Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send gjerne annonsen på pm. Ble så nysgjerrig. Forøvrig er jeg enig med alle her - du er en SuperKvinne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen superkvinne dessverre.. Men tusen takk for tilliten :fnise:

Nå kommer forhåpentligvis snart vaskedamen og jeg tror jeg har oversikt til visning i morgen. Mamma skal bake kanelboller, så takk for tipset der ;)

Ellers er Tassen på plass hos tanten min til i morgen og så er det til mormoren sin imorgen til mandag. Visning både i morgen og mandag kveld, så da er det deilig å kun ha Lillesøster å tenke på. Blir rart å ikke ha guttene hjemme.. Mannen drar om en halvtime.

Lillesøster er blid og fornøyd som alltid, men i går ville hun ikke sove særlig mye på dagtid gitt. Husker ikke hvordan det er med utviklingssprang jeg :klo: Er det kanskje sånn de holder på da?

Tassen har vært skikkelig sint i bhagen denne uken. Tror det har blitt altfor mye med lillesøster, flytting (er rotete her hele tiden pga pakkesker og diverse), to av de beste vennene hans har sluttet i bhagen, to av fire voksne på avdelingen hans har sluttet og mannen og jeg snapper ofte til hverandre (les: mest meg...) fordi vi er så slitne. Synes skikkelig synd på han! Blir godt når vi forhåpentligvis får solgt nå og kan bare ta det med ro et par uker før vi setter i gang prosjekt flytting. Har lyst å fokusere mer på han, men hvordan finne tid og overskudd? Den dårlige samvittigheten er der jo alltid, men spesielt nå om dagen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du har dårlig samvittighet for at det er mye som skjer om dagen, men det er jo bare for en kort periode og når dere er ferdig blir det så bra for alle :)

Jeg har den appen om utviklingssprang og da står det at det først er om 12 dager det skjer noe mer. Men nå husker jeg ikke helt når du fødte, min ble født 11 juni. Men det kan jo være at det skjer litt før med noen.

Jeg syns du gjør en strålende jobb jeg. Vær stolt av deg selv du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær for at det kommer mange på visning idag og imorgen!! Veldig spennende altså! :popcorn:

(Og lurt med kanelboller tror jeg, jeg hadde ihvertfall automatisk fått en positiv innstilling til leiligheten hvis det hadde luktet nybakte kanelboller :sikle::ler:)

Det er ikke noe rart at Tassen reagerer med sinne når det er så mye nytt! Og jeg skjønner veldig godt det med den dårlige samvittigheten! Men så er det ikke så mye å gjøre med det, og det er jo ikke lenge til dere flytter og ting etterhvert roer seg :) Tror det lureste er å bare prate mye med han om alt som skjer, forklare mye, og hjelpe han med å sette ord på det han er sint for. Og prøve å holde på de rutinene man greier å holde på, slik at noe er sånn som det alltid har vært.

:klemmer:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er født dagen etter din Dyregod. :) Det varierer sikkert endel fra baby til baby, men jeg får jo ikke gjort særlig med det uansett :)

Den dårlige samvittigheten er ikke god altså.. Men som dere sier så er det jo heldigvis bare for en kort periode og vi prøver å være flinke til å snakke mye med han om det som skjer. Gleder meg til det roer seg litt og vi kan ha skikkelig kvalitetstid sammen igjen! :hjerte:

Angående visning så var det kun 3 innom.. Altså tre individuelle potensielle kjøpere.. Men virket ikke som megler var veldig positiv, så vi får se om det kanskje kommer flere i morgen.. Hun hadde mest troen på én av partene, men det virket ikke som det var veldig positivt heller (slik jeg forstod på henne).

Håper virkelig vi slipper enda en slik runde, både økonomisk, fysisk og psykisk! *kryss fingrene for at vi har bra budrunde tirsdag* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi solgt :) Det ble 50 000 under takst, men med kn én budgiver som startet på 200 000 under takst så er vi fornøyde. Vi hadde godtatt 100 000 under takst og når vi har betalt megler, så har vi allikevel tjent 250 000 kr på de to årene vi har bodd her. Så vi sier oss fornøyde :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Vi overtar huset 15.sept og de overtar her den 18.,så ser for meg at mannen tar fri den 16. og at dt da blir den store flyttedagen. Vi får nøkler kl 17 den 15., men jeg har lyst å pushe det til kl.11-12 sånn at vi kanskje får gjort noe den dagen.

Nå skal vi feir ved at jeg henter Tassen og så har vi helt enkel middag ute som picnic fordi vi skal til bondegården borti her. Hurra!! Deilig at det er overstått! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! Deilig at det er overstått! Nå gjenstår bare en slitsom prosess med flytting ;) Men dt må jo gå, nå har vi mindre å bekymre oss for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det har du rett i :Nikke: Blir sikkert utrolig slitsomt (gruer meg bla til tørketrommel og vaskemaskin skal bæres ned 3 etasjer...), men allikevel blir det mer morsomt ;)

Si fra hvis du, Tulla og mannen har lyst på besøk av oss alle en helg (ikke hele helgen så klart, bare litt kaffe og lekebesøk :fnise: så kan jeg ta med guttene og Lillesøster og hilse på :Nikke: Mannfolka pratet jo bra sammen sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :danser: Passer det tilfeldigvis en liten tur nå søndag? Vi har lyst at dette skal bli en skikkelig kosehelg hvor vi ikke bryr oss om flytting i det hele tatt og bare nyter tiden sammen :) Og da gjør vi det gjerne sammen med dere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hjemme søndag, men mannen jobber. Så da får ikke han blitt her, dermed kanskje litt kjedelig for mannen din? Men dere er velkomne altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...