Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Ja, det er det beste syns jeg :fnise:

Og må innrømme at selv m jeg gråter en skvett pga min dårlige samvittighet spesielt ovenfor Lilletassen og at jeg ikke er hjemme med han, så er det deilig å kunne slappe av og fokusere kun på meg selv...

Er vel ikke slemt å tenke sånn en gang i blant........? :sjenert:

Nå tror jeg jaggu meg lillesøster hikker... Trodde det var for tidlig å kjenne det...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes veldig lurt ut med en kveld og natt for deg selv! :jepp: Og nei; det er absolutt ikke slemt å kun fokusere på deg selv! Alle trenger det innimellom (selv om det gir litt dårlig samvittighet..)

Kos deg masse, håper du får deg en skikkelig god natts søvn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Jesse :klem: Jeg vet jo egentlig det at man ikke skal ha dårlig samvittighet for å ønske litt tid alene, men man får jo dårlig samvittighet allikevel.. Men godt å kunne kjenne på stillheten syns jeg! Og som mannen sa i går "hva er vitsen med å tjene penger hvis man ikke kan unne seg ting som dette når man trenger det?" Gode mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke det vi jenter er skapt for da? Å ha dårlig samvittighet? ;):roll:

Bare nyyyt det! Tassen syns sikkert det har vært fint å få alenetid med pappaen sin! :jepp: (Og ikke minst å få en forhåpentligvis littegrann mer uthvilt mamma hjem imorgen :) )

Det var veldig fornuftig sagt av mannen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige mannen din, dette bør du nyte og ikke ha dårlig samvittighet. Du har ikke bare deg å tenke på heller, lille snuppa trenger også mamma som funker ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sant det... Nå skal jeg nyte det og når jeg ser meg selv speilet ser jeg at jeg er supersliten og ser ikke den gløden sm mange gravide har, hehe. Men en god natts søvn å håper jeg gjør susen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal holde godt på han ja!! :Nikke: Nå er natten over og jeg har sovet, men våknet masse. Drt har vært svært varmt på rommet og man kan jo ikke ha vinduet åpent på natten når det er minus 14...

Nå gleder jeg meg til frokost og kaffe, stemmen og halsen er litt grumsete, så det skal bli godt!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostbuffeten var helt ok, men litt stusselig og ikke helt det samme å spise alene, selv med en avis. Kjedelig hvor lite man som gravid kan spise egentlig. Har ikke hatt noe problem med det dette svangerskapet, syns det var tøffere sist, men det var kun én ting jeg kunne spise av pålegg, bortsett fra syltetøy.. Så da ble det masse frukt, juice, kaffe og en halv croissant... :sjenert:

Nå skal jeg straks sjekke ut og mannen henter meg. Tenkte jeg skulle drøye virkeligheten litt til og ta han med på en kaffe, før det er svangerskapskontroll og så hente i bhagen.

Må virkelig få gjort noe med håret mitt snart...! Vil stripe det, men får meg ikke til å bruke såpass mye penger på det. Men må man så må man og jeg MÅ.. Tør ikke hjemmefarge det, for sist jeg gjorde det var i svangerskapet med Lilletassen og håret ble jo delvis lyseblått.... Kanskje det ville vlitt rosa denne gangen siden jeg har en jente i magen :fnise: Uansett, ikke akkurat en sjanse jeg tør å ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne du ikke spise pålegget? Ser den at det er ensomt å spise frokost alene da...

Hva med å ta en tur til meg da? Har skånsom bleking om du vil lyse striper, tar lite for det ;) alltid velkommen da uansett....thorsdager har jeg skole til 11:30, ledig etter det, og helgene da.....men skjønner jeg er langt fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Neytiri :klem: Mulig jeg gjør det, men vet ikke om jeg tør å kjøre så langt alene når jeg får de blodtrykksfallene.. Søstern min går på frisørskolen, så hun kan gjøre det, jeg må bare komme meg dit og være i form til det ;)

Pålegget bestod av diverse kjøttpålegg som jeg ikke bør spise og brie og den type oster. Men man skal jo klage uansett da.. Var ikke bare-bare å komme hjem til et hjem hvor naboen borrer i veggen og Tassen sutrer hele tiden fordi han ikke har sovet på dagen og våknet 5:30 i dag. Han har visst savnet meg mye sa de i bhagen, uten at de faktisk vet at jeg ikke hva hjemme i går..

I morgen er det lunch med svigerinnen min som også er gravid, så det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du, glemte jo blodtrykksfallene dine, da er det kanskje ikke så god ide.....

Forberede seg for lang tid i stolen hos de som går skolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg bare må få ut fingern og faktisk dra dit.. Har ikke gjort det tidligere nettopp fordi jeg vet det kan ta lang tid og jeg har ikke vært i form til å sitte rett opp og ned såpass lenge, men nå seirer utseendet i og med at jeg ikke ser ut.. :sjenert:

I dag var jeg og spiste lunch med svigerinnen min. Kjempe koselig! Første gang vi har truffet hverandre bare oss to og jeg var litt spent på hvordan det kom til å bli. Men det ble veldig vellykket og vi kommer jo til å være i permisjon samtidig, så det er hyggelig å ha flere å kunne være sammen med.

Ellers har vi lagt Tassen kl.19 de siste dagene fordi han er så trøtt. Det går foreløpig greit og han sover stort sett til kl.7, men kommer ofte inn til oss på natten. I går kom han inn før kl23, men vi får begynne avvenning på det når vi kjøper større seng. Det blir vel i løpet av februar, mars senest tenker jeg, for vi må ha litt tid før Minitassen kommer. Hvem av dere har flyttet fra sprinkelseng til større seng og hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel byttet seng i sommer, det gikk helt supert. Jeg skjønner ikke at noen orker å bruke sprinkelseng på så store unger, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...