Neytiri Skrevet 6. januar 2013 #4021 Del Skrevet 6. januar 2013 Vel her får man ikke levere før man selv skal på jobb, og jeg har aldri hatt problem med å få barn i lek iansett levere tid, untatt de som må sove og leveres like før, de blir ofte spurt om å leveres ved lunsj da ihvertfall. Det er vår jobb i bhg å få barnet in i aktiv lek, så ser ikke helt problemet...sålenge man gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. januar 2013 #4022 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg ser heller ikke helt problemet med det med lek, ei heller med de store.. Har aldri sett at det har vært noe problem å komme inn i leken for de som kommer senere..Hovedgrunnen til at man gjerne vil ha barna der i kjernetiden (som regel 10-15) er at da har man gjerne aktiviteter/grupper, som kan bli litt avbrutt hvis noen kommer midt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. januar 2013 #4023 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er da mer en en person som jobber om gangen, og her får man som forelder gå in på avd da om de har satt seg i grupper eller spiser, ikke noe problem. Foreldre burde kunne levere når de vil, i sverige er dem veldig imot å ha barna i bhg når foreldre er hjemme, innimellom ser jeg at jeg kunne trengt en time før/etter jobb til trenng osv men jobbdager her er allerede 9 timer så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4024 Del Skrevet 9. januar 2013 Nå har jeg ikke hatt nett på et par dager, så nå var det godt å bli litt oppdatert med hva dere holder på med her inne Jeg har begynt på jerntabletter ettersom legen sa jeg har ekstrem jernmangel. Får håpe det hjelper litt hvertfall. Men det som bekymrer meg mest nå er at jeg har kynnere veldig ofte og jeg våkner ofte på natten av de også. Ringte jordmor i stad, men hun var syk, så la igjen beskjed om at hun kan ringe meg så fort hun er tilbake på jobb. Kynnerne er ikke vonde, men ubehagelige og særlig hvis jeg våkner av de. Har litt issues med moren min for tiden ettersom hun ikke hadde ett eneste hyggelig ord å si i feiringen til Tassen i helgen, så nå kommer jeg til å ta det opp med henne. Vi har ikke et særlig godt forhold fra før, men nå har jeg bestemt meg for at hun aldri skal få passe Tassen eller Minitassen alene. Nok er nok! Ellers har vi fått problemer med sovingen igjen.. (Akkurat som at vi ikke alltid har hatt et problem..) Han hyyyyler når vi legger han og skriker til han omtrent kaster opp av det. Han er bare sint og vil opp, men i går holdt vi ikke på like lenge som kvelden før (da var det 2 timer, i går klarte vi det på 1 time). Fryktelig slitsomt! Mannen begynner å bli syk og jeg sover såpass lite pga kynnerne fra før, men sånne ting kommer aldri beleilig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4025 Del Skrevet 9. januar 2013 Magebilde tatt 5.januar. Her er jeg 19 uker akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 9. januar 2013 #4026 Del Skrevet 9. januar 2013 For en fin og rundt babykul! Den ble jeg misunnelig på Synd at det er litt tungt om dagen, med kynnere, sykdom og en liten tass som helst vil være våken. Får håpe jordmoren din ringer deg tilbake i morgen. Virker som mange rundt omkring sliter med kynnere egentlig. Skjønner at jeg har vært ekstremt heldig nå, for jeg føler meg nesten ikke gravid (hadde det ikke vært for magen som levner liten tvil, hehe). Håper du får en fin dag, og husk å ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. januar 2013 #4027 Del Skrevet 9. januar 2013 For en fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4028 Del Skrevet 9. januar 2013 Tusen takk søte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 9. januar 2013 #4029 Del Skrevet 9. januar 2013 Veldig fin mage ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. januar 2013 #4030 Del Skrevet 9. januar 2013 Perfekt mage Og der ser ut som du kan trenge en ikke gøy med trøbbel med legging når man ikke har overskudd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4031 Del Skrevet 9. januar 2013 Tusen takk Nei, det er ikke alltid så lett.. Er spent på hvordan det går i kveld. Har tenkt å snakke med bhagen og dagsovingen hvis det fortsetter eller kanskje vi legger for sent? Har inntrykk av at de fleste legger barna sine senest kl19 når de er på denne alderen og noen ganger går det helt til kl20 før han er i seng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4032 Del Skrevet 9. januar 2013 Har forresten tenkt å invitere dere som har mulighet på dagtid, til å komme på kaffe og lett servering en dag Jeg er jo hjemme hver dag og de fleste av dere er jo i jobb, men dersom dere tilfedligvis har en ledig dag er det koselig om dere har lyst å ta en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. januar 2013 #4033 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvor mye sover han på dagen nå da? Han er ikke overtrøtt da? Jeg har også inntrykk av at toåringer som går i bhg legger seg rundt kl 19. Men ikke lett å vite alltid, noen ganger må man prøve seg litt fram. Jeg vil gjerne komme en hverdag på dagtid jeg, men nå er det så mye på jobb en liten stund framover at det ikke blir på et par uker iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4034 Del Skrevet 9. januar 2013 Jo, det kan jo rett og slett være det.. I dag gikk det kjempe fint og vi brukte kun 20 minutter. Han sover ca 45 min på dagtid. Bhagen, men hjemme er det ofte at han ikke sover i det hele tatt fordi han ikke blir trøtt før sent. Også kan det selvfølgelig være pga julen og sykdom oppi julen at ting endrer seg litt og tar litt tid å få orden på igjen. Jeg kommer nok til å være hjemme på dagtid en stund, så bare å kmme når ting roer seg på jobben Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4035 Del Skrevet 9. januar 2013 Har lyst på enten Viaplay eller Netflix nå som jeg er sykmeldt.. Noen av dere som har erfaring med det og som kan tipse meg om det ene eller andre? Viaplay ser best ut, for Netflix har ngen oversikt over hva de har.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. januar 2013 #4036 Del Skrevet 9. januar 2013 Kjenner ikke viaplay eller netflix, men vi har HBO pakke, har et stort bibliotek som vi kan lete opp serier og filmer, både fra Hbo og andre kanaler.......utrolig deilig når man er alene eller har ikke noe å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. januar 2013 #4037 Del Skrevet 9. januar 2013 Vet ikke hvordan viaplay er men har hatt netflix under min sykemeldingsperiode i høst og det har vært helt topp! Men de har ikke det nyeste av filmer og serier... Har ikke sett så mange serier tidligere så det har ikke betydd noe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4038 Del Skrevet 9. januar 2013 Har ikke mulighet for HBO her tror jeg, er det over nettet? Kjenner at jeg trenger å ligge i ro mye av dagen og da hjelper det å ha noe å se på så jeg ikke tar tak i alt annet som må gjøres. Så blir garantert noe sånt, men vet ikke om det er ubegrenset med filmer og tv serier jeg kan se..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. januar 2013 #4039 Del Skrevet 9. januar 2013 Det skulle komme til Norge i høst, men vet at det henger enda etter desverre, I love HBO altså Jeg fikk sitte helt i ro under nesten hele svangerskapet.......strikking/hekling, og scrapbooking holdt meg sittendes, med mye tv/dvd da! Forresten, mye kynnere så tidlig tipper jeg er stress, så er bra du tar det helt med ro snuppa. Husker ikke hvor langt du er på vei, men blir kynnerene regelmessig og vonde bør du kontakte lege/evt føden om du er kommet langt nok. Jeg gjorde det og de sa jeg burde ta en paracet(1g), gjorde det enda vondt ville de få meg in.......så viktig å høre på kroppen. Vanlige kynnere kommer og går, så trenger ikke være noe mer en det altså......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #4040 Del Skrevet 9. januar 2013 Blir 20 uker på vei på lørdag.. Det har vært noen ganger hvor de har vært regelmessige, men aldri direkte vonde, bare ubehagelige. Gleder meg til å komme lenger på vei slik at det er større sannsynlighet for at hun overlever, for jeg har en litt ekkel følelse av at hun kommer tidligere.. Trenger ikke å være sånn selvfølgelig, men men.. Tror jeg heller mot Netflix jeg assa... Er det ikke du som har det Marmot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå