pusla Skrevet 4. juli 2011 #2561 Del Skrevet 4. juli 2011 Vi gikk ganske rett på den god-natt-grøten vi da, men så var ikke jeg så forsiktig som jeg sikkert burde Nå gir vi ikke natt-grøt lenger, gir samme type til frokost og kvelds. Hvis du sjekker innholdet i pakka er det ikke store forskjellen egentlig. Så flott hvis du kan være hjemme til august neste år da, det høres helt vidunderlig ut! God bedring med øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #2562 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva er forskjellen egentlig? Vi har blitt anbefalt å gi forskjellige kornsorter så nå gir vi en grøt på morraen og en på kvelden, og så bytter vi litt på smaker. Hipp grøt med frukt (6 mnd) har vært den absolutt største favoritten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #2563 Del Skrevet 4. juli 2011 Og god bedring med øyet! Husk å ikke ta på øyet for det smitter sinnsykt lett (gjerne til det andre øyet)!! Håndvask er din beste venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juli 2011 #2564 Del Skrevet 4. juli 2011 Ville holdt meg unna maskara jeg og. Så flinke dere er til å pusse opp. Rart det der, hvordan man klarer å stå på skikkelig når man vet det er for en kort periode. Frykelig slitsomt når det står på, men resultatet blir nok sikkert kjempefint. Fint at vuggen virker for dere. Den funker ikke i det hele tatt på M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. juli 2011 #2565 Del Skrevet 5. juli 2011 Hei! Hvordan har natten gätt,og er øyet litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #2566 Del Skrevet 5. juli 2011 I dag har jeg litt av hvert å fortelle. Men først - øyet er dessverre ikke bedre, men nå har jeg fått en salve fra fastlegen som jeg skal dryppe 1 gang per dag, så forhåpentligvis setter det i gang healingprosessen. Skjønt at jeg skal holde meg unna maskara, så nå går jeg rundt med et rødt øye, uten sminke, men med briller.. Føler meg ikke akkurat veldig sexy nei.. Men øyet blir forhåpentligvis fortere bedre da og det er jo det viktigste. Var hos fastlegen på etterkontroll ift spiralen i stad. Jeg tok den faktisk ut jeg... Burde kanskje gitt den mer tid, men siden jeg blør hver eneste dag og vi nesten ikke har sex, og jeg allikevel hadde tenkt å ta den ut til jul, så får vi heller bruke kondom (og forhåpentligvis ha litt mer sex.. ) Natten gikk BRA!! Han fikk jo grøt på kvelden for første gang (fikk 17:30 og la seg 18:30 og fikk pupp). Han fikk mat igjen kl.22, så la jeg meg og da våknet jeg ikke før 3:30 (en times tid senere enn vanlig!) for ny matrunde. Så det vil jeg si er en suksess. Og dette er jo bare halve porsjoner i tillegg.. Så ser fremover mot bedre netter Men det verste jeg har å komme med er at en bekjent av oss døde i går.. Han er på vår alder, 27 år, og etterlater seg kone og to barn under 3 år. Helt forferdelig! Paret er et godt vennepar av våre beste venner, så det er allikevel "nært". Helt forferdelig og uvirkelig.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre eller si.. Annet enn at jeg kommer til å holde godt rundt mannen og babyen min i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juli 2011 #2567 Del Skrevet 5. juli 2011 Så forferdelig trist med mannen som døde - det er virkelig altfor tidlig og tragisk når det er små barn involvert og alt Det gjør at man tenker litt eksra over det man har, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. juli 2011 #2568 Del Skrevet 5. juli 2011 Huff, så forferdelig trist Vet ikke hva jeg skulle ha gjort hvis det var min mann. Var han involvert i en ulykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #2569 Del Skrevet 5. juli 2011 Uff, ja det er helt tragisk.. Merker jeg ikke klarer å konsentrere om noe annet enn det nå.. Og så er jeg litt redd for at det kan skje oss... Nei, han var ikke i en ulykke, hjertet bare sluttet å slå.. Helt uvirkelig at noe sånn kan skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2011 #2570 Del Skrevet 5. juli 2011 Livet er så urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #2571 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja, jeg er helt enig Milla.. Håper bare kona hans klarer seg - må være helt forferdelig å være enke og hvertfall i en alder av 28 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2011 #2572 Del Skrevet 5. juli 2011 Huff, nei livet råder ingen over. Fryktelig trist å lese. Hadde han kanskje en hjertefeil han ikke var klar over...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. juli 2011 #2573 Del Skrevet 5. juli 2011 Det samme tenkte jeg, men så skjedde det tidligere i år med noen venninen min kjenner. Hjertet bare stoppet, og han var helt frisk, etterlot seg flere barn og kone. Tragisk altså! Håper det øyet ditt blir bedre da, er ikke noe morsomt når det blir sånn..klør det og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. juli 2011 #2574 Del Skrevet 5. juli 2011 I dag har jeg litt av hvert å fortelle. Men først - øyet er dessverre ikke bedre, men nå har jeg fått en salve fra fastlegen som jeg skal dryppe 1 gang per dag, så forhåpentligvis setter det i gang healingprosessen. Skjønt at jeg skal holde meg unna maskara, så nå går jeg rundt med et rødt øye, uten sminke, men med briller.. Føler meg ikke akkurat veldig sexy nei.. Men øyet blir forhåpentligvis fortere bedre da og det er jo det viktigste. Var hos fastlegen på etterkontroll ift spiralen i stad. Jeg tok den faktisk ut jeg... Burde kanskje gitt den mer tid, men siden jeg blør hver eneste dag og vi nesten ikke har sex, og jeg allikevel hadde tenkt å ta den ut til jul, så får vi heller bruke kondom (og forhåpentligvis ha litt mer sex.. ) Natten gikk BRA!! Han fikk jo grøt på kvelden for første gang (fikk 17:30 og la seg 18:30 og fikk pupp). Han fikk mat igjen kl.22, så la jeg meg og da våknet jeg ikke før 3:30 (en times tid senere enn vanlig!) for ny matrunde. Så det vil jeg si er en suksess. Og dette er jo bare halve porsjoner i tillegg.. Så ser fremover mot bedre netter Men det verste jeg har å komme med er at en bekjent av oss døde i går.. Han er på vår alder, 27 år, og etterlater seg kone og to barn under 3 år. Helt forferdelig! Paret er et godt vennepar av våre beste venner, så det er allikevel "nært". Helt forferdelig og uvirkelig.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre eller si.. Annet enn at jeg kommer til å holde godt rundt mannen og babyen min i kveld!! Jadda! Der ser du, er det ikke herlig når du får mer søvn:) Lykke til i natt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. juli 2011 #2575 Del Skrevet 5. juli 2011 Det samme skjedde visst med Jan Werner. Husker og det skjedde med faren til en bekjent da vi var små. Ekkelt. Forhåpentligvis merker de ingenting selv. Er bare så ufattelig trist for de som sitter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. juli 2011 #2576 Del Skrevet 6. juli 2011 Verden er liten altså, en kollega av meg kom på jobb idag og fortalte at venninnen hennes hadde mistet mannen sin, og når jeg leser her ser jeg jo at det må være samme person.. Helt grusomt Man må virkelig prøve så godt man kan å sette pris på hver dag man har sammen, for man vet aldri hva som kan skje.. Plutselig er det over.. Skummel tanke Så godt at dere merker forskjell på nettene etter dere begynte med litt mer grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2577 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, det er de etterlatte man tenker mest på.. Uff.. Har prøvd å ikke tenke mer på det i dag, men er jo ikke lett. Mulig han hadde en hjertefeil ja, han er til obduksjon nå. Men ingenting som de visste om hvertfall. ---- Øyet er det samme i dag.. Ikke noe bedre Det klør innimellom og virker som jeg har sand på øyet, mens andre ganger virker det helt fint (det bare ser smalere og mindre ut enn det andre øyet når jeg ser i speilet). Håper det går over snart.. Skal visst være antibiotika i den salven jeg tar, så håper virkelig det går over i løpet av noen dager nå.. I dag var vi på 6 måneders kontroll og Lilletassens mål er: Vekt: 8830 g Høyde: 70,5 cm Hode: 45,5 cm Perfekt Han legger ikke like mye på seg lenger, så er godt vi har begynt å innføre grøt (uten at han lider noen nød). Nettene blir jo bedre også. I natt ville han ha mat kl.21 (mye tidligere enn vanlig), kl.22:45 (drømmemåltid), kl.2:30, kl.4:30 og så kl.6. Da hadde han bæsjet også, så han fikk ny bleie. Var våken to timer i sengen med meg, så la jeg han i sengen sin igjen og vi sov begge videre til 9:30 !!! Vidunderlig at jeg kan legge han inne ved den første luren, for da kan jeg alltids sove litt jeg også. Det hjelper mye. Nå merker jeg at jeg er skikkelig sliten ift oppussingen også. Skal bli godt å flytte inn, men tempoet har roet seg etter det med øyet. Mannen fikk tapetsert gangen i går og det ble rålekkert synes jeg! Har én vegg der + én vegg soverom som er tapetsert og jeg er skikkelig fornøyd med begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. juli 2011 #2578 Del Skrevet 6. juli 2011 Huff, så trist med han som døde Håper øyet ditt blir bedre snart, har hatt noen runder med øyebetennelse før jeg også, og det er ikke noe godt. Har du trent noe særlig eller? Jeg har ikke vært så veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #2579 Del Skrevet 6. juli 2011 Oida Jesse - ja verden er liten. Lyst å sende meg PM med navnet på venninnen? Kjenner flere av venninnene hennes, så kanskje jeg vet hvem det er.. *tenke på noe annet* Nei, vet du Pupsilure - jeg har ikke trent på flere uker nå.. Har tatt altfor mye tid med leiligheten og jeg konser på det, så trening har uteblitt.. Elixia ringte meg i stad og spurte om jeg var interessert i å fortsette, men da måtte jeg bare sette hardt mot hardt og si nei ellers takk. Var hun samme som meldte oss inn, så forbered deg på tlf samtale du også I kveld fikk Lilletassen sitt første komplette måltid. Han begynte å klage da han hadde spist opp halvparten (som han vanligvis får = 0.5 dl), så jeg måtte forte meg å lage en ny porsjon Så da spiste han omtrent hele og begge puppene en halvtime etterpå. Så nå håper jeg han sover godt!! Håper han holder til drømmemåltidet kl.22:30, kan drøye det til kl.23 om han ikke våkner før. Er jo typisk at når Lilletassen tilsynelatende begynner å sove bedre pga grøten, så driver øyet mitt og freaker ut på natten sånn.. Det vil jeg ikke ha noe av! Nå planlegger vi å flytte ting inn (store ting) på søndag - skal ha barnevakt og hjelp og greier, så blir spennende å se om vi tar med sengene og flytter oss selv også eller om det bare blir flytterunde nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. juli 2011 #2580 Del Skrevet 6. juli 2011 Oj, da, trodde ikke de skulle mase enda mer! Hadde hun noe bra tilbud til deg eller? Vurderer å melde meg inn Så gøy med full grøtporsjon da Får håpe natten blir super Mye stress og mas og flytte ja, spesielt når man pusser opp i tillegg. Tar vi neste treff i ny-leiligheten din da eller Jeg skal forresten en helg til Neytiri om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå