Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, Dine får kjøpe denne da, dere kan jo ikke ha lik! :opplyser:

Skulle til å si at jeg tror den må være festet med borrelås, men så oppdaget jeg den tynne stroppen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm.. Så lite trening som det har blitt siste mnd trenger jeg mer enn tanntråd for å unngå dingling.. :daane: *Siebaeo snur seg litt for fort* FLAPP-FLAPP!! *to laange pupper klasker til en tilfeldig frbipasserende!* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Siebaeo jeg dør av latter :skratte:

Man må nå tenke litt på hva tinga koster og plusse på evt toll.....og se om det lønner seg. Victoria secret er dyrt, men nå som jeg vet kvaliteten på det de har så synes jeg det er verdt det.

jeg har forresten aldri fått noe toll på det jeg har bestillt på ebay....ikke engang brudekjolen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, for noen fantastiske badedrakter dere hadde funnet :skratte:

Jeg syns virkelig jeg ser meg i en sånn på stranda i sommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså du er klar for litt FLOSSING!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, herlig for noen badedrakter dere har funnet til meg.. Det er godt dere leter for meg, men må si at jeg er glad jeg velger selv :fnise:

Ikke no tanntråd her i gård´n nei.. Skal ta en skikkelig titt i butikken du nevnte Pupsilure. :)

Nå har vi akkurat kommet inn døren etter å ha vært på farten i hele dag. Veldig moro å se venninne min i brudekjole og hun falt for noe hun absolutt ikke skulle ha (typisk!) Etterpå gikk vi rundt og bare tittet på livet og satt oss ned og drakk kaffe på Aker Brygge i solen. Utrolig digg å være litt "fri" igjen og bare kose meg. Hadde med Lilletassen, men han sov da vi satt der + gikk rundt, men var våken under kjoleprøvingen. Perfekt :)

Prøvde solbrillene hans også og han hadde de på i 30 minutter og tittet på livet han også :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Der sa du det :fnise:

Tror virkelig jeg må ha meg en titt på ebay :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han så skikkelig tøff ut :briller:

I dag skal vi på lunch til en venninne og barnet hennes på straks 1 år. Blir koselig. Må pakke til Gøteborg turen i kveld også, for plutselig så kommer morgendagen og da drar vi avgårde :danse:

Gleder meg masse til å komme bort og jeg stresser ikke ang leggingen til Lilletassen og rutiner og sånn, for nå går det så fint og om det blir litt krøll i helgen, ja så blir det det. Det viktigste er at vi prøver å tilrettelegge for tassen så han får sove det han skal sove og at han har det fint og godt på tur :Nikke:

Drar i morgen tidlig, så skriver en liten liste med hva vi skal ha med nå.. Er ikke bare-bare å dra på tur med en liten en (selv på en så kort tur som Gøteborg..) :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr - våren altså!!! Jeg elsker egentlig våren, men det er jo typisk alt som følger med.. Allergi (for de som har det : mannen), og alle oppryddinger rundt i nabolaget. Nå holdet det på 2 menn med løvblåsere og bråker no innmari mens Lilletassen sover ute (eller.. SOV - han våknet jo så klart) og så står det 2 store feiebiler klare til action når alt løv og småstein har blitt blåst over til veien.. De bråker også skikkelig og vi hører det jo ekstra godt siden vi bare bor i 2.etasje..

Kjempe flott at de rydder opp, men utrolig typisk at de holder på når tassen trenger å sove.. Vi skal bort etterpå og der får han helt sikkert ikke til å sove, så jippi, det besøket blir nok heller ganske kort, så må jeg ut og trille for at han skal få sove.

Og som at dette ikke er nok, så røyter jeg skikkelig også.. Hver gang jeg grer håret mister jeg masse hår og det er lange, lyse hår overalt.. Fysj!

Nei, nå kjenner jeg pulsen stige litt her altså... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...