Pupsilure Skrevet 16. januar 2011 #1401 Del Skrevet 16. januar 2011 Ååå, for en flott historie :rødme: Revnet du noe forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1402 Del Skrevet 16. januar 2011 Bare bittelitt, så jeg sydde 3 små "pyntesting" som jordmor sa Det kjennes ut som de gror nå, så det er litt "rart" der nede noen ganger.. Blir godt å få tilbake min egen kropp sånn ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 16. januar 2011 #1403 Del Skrevet 16. januar 2011 For en fin fødselshistorie :rødme: Blir helt rørt jeg Hørtes ut som en veldig fin fødsel! Og så godt å høre at natta var bra! Ha en fin søndag Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 16. januar 2011 #1404 Del Skrevet 16. januar 2011 For en rørende fødselshistorie! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1405 Del Skrevet 16. januar 2011 Tusen takk dere Tør ikke helt lese gjennom, for jeg er så lettrørt for tiden at jeg tror jeg kanskje begynner å tute om jeg leser den.. I dag er Lilletassen 2 uker Og her sitter jeg og pumper høyre bryst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. januar 2011 #1406 Del Skrevet 16. januar 2011 jeg blir så rørt, utrolig flott historie, var sånn jeg egentlig i grunn så for meg en fødsel altså.....og nå har du en kjekke liten gutt i armene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1407 Del Skrevet 16. januar 2011 Jaaaaaa :rødme: Hvor lenge bør jeg forresten pumpe meg før det er "tomt"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. januar 2011 #1408 Del Skrevet 16. januar 2011 Jaaaaaa :rødme: Hvor lenge bør jeg forresten pumpe meg før det er "tomt"? Hva er grunnen du pumper??? for å lette på trykket....for å ha reserve på flaske....for å øke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. januar 2011 #1409 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg blir og veldig rørt Veldig fin fødelshistore :rødme: . Skjønner at du var veldig sliten. Mannen din må ha vært veldig stolt over innsatsen din :rødme: Her har for øvrig mannen sett meg bommelomme mange ganger, og omvendt . Jeg ber ham skjerpe seg og sier at den delen bør vi ha for oss selv, men driter visst i det - bokstavelig talt . Han er gjerne så delikat at han kommer inn når jeg dusjer og går på do, eller så kommer han inn og pusser tenner eller annet mens jeg er på do. Låser jeg, står han og banker på til jeg åpner. Da blir han helt forbauset og kan virkelig ikke skjønner hvorfor jeg låser :dåne: Så, jeg kommer til å drite i om han ser meg drite Pepple ja Har trodd det helt Prepple jeg. Ingen skriveleif fra min side Hehe, ikke første gang jeg tar feil av sånne ting heller. Men bare en ting til: Mannen kjøpte jo familyfix. Har skjønt at Pepple'n er bakovervendt på famililyfix'en. Men er det ikke sånn at cabrio fix (?) blir forovervendt med bruk av familiyfix som base? Sorry, tror jeg har spurt om dette hundre ganger. Dama på Barnes Hus hadde sagt noe annet til mannen, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. januar 2011 #1410 Del Skrevet 16. januar 2011 Fødselshistorie :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. januar 2011 #1411 Del Skrevet 16. januar 2011 Åå, for en fin fødselshistorie, Dine! :rødme: Så godt at du fikk en sånn fin fødsel! (selv om riene var vonde, men noe annet hadde jo vært litt rart ) Takk for at du delte den med oss! Min epidural funket heller ikke på venstresia! Kanskje det er noe med blondiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. januar 2011 #1412 Del Skrevet 16. januar 2011 Min epidural funket heller ikke på venstresia! Kanskje det er noe med blondiner.. Puh, godt jeg er brunette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. januar 2011 #1413 Del Skrevet 16. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. januar 2011 #1414 Del Skrevet 16. januar 2011 Pepple ja Har trodd det helt Prepple jeg. Ingen skriveleif fra min side Hehe, ikke første gang jeg tar feil av sånne ting heller. Men bare en ting til: Mannen kjøpte jo familyfix. Har skjønt at Pepple'n er bakovervendt på famililyfix'en. Men er det ikke sånn at cabrio fix (?) blir forovervendt med bruk av familiyfix som base? Sorry, tror jeg har spurt om dette hundre ganger. Dama på Barnes Hus hadde sagt noe annet til mannen, skjønner du. Mente selvsagt Besafe Izi Combi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #1415 Del Skrevet 16. januar 2011 Har ikke så god tid nå, så svarer på bilstol spmålet senere Becky Ja, kanskje det er noe med blondiner og epiduralen... Bare den funker til neste gang, så er jeg fornøyd! Kvelden i dag har vært et rent h***... Lilletassen har skreket masse og vist tegn på luft i magen, og selv om han har fått ut mye, så skriker han og spenner hele kroppen! Jeg har prøvd å amme hver time fra klokken 15:30 ca og rapet han endel i mellomtiden, men han skriker og hoier for det.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre - annet enn at jeg har drukket to kopper ammete og jeg kan prøve å unngå melkeprodukter de neste to ukene... Uh - tilbake til ammekroken min i sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. januar 2011 #1416 Del Skrevet 16. januar 2011 Uff da Har du prøvd å gi han sukkervann??? Ellers kan det være noe du spiser han reagerer på.......du vet melkeprodukter er faktisk ikke så vanlig som folk tror de reagerer på.........kan være noe du spiser/drikker ofte........ verste fiender her i starten var løk, for sterk mat, brus, kål, og sjokolade. Kaffe/sjokolade, løk, og kål/salat er faktisk noe som er vanligere de reagerer på en melkeprodukter. men hvis du skal utelukke melkeprodukter må du kutte ut ALT som inneholder melk, og vettu hva, er MYE som inneholder melk atlså.......grillkrydder innholder feks melkepulver :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. januar 2011 #1417 Del Skrevet 17. januar 2011 Riktig det neytiri sier Pass også på sitrusfrukter! Appelsinjuice f.eks. Goggel reagerer også på sennep og nøtter, får masse luft av det. Du kan også prøve minifom-dråper fra apoteket. Det finfordeler luftboblene slik at det ikke er store bobler som gjør vondt. man skal gi ti dråper før hvert måltid. Det fungerer bra hvis man har luftsmerter! Det høres ut som dere har det som oss i starten Og det var forferdelig slitsomt Angrer på at jeg ikke satt med puppen ute hele tiden. Tror han hadde vært mer rolig da. Prøv også sukkervann ja, det virker smertelindrende. Prøv også magemassasje. Kle av han, og masser i sirkler i samme retning som klokka, med olje. Jeg syntes ikke at det funket i starten, men det var frodi jeg gjorde det utenpå klærne. Nå gjør jeg det skikkelig og det er veldig effektivt! Kjenner luftboblene flytter seg under huden hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #1418 Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for tips! Heldigvis gikk natten bedre og nå har han sovet halvannen time på sofaen. Det holdt på en stund i går og jeg gikk og la meg rundt 1-tiden mens mannen hadde Lilletassen i stuen så jeg fikk sove en times tid. Så ble det amming i sengen og så sovnet vi til i dag tidlig. Har ikke drukket noe brus siden fødsel og jeg tok én sjokoladebit i går før jeg tenkte at det kanskje var dumt. Jeg spiste salat (med vårløk..) hos svigermor på fredag, så det kan jo være det.. Ellers har jeg ikke lyst å holde meg unna melkeprodukter, for jeg har fått helt dilla på iskaffe (som jeg blander selv) og jeg er så glad i yoghurt og sånn også.. Sitrus har jeg holdt meg unna, bortsett fra sitronvann som jeg lagde forrige uke. Det er verst med luften om kvelden har jeg bemerket meg, så i kveld skal jeg prøve massasjemetoden til Pupsilure - for jeg antar at denne kvelden blir lik de siste = masse luftsmerter og skriking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. januar 2011 #1419 Del Skrevet 17. januar 2011 iskaffe.......husk coffein er det dem reagerer ofte veldig på. Tror ikke du trenger å eliminere melkeprodukter først, ville tatt det etterhvert om dere ikke finner ut av det. Jeg nektet å tro at det var melkeprodukter, og viser seg jeg hadde rett. Ville bare si med oss at når Bumba sovna på kvelden så la jeg meg, ja utrolig kjipt å legge seg mellom 20-21 men jeg var mer opplagt når hun skulle spise neste gang.......bare en ide hvis du trenger mer søvn sove når baby sover. Håper du får en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. januar 2011 #1420 Del Skrevet 17. januar 2011 Dere blir jo reine ekspertene på luft i magen etterhvert her . Hadde dere noen gang trodd dere skulle være så glad hver gang det kommer bæsj, rap og promp? Det er jo synonymt med mindre skriking Ringer Barnes Hus og hører ang bilsetet og basen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå