Pupsilure Skrevet 7. oktober 2013 #5041 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har fri 28 (ellers hadde jeg byttet vakt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. oktober 2013 #5042 Del Skrevet 7. oktober 2013 akkurat nå skulle jeg ønske at jeg jobbet turnus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. oktober 2013 #5043 Del Skrevet 8. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5044 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjempe koselig!! De som kan foreløpig er da Siebaeo, Pusla, Neytiri og Pupsilure Flere som kan, så er dere hjertelig velkomne Det er jo en stund til, men greit å avtale litt tid i forveien. Jeg foreslår kl.11 hvis det passer, ellers er jeg åpen for tider Forhåpentligvis får vi sofaen vår uken før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 8. oktober 2013 #5045 Del Skrevet 8. oktober 2013 Skal dere hjem til Dine 28. oktober? Jeg har fri den dagen, kan jeg være med om det ikke dukker opp noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5046 Del Skrevet 8. oktober 2013 Selvfølgelig Marmot!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 8. oktober 2013 #5047 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så fint! Må ta forbehold om at timeplanen min ikke endrer seg, og jeg håper dere ikke synes jeg er urteit som har sagt det så mange ganger nå, men... Fridagene våre er egentlig ikke fridager, det kan dukke opp kurs eller forelesninger på kort varsel, men mange av dem blir jo faktisk fridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5048 Del Skrevet 8. oktober 2013 De gjør ingenting Bare si fra når du finner ut av det du, så er det bare veldig koselig om du kommer. Tassen har begynt i ny bhage og i dag var innkjøring dag 2. Virker som det går veldig fint, så i morgen skal han være der alene. Han er den eneste på stor avdeling som bruker bleier fortsatt og nå vil han ikke engang tisse på potte.. Nekter rett og slett. Så jeg håper at det bedrer seg når han ser de andre gå på do. I dag var han alene der i 5 timer og de hadde ikke engang sjekket bleien hans før jeg ringte etter 4timer og da hadde han bæsjet. Skjønner at de ikke nødvendigvis tenkte på det og det var turdag, men allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. oktober 2013 #5049 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hm, ikke så bra hvis de ikke skifter på han da! Heer er det fortsatt bleie og tulla vil heller ikke på potta lengre, hun er mindre interessert nå enn før. De har glemt å skifte på henne i bhg også faktisk, men bare en gang og jeg vet de var veldig lei seg. Du får bare følge opp, håper han vil trives da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 8. oktober 2013 #5050 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes det er rart at de glemmer å skifte, for selv om de andre ungene har sluttet med bleier, må vel barnehagen ha noen faste dorutiner for barn som nettopp er bleie-avvent? Hos oss må alle 3 og 4-åringene gå på do etter hvert måltid, og har de sånne rutiner vil de jo huske å skifte på den ene som bruker bleier også. Jeg hadde blitt rimelig sinna om de glemte å bytte bleier på ungen min, det er langt over uakseptabelt. Håper det bare var en forglemmelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5051 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg håper også virkelig det.. Hvis det fortsetter, så er vi nødt til å ta tak i det, for han sier jo ikke fra heller. Kanskje jeg skal merke bleiene før vi drar hjemmefra og sjekke om de faktisk har sjekket den..? Forhåpentligvis var det en glipp fordi ham er helt ny, men ja, enig i at de burde passe på. Ped.leder hadde ikke gitt beskjed til de andre ansatte at han bruker bleier, så jeg håper de er mer klar over det nå. Jeg kan ta det opp på foreldresamtalen vi skal ha snart, at det er fint om de er obs på det spesielt fordi han ikke sier fra og kan nekte for at han har bæsjet selv om han har gjort det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2013 #5052 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg kommer også gjerne den 28.! Kl 11 er fint! Vi har foreldresamtale i bhg den morgenen, men den er ferdig så jeg har fin tid til å amme og kjøre til deg til da. Skal vi ha med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #5053 Del Skrevet 11. oktober 2013 I dag har Tassen fått 3 bleier i bhagen Både mannen og jeg tok det opp, så forhåpentligvis fortsetter det sånn. Så koselig at du kan Cypress Vi kan gjerne gjøre sånn som vi har gjort tidligere, bare lager lunch og så kan man ta med det man har lyst til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. oktober 2013 #5054 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nå holdt jeg på å si at jeg kan bake, men det rekker jeg vel ikke for vi kommer fra Wien den natta. Men ta med noe er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #5055 Del Skrevet 11. oktober 2013 Baker du ikke på flyet altså? Hva med wienerbrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. oktober 2013 #5056 Del Skrevet 12. oktober 2013 Morroklump 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. oktober 2013 #5057 Del Skrevet 12. oktober 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #5058 Del Skrevet 13. oktober 2013 Her er det en liten tuppelure som trener stemmen sin 8.natt på rad.... Zzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #5059 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hun er skikkelig forkjølet stakkars.. Ingen feber heldigvis, men masse snørr og slim i halsen. Hun hyler og hyler nå, mannen prøver å roe henne. Jo mer hun hyler jo mer snørr, og da må jeg bruke nasfrida og da er vi på'n igjen med hyling. Hun roer seg ikke.. Prøver egen seng for første gang i natt fordi den kan vi heve hodeenden på og hun sovnet fint der rundt kl 19 etter amming. Men så våknet hun nå 19:45 og hylte. I natt var vi våkne fra rundt 1-3:30, så jeg sov omtrent 4 timer totalt. Det har gått fint, men kjenner lunta mi er kort nå, så derfor mannen prøver å roe henne. Fy så slitsomt med syke barn! Tassen var aldri sykså tidlig (dette er 3 eller 4. gang hun er forkjølet), men nå har vi jo en i bhage som tar med seg basillene hjem, så annet er jo ikke å forvente. Men fy så slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. oktober 2013 #5060 Del Skrevet 13. oktober 2013 Syke barn er vanvittig slitsomt! god bedring til lillemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå