Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 #761 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det finnes en sånn slags tykk skinn-bit ( ) som du kan feste inni skoen, bak på hælkappa, så kipper den ikke så mye Koster ca 30 kr i skobutikk. Fin seng! Gøy å få på plass ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #762 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kanskje jeg bør sjekke ut det ja.. Godt tips Skal høre med de neste gang jeg er i en skobutikk. Ja, deilig å få ting i orden. Nå skal vi kanskje hente diverse ting snart, men pga litt rare omstendigheter som du nå har lest om, så prøver jeg å unngå at visse folk arbeider.. Så blir litt mye styr, men sånn er det.. Nå skal jeg kose meg med litt havregrøt og filmen Sophie´s Choice med Meryl Streep. Håper den er bra og at det blir god fornøyelse som de sier... Lilletassen ligger og trykker oppover mot høyre ribbein, blir vel ikke særlig mindre fornøyd når jeg nå skal spise en bolle med havregrøt heller... Jaja, han vil jo bli med på moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 19. oktober 2010 God morgen Fortsatt litt guffent vær i dag... Men i dag skal mannen og jeg bestille indisk, for i kveld skal vi ha date og se Shutter Island. Har sett den tidligere, men den er så bra, at vi bestilte den på play.com. I går kom han hjem fra jobb og etter å ha pratet med en kollega som venter barn nummer 2 kun èn dag etter oss, og fortalte at han ville ta ferie to uker etter to uker permisjon når fødselen setter igang. Dette er for å avlaste meg, for kollegaen hans hadde sagt det kommer til å bli skikkelig slitsomt for meg og da ville han heller hjelpe meg i starten :rødme: Han er så snill og selvfølgelig skal han få lov til det! Jeg synes det virker som en kjempe fin mulighet for han og Lilletassen å bonde litt også og det er sikkert fint for de begge å få litt tid sammen den første tiden også, ikke bare senere. Så da skal mannen ordne slik at han får først og fremst to uker perm fra fødselen starter og etter de to ukene er endt, så går han rett i to uker ferie. Snille mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2010 #764 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det hørtes lurt ut! Sikkert veldig deilig å være to stk en hel måned, det er jo garantert veldig slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #765 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det høres kjempe lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tror det skal bli deilig ja - å ha han hjemme som kanskje kan overta litt når det står på som verst.. Tenkte jeg skulle lage en liten liste over litt store ting vi har kjøpt/kommer til å kjøpe og hvor vi har fått tak i det MaxiCosi Pebble Babyshop Beltebase Babyshop Hvit Brio Cot Two seng Babyshop Vugge fra nettbutikken Bambina Ammepute fra BabyDan Babyshop Sengehimmel fra BabyDan kjøpt på Babyshop Stellekommode fra IKEA Kleskommode fra IKEA DryKid madrass kjøpt på Babyshop Termofocus Termometer Babyshop Bugaboo Cameleon Babyshop Vippestol fra BabyBjørn Babyshop Badebalje Babyshop Dette er hva jeg kommer på i øyeblikket og vi har ikke kjøpt inn alt enda, men dette er noe av de største tingene hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2010 #767 Del Skrevet 19. oktober 2010 Masse fine babyting Det er så koselig å gå rundt i babybutikkene og se på alt det fine. Vi hadde en runde igår, og det blir nok en runde til etter UL på torsdag.. nå har den lille å vise seg frem altså :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takk Vi er veldig fornøyde så langt hvertfall, så blir det deilig å få alt i hus og på plass. Masse andre småting vi har kjøpt også, men ser ikke helt poenget med å lage linker til gulpekluter, diverse vaskestash og klærne, det tar jo altfor lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. oktober 2010 #769 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skal vi ta banen sammen i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, det kan vi godt gjøre Hadde egentlig planer om å ta bussen, for den stopper nærmere Peppes. Kan evt sende deg mld med hvilken buss det er, men bussen går fra meg her og da slipper jeg bli så nervøs ift det med jobben vettu... Prøver å unngå Karl Johan mest mulig.. Men det er du som har med en liten baby, så du får bestemme Min Lilletass har ikke stemmerett enda han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #771 Del Skrevet 20. oktober 2010 ohh så mye fint dere har i hus da!!! Gud synes det nærmer seg med stormskritt for deg......må si jeg likte termindatoen Ses etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 20. oktober 2010 tusen takk Neytiri Vi er ganske fornøyde selv.. Og ja, termindatoen er ikke verst den altså.. Jordmor fikk opp nyttårsaften på datan du hun målte han opp, og det samme fikk ultralydteknikeren på 3D ultralyden, men jordmor satt opp 01.01.11 fordi hun fikk det på den manuelle dreieskiven.. Så jeg vet ikke jeg, men han kommer når han kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. oktober 2010 #773 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har avtalt å møte Becky på nationaltheateret, så da er det kanskje best at vi møtes ved peppes? Tror det er litt mer klønete med vogn på buss enn bane Men skjønner godt at du vil ta bussen for å unngå å møte noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #774 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når skal dere møtes? Sjekker ift buss og bane.. Kanskje jeg er litt tøffere hvis jeg går med dere begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. oktober 2010 #775 Del Skrevet 20. oktober 2010 14.50 Syns du skal være litt tøff! Lite sannsynlig at du møter noen uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #776 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, det er sant Vet at sjefen går den veien hele tiden, men det er omtrent en time senere.. Så kanskje jeg skal joine banen da.. Avtale banetid på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 #777 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk for hyggelig treff i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #778 Del Skrevet 20. oktober 2010 koselig å møte deg i dag Dine....og du, ikke noe dårig samvittighet for sykemelding DE burde skjerpe seg på jobben altså.....du får tenke det beste for deg lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. oktober 2010 #779 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kjempehyggelig å møte deg i dag! Kanskje på tide å debutere i dagboka di også.. Og jeg må si meg enig med Neytiri: ikke ha dårlig samvittighet! Blir så eitrende av sånne som sjefen din... HELT utrolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk dere Veldig koselig å treffe alle dere også!! Ja, etter jeg pratet med dere i går, så føler jeg kanskje at jeg bør legge det litt til side det med sjefen og bare slappe av og kose meg fremover. Jeg skjønner at jeg absolutt ikke har gjort noe galt og at de burde vært mer forståelsesfulle. Så jeg skal bli litt tøffere - selv om jeg ikke kommer til å henge i sentrum med det første (Er jo litt pysete for det da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå