Dine Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5081 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kan egentlig når som helst, men sånn 11 tiden er best mtp søvn og reisevei og sånt Bilen er litt trøblete om dagen, så jeg håper den ikke begynner å tulle! Da sier jeg ifra i så fall Kaffe på senteret høres bra ut for min del Hei Hvordan går det? Har du fortsatt tid og lyst til å treffes i morgen? Vi kan fortsatt og vi må uansett en tur dit for å handle litt til snuppelura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. oktober 2013 #5082 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei Hvordan går det? Har du fortsatt tid og lyst til å treffes i morgen? Vi kan fortsatt og vi må uansett en tur dit for å handle litt til snuppelura [/quote Ja, vi er med Hvis det er noe kafeer der kan vi jo møtes ved en av dem. Jeg kan sende deg nr mitt så du har det Det blir hyggelig å treffe dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. oktober 2013 #5083 Del Skrevet 23. oktober 2013 Om dere skulle enda treffes neste uke må jeg desverre si at jeg ikke kan komme, svigers pusser opp så er ikke plass for oss! Så vi tar oss en København tur istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. oktober 2013 #5084 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg tar med taxfree sjokolade i morgen Endret 27. oktober 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. oktober 2013 #5085 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kl 11? Hvem kommer, og hva skal jeg ta med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #5086 Del Skrevet 27. oktober 2013 Deilig Pusla! Da har vi noe attåt til kaffen Tror det er Pusla, Pupsilure, Siebaeo og Cypress som kommer. Neytiri kan ikke og jeg vet ikke ang deg Marmot? Tenkte kanskje å lage pai eller eggerøre feks, så kanskje du kan ta med salat eller rundstykker Pupsilure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. oktober 2013 #5087 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg kan ta med noe mer om det trengs altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2013 #5088 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tror jeg dessverre må trekke meg! Jeg må på et møte på jobb og er nok ikke ferdig før det er for sent å bevege seg ut av byen. Jeg må jo rekke hjem for å hente i bhg også.. Så jeg foreslår at dere ikke regner med meg og får jeg til å komme tar jeg med litt ekstra pålegg..? Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #5089 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kjedelig, men jeg skjønner det Siebaeo.. Er jo en liten reisevei og selv om det heldigvis ikke er kø den veien, så skjønner jeg godt om du blir stresset ift barnehage. Men du/dere er hjertelig velkommen hvis dere finner ut at det passer allikevel Sender dere pm med tlf og adresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. oktober 2013 #5090 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tar med rundstykker. Har ikke salatingredienser hjemme nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #5091 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvordan blir det med dere Cypress og Marmot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 27. oktober 2013 #5092 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg rekker ikke. Har tre lange oppgaver som skal leveres neste uke, og jeg har ikke begynt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #5093 Del Skrevet 27. oktober 2013 Å, det var synd Marmot.. Men skjønner det altså Ikke bare-bare å være student vet jeg! Lykke til med oppgavene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2013 #5094 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vi kommer! Jeg har vært på farten hele helgen, og blir veldig glad for om jeg kan ta med noe som bare kan kjøpes ferdig, og ikke må lages! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2013 #5095 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei, forresten, jeg har kakerester jeg kan ta med! Lagde brownie med Oreokrem her i helgen, og den er så mektig at vi ikke blir kvitt den hvis jeg ikke deler med enda fler enn jeg allerede har! Tar gjerne med noe mer og. Juice?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #5096 Del Skrevet 28. oktober 2013 De hadde vært supert om du tar med juice også Cypress, men du må ikke altså Har begge barna nå, så jeg får ikke handlet eller fikset særlig hjemme, men dere er hjertelig velkomne til rotet uansett altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. oktober 2013 #5097 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg rekker ikke handle og vi kom jo hjem i natt, så håper det går greit med bare sjokoladen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #5098 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det går kjempe fint Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #5099 Del Skrevet 29. oktober 2013 De siste par ukene har vært veldig fine Lillesøster sover greit om natten og Tassen trasser ikke for mye. Deilig! I tillegg har jeg hatt besøk av Pusla, Pupsilure og Cypress med baby. Kjempe koselig Så har jeg vært på lunchdate med Dyregod og Ella, kjempe koselig å hilse på de begge to Håper vi får det til flere ganger Dyregod Føler også jeg har fått litt mer oversikt over ting her hjemme. Mye gjenstår og det har vært fryktelig mange utgifter de siste månedene, men nå har jeg faktisk endel julegaver og ordnet mye småtteri som vi endelig har karret oss til å ordne. I dag var jeg på Kid og handlet dyner og to store hotellputer på 50%. Det har vi snakket om lenge, så det var godt å endelig få det i orden. Nå leter jeg etter fine putetrekk i størrelsen 70x100 cm. Noen som har tips til hvor jeg får tak i det? Kid solgte noen til rundt 180kr per trekk, men de var ikke særlig fine, så vil heller vente til jeg finner noen fine putetrekk. Sikler også på en fantastisk flott hodegavel/sengegavel som jeg vet Møblia har, men det er i Vestby og veldig ugunstig ift der vi bor. Denne er helt nydelig!! http://www.moblia.no/products.php?vg=207 Så hvis noen av dere vet hvor jeg kan få tak i denne er det supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. oktober 2013 #5100 Del Skrevet 29. oktober 2013 Stilig med sånn sengegavl Vet ikke hvor de har sånt, forresten. Jeg har også en sånn stor hotellpute, den er kjekk å ha, men jeg kjøpte bare et sånt kjipt hvitt trekk på Kid jeg da Og tusen takk for i går det var koselig å se alle tre igjen, pluss skjønne babyer. Og gøy å få se huset deres! Det er kjempefint og må være skikkelig deilig etter å ha bodd i leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå