Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

I løpet av et par uker er hun jo garantert ute! Forhåpentligvis litt før da.. Så spennende!! :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Pusla ;) Håper du har sendt noen allerede, for nå murrer det veldig både i korsryggen og i magen.

Obs for de som er litt sarte, her er det slimproppsnakk..

Følte litt at mensen var på vei, så gikk på do og sjekket i tilfelle det var blødning. Der kom det deler av slimproppen gitt, men jeg vet jo at det ikke behøver å bety noe. Den er ikke farget, bare bittelitt gulaktig, men nesten cremefarget.. (Sorry detaljer her folkens, det er bare å hoppe over for dere som vil unngå slik lesing;)

Kjente at noe var på gang, så det var jo litt spennende. Men det er ikke hele proppen, denne kommer i såfall litt og litt. Moro å se at det skjer noe hvertfall.

Nå kjenner jeg det hodt i korsryggen, så blir en spennende helg. Men ingen vnde kynnere enda.

Tassen og jeg har kost oss alene i dag, men vi dro en tur til pappa på jobben hans. Han er håndtverker og det synes Tassen var stor stas. Tror pappa også synes det var gøy, for han har kun døtre og vi har ikke vist like stort engasjement akkurat.. Så har Tassen fått Biler DVD som han ser på nå. Vi vurderer kino i morgen, etter tips fra Siebaeo, men i og med at dagene er så difuse for tiden, så vil jeg ikke si fra på forhånd i tilfelle noe skjer i mellomtiden. Så dersom formen er fin i morgen så tror jeg vi prøver oss på det. Spent på all stille-sittingen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er på gang..! :hoppe: Hvis du ikke går i fødsel Ila natta ville jeg prøvd kino :jepp: Det var kjempekoselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som svarer :fnise: Kjenner jeg har sommerfugler i magen og liksom føler noe er på gang, men jeg vet jo utrolig godt at slimpropp (og det var jo ikke hele engang) ikke nødvendigvis betyr fødsel. Allikevel er det utrolig spennende!!

Ingen fler tegn til propp, men det murrer/verker i ryggen (kan være fordi jeg ikke har hvilt i dag) og litt i magen, men det var mer i dag. Og så har jeg plutselig mye energi, men det kommer nok av at jeg ble så spent ;)

Krysser fingrene for at vi ikke får gått på kino i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kynnerne er jo ikke vonde eller ubehagelige i det hele tatt og jeg selv om jeg vet så godt at slimproppen ikke trenger å bety nærstående fødsel, så merker jeg at jeg håper at hun kommer i løpet av de nærmeste dagene. Vil bare sove litt først ;)

Så dette er spennende, men kjipt med tafatte kynnere..

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være det jobbes der nede uten at det gjør så vondt! :) Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint :) Har ikke sjekket om det er regelmessige kynnere, men et er fordi det ikke gjør vondt. Det eneste er at jeg ofte føler jeg må på do når kynnerne kommer, men så får jeg det ikke til.. Også kjenner jeg at jeg har sommerfugler når kynnerne kommer, fordi jeg er så spent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Spennende!

Hun kommer når hun kommer! :) Men det er nok ganske snart (det er det jo uansett..)

Hvis dere skal på Kino i morra anbefaler jeg Pelle Politibil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir absolutt Pelle Politibil i morgen hvis vi ender opp med kino :Nikke: Tror han vil like den filmen og så er det den eneste i nærheten som er for barn. Blir spennende, så selv om jeg håper hun kommer i løpet av helgen, så har jeg lyst å gå på kino også :fnise:

Tror vi prøver oss på en runde i høyet igjen i dag, etter god effekt med regelmessige kynnere i går.

Du har jo rett, hun kommer når hun kommer. Og stort sett er det helt fint, men så oppstår det noe som gør at jeg blir usikker og ekstra spent og da øker ønsket for å få henne ut. Andre dager synes jeg det bare er deilig at vi ikke har to barn. Men sånn er det vel for de fleste når det nærmer seg slutten. Jeg er jo 40 uker i morgen, så er jo ikke så rart å bli utålmodig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten det verste, at jeg synes det er så spennende at jeg får så mange sommerfugler :fnise:

Det er så irriterende at det nesten starter og så dabber av. Hadde det ikke vært noen tegn i det hele tatt, så hadde det føltes mer ok (kan jeg si nå så klart, men jeg hadde nok blitt frustrert av det også).

Jeg holder både dere og Pupsilure oppdatert, men skal ikke se bortifra at det kan gå en uke eller to før det skjer noe. Disse modningsriene har jeg hatt i flere uker allerede og sist gikk deler av slimproppen ca.2.5 uke før jeg fødte, så derfor blir jeg litt ekstra irritert over at jeg blir så gira nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Om dere går på kino, ta med lommetørkler til deg selv, du kommer til å grine. Jeg måtte tørke noen tårer selv, og jeg er ikke engang hormonell. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg tviler ikke på at jeg kommer til å gråte, for jeg har felt tårer av de rareste ting på TV de siste to, tre ukene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ikke blir kino på dere, må jeg innrømme :fnise: nå er det på tide å få lille snuppa ut!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo gjettet på 1. Juni, så nå tenker jeg at det skjer noe i natt ;) Jeg sitter klar med ipaden, fra hotellet, og er klar for å sladre når som helst :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi går glipp av kino og at Pupsilure må sladre fra padden ;)

Tror nok dessverre ikke det, men kan jo alltids krysse fingre og håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende å følge med her for tiden :) Krysser fingrene for at det blir baby i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...