Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende :hoppe:

Da rakk jeg å komme hjem før ting startet slik at jeg får med meg all spenningen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Så koselig med lykkeønskninger og at dere heier :fnise:

Det var nok en lykkeklump ja :laugh:

Tilbake fra butikken og dette kan nok ta sin tid, for selv om jeg har hatt litt tak er det ikke regelmessig enda.

Skikkelig spennende det her. Sender Pupsilure mld når ting er skikkelig i gang og ikke minst ettter fødsel ;)

Har pakket ned padden i fødebaggen, så blir nok litt titting der etterhvert også.

Men sånn som ting var sist, så hadde jeg ikke sjans til å oppdatere/sjekke på nettet i det hele tatt da ting satte i gang.

Fortsett og :heiajente: og så håper vi hun kommer i dag, i det minste i løpet av natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig! :hoppe:

Kjente ikke ut som noe var på gang når vannet mitt gikk heller - tok vel ca fem timer før riene startet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :strix::danse::danser::hoppe: Utrolig glad på dine vegne :klemmer: Håper du slipper for mye smerter. Slapp av så mye du får til å mellomtiden og spis hva enn du måtte ønske. Husker jeg ble fortalt at mange hadde smågodt og annet digg på føden. Det hadde jeg og planer om, men det rakk jeg ikke gitt :fnise: Måtte være rart å gå på butikken vel vitende om at du snart skulle føde, forresten :fnise: Håper slt går som du håper. STOR klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var ganske rart å gå på butikkken ja.. Følte liksom at "jøss, kan ikke folk se at vannet mitt har gått liksom" :fnise:

Ingen etablerte og "gode" regelmessige rier dessverre. Hatt noen, men de er uregelmessige, så jeg snakket nettopp med Føden. Føler det er unødvendig å dra inn dit midt i rushen kl.16 for å få CTG og sånn, så vi ble enige om at jeg skal inn i kveld for sjekk og se hvordan ting er og få bekreftet at det er fostervann.

Det er ingen farge på det og jeg kjenner liv, så jeg er ikke særlig engstelig nå. "Vil ikke" styre dit for sjekk, bli sendt hjem fordi det ikke er nok action og så tilbake et par timer etterpå. Det er mulig det blir sånn uansett selvfølgelig, men nå har hvertfall riene litt bedre tid på å etablere seg. Og så har jeg mulighet å si skikkelig hadet til godgutten min :rodmer:

Så her går det treeeeegt.. Det gikk 18 timer fra vannet gikk med Tassen til han faktisk kom ut. De måtte ta "resten" av vannet på sykehuset og da tok det ikke mange timene, men det gikk sånn som nå sist gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrisen kommer innom en tur for å lure dere :fnise: Lykke til, Dine!

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...