 strømpebukser til Lilletassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. august 2011 #2697 Del Skrevet 31. august 2011 Kult Fra selgeren jeg linket til? Driver å titter nå jeg også, skal kjøpe i 1 årsgaver til noen av vennene hans. Har kjøpt skinntøfler til to av dem, men tenker å gi en strømpebukse i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2698 Del Skrevet 31. august 2011 Det er fine gaver da Vurderte å kjøpe en i gave jeg også.. Men nå har jeg også kjøpt wall stickers fra en annen butikk.. En sånn høydemåler med jungeldyr Kjempe fin! Og så kjøpte jeg forresten enda en strømpebukse.. Free shipping er jo perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. august 2011 #2699 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg har akkurat kjøpt 4 stk for 78 kr inkludert frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2700 Del Skrevet 31. august 2011 78 kr er ganske bra Digg med kupp! Vet ikke helt hvor mye jeg endte opp på jeg.. Sjekket nettopp og det ble ca 116kr for 6 stk. inkl frakt Heeeerlig! Men jeg kjøpte bare et par stykker i 6-12 måneder og resten 12-24 måneder.. Synes alltid klærne er så små til Lilletassen, eller ikke alltid da, men kjekt å ha de lengst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå