Dyregod Skrevet 1. juni 2013 #4601 Del Skrevet 1. juni 2013 Åå så spennende da! Det er jo tydelig at noe skjer da Lykke til og fingrene krysset for baby i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2013 #4602 Del Skrevet 1. juni 2013 Spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. juni 2013 #4603 Del Skrevet 1. juni 2013 ooo spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. juni 2013 #4604 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Endret 1. juni 2013 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2013 #4605 Del Skrevet 2. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #4606 Del Skrevet 2. juni 2013 God morgen og tusen takk for heiing! Det var vått i sengen da vi våknet nå, men det var dessverre bare Tassens "vann" som hadde gått (gjennom bleien...) Han kom inn til oss 5:30 og jeg må innrømme T jeg var litt skuffet over at det ikke skjedde noe mer. Kanskje hadde riene/kynnerne fortsatt om jeg hadde bryststimulert mer enn bare en halvtime i går? Får se hva dagen bringer, men ser stille ut foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2013 #4607 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvordan har dagen gått?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2013 #4608 Del Skrevet 2. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #4609 Del Skrevet 2. juni 2013 Dessverre ingenting å melde om. Endel kynnere som vanlig, men absolutt ikke regelmessig og heller ingen ubehagelige som i går. I dag er jeg bare veldig sliten og sov 1 time fra 17-18 og etter en dusj skal jeg sove igjen. Og fullstendig avslapping i morgen. Definitivt ingen sengekos og bryststimulering i dag, det orker jeg ikke Da ble det ikke den datoen jeg aller mest ønsket meg (i dag), men det får gå. Men neste uke er det fint om hun bestemmer seg å hilse på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #4610 Del Skrevet 2. juni 2013 Litt mer slimpropp nå, det er 3.dagen. Fortsatt ikke blod og gørr, så ikke noe spennende. Og i dag føler jeg hvertfall ikke er noe på gang, så nå skal jeg bare se på Glee og kose meg i sengen og forhåpentligvis sove lenge i morgen ettersom mannen leverer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juni 2013 #4611 Del Skrevet 2. juni 2013 Hun kommer torsdag vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2013 #4612 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg så aldri noe til den slimproppen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. juni 2013 #4613 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg mener min tippedato nr to er i morra..? Eller i dag er det vel nå La oss håpe at kynnerne og slimproppen er tegn på at kroppen din rolig modnes og gjør fødselen så enkel og grei som mulig! Sov godt og spar på kreftene du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4614 Del Skrevet 3. juni 2013 Da er termindagen kommet Ingen tegn på baby, annet enn litt mer slimpropp i morges. Har fått sove greit i natt, men er veldig sliten og trøtt i dag, så kroppen går nok ikke i fødsel med det første har jeg skjønt. Ikke orker jeg tanken på å løpe i trapper, vaske badet og vinduer. Nei, her holder jeg meg i ro i dag og så får vi heller se i dagene som kommer. Masse vann i særlig føtter og hender, men det går vel ut igjen etterhvert får vi håpe Helt greit at hun ikke er her enda, for jeg har ikke rukket å skrive ut ønskebrevet ift fødsel enda og jeg husker ikke engang hva jeg har i fødebagen I ettermiddag planlegger jeg litt kosetid med Tassen og mannen, med iskaffe i hånden og en rolig kveld og natt igjen. Tassen har forresten begynt å surre om kvelden igjen. Ikke noe å klage på egentlig, når jeg vet hvordan vi alle har hatt det. Vi har pleid å legge han kl.19 fordi han ikke sover på dagtid lenger, men nå er han absolutt ikke klar for sengen på den tiden. Tidligere var det han som tok initiativ til å legge seg når klokken nærmet seg 19. Etter å ha brukt opp til 1 time med å få han til å sove, så vi har justert litt og i går la vi han nærmere 19.45. Han forsøkte å tuille, men ga seg fort når han skjønte at det ikke nyttet. I natt har han sovet hele natten og stod opp kl.6 med mannen. Vi har snakket om at vi må skape nye rutiner når babyen kommer uansett og jeg forstår han godt jeg. Det er jo ikke lett å skulle sove når det er strålende sol ute og han hører godt at barna leker ute fortsatt. Heldigvis er jeg ikke like stresset på det som tidligere, men jeg håper bare han får nok søvn så han får en lettere hverdag. Å, må fortelle litt fra i går. Jeg sov jo fra kl.17-18. Så kom han inn og vekte meg, og satt seg i sengen med meg for å skravle litt. Han fortalte at han hadde vært på tur med babyen og tatt henne med til mange ulike steder Så snakket han om en venninne som nå er i syden, men som han var sammen med for noen helger siden. De hadde vært på skolen sammen og der la han ut om alle tingene de hadde lekt. Og så sier han "mamma, hun (navnet) syklet på stor sykkel, men hun er jo ikke voksen!" og lo litt som at haha, hun skjønte ikke at hun fortsatt var barn hun Utrolig morsomt når han forteller om så mye (selv om mye av det ikke har skjedd) og så ler han litt på vegne av de andre for at de ikke skjønner bedre liksom. Godgutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4615 Del Skrevet 3. juni 2013 Har forresten redigert tippelisten for fødsel.. Ikke mange som står igjen på listen, ettersom de fleste av dere (forståelig nok mtp forløpet) trodde hun skulle komme før termin Neste tippedato er i morgen og det var det mannen og jeg som tippet. Men det tror jeg ikke på nå og jeg føler den 8.juni er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. juni 2013 #4616 Del Skrevet 3. juni 2013 Hurra for termin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4617 Del Skrevet 3. juni 2013 Sprøtt å tenke at termin er i dag egentlig.. Sist var vi så slitne og dårlige at vi knapt enset dagen.. Både jeg og baby har vært veldig rolige og slitne i dag. Hun har ikke gjort mye ut av seg i dag synes jeg og er unormalt rolig. Skal til jordmor i morgen ettermiddag, så får vite mer ang overtidskontroll da. Tassen kom hjem med løvemaling i ansiktet Han har visst fortalt hele barnehagen at lillesøster kommer i natt, så vi får se om han har rett. Det håper jeg virkelig ikke, for nå trenger jeg mer søvn kjenner jeg. Har vært helt ute i hele dag, så blir godt å sove. Får vente til den berømte fødeenergien kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. juni 2013 #4618 Del Skrevet 3. juni 2013 Nå må bare mannen din dulle ekstra godt med deg! Du trenger å spare krefter, og hvile ut så godt som du klarer.. Spiser og drikker du greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2013 #4619 Del Skrevet 4. juni 2013 Håper du har fått hvilt deg godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4620 Del Skrevet 4. juni 2013 Tusen takk dere Ingenting spennende å melde fra (igjen...) Våknet i 3-4 tiden av kynnere jeg måtte puste meg gjennom, men det begynner jo å bli helt vanlig. Og sånn har jeg jo hatt det flere netter i uken i en måned hvertfall nå. Ingenting regelmessig. Jeg spiser og drikker fint ja, så det er ikke noe problem. Har gått opp 2 kg på 6 dager, så det er nok mye vann som sniker seg på. Kjenner det ganske godt. Har jordmorkontroll kl.16 etterpå og håper jeg klarer å få overtidskontroll på Riksen i løpet av uken. Men de gjør det kanskje ikke så raskt etter termin? Jeg har lyst å nekte å gå lenge over, for jeg har faktisk to bekjente som mistet etter termin og de tankene forsterkes jo flere dager jeg går over. Men får høre med jordmor. I og med at hun ikke har hansker der ( ), så får hun jo ikke sjekket og evt strippet meg heller. Frister å ta med hansker som vi har liggende her hjemme, men det er vel ikke særlig lurt Fikk nettopp vite at det er sommerfest i bhagen den 12.juni og karneval for barnehager i området den 14., så sånn praktisk sett hadde det vært fint om jeg var hjemme til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå