cypress Skrevet 3. januar 2013 #4001 Del Skrevet 3. januar 2013 Takk! Utrolig billig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4002 Del Skrevet 3. januar 2013 Vi gikk dit vi også, men jeg var ikke fornøyd, vi benyttet oss av Familieklinikken på Majorstuen hvor vi også var med Lilletassen og var superfornøyde. Hun tar 1250, men er verdt det synes jeg. Nå blir det ingen UL før 3D, så nå er det kun en gang til vi ser jenta vår før hun kommer ut.. Tror forresten vi gar bestemt navn også... Og du har sikkert rett Cypress, det blir sikkert noen gaver til snuppelura også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. januar 2013 #4003 Del Skrevet 3. januar 2013 Vil du dele navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. januar 2013 #4004 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg var kjempefornøyd alle tre gangene Hvis du deler navnet vil jeg også vite Hadde vært hyggelig å møtes igjen snart også! Hvis du er i form til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. januar 2013 #4005 Del Skrevet 4. januar 2013 Lykke til hos legen Det må jo være forståelse for at formen ikke er helt på topp og at jobb oppi det hele kan bli vanskelig. Du har tross alt en liten både utenfor og inne som hver krever sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4006 Del Skrevet 4. januar 2013 Sender dere PM Det gikk bra hos legen. Hun så med en gang på meg at jeg ikke var i form og jeg begynte å gråte da jeg fortalte henne hvordan jeg egentlig har det. Hun sykmeldte meg ut måneden til å begynne med, men sa at det skal mye til før hun friskmelder meg nå og at jeg trolig er sykmeldt ut svangerskapet. Det var godt at hun trodde på meg og sa at det ikke er nederlag å ikke jobbe, for det er det jeg føler.. Alle skal liksom være så flinke mens man er gravide og jeg får det rett og slett ikke til.. Jeg har prøvd, men med familielivet og alt, så funker det ikke med den formen jeg er i hvis jeg ikke hviler. Hun var pgså veldig bekymret for kynnerne jeg har for hun mener de kommer av stress. I går kom de hvert 15-20 minutt og dersom noe skulle skje nå så mister jeg henne mest sannsynlig, så nå fikk jeg streng beskjed om å ta det med ro. Ringte daglig leder på jobben og fortalte det og det var forståelse, men pga veldig mye å gjøre der nå skal jeg sjekke mail hjemmefra og sende videre til han. Vil jo hjelpe til der jeg kan, så det skal nok gå greit. Har kjempe lyst å få til et treff snart ja, så bare si fra når dere har anledning på dagtid, så kan dere enten komme hit på en kaffe eller møtes hos en av dere andre Vil liksom ikke rave rundt når jeg er sykmeldt, og det orker jeg jo ikke heller. Speaking of å slappe av, i løpet av i dag og i morgen må jeg lage 6 kaker... Skal ha to familieselskaper i helgen... Godt det er familie og at de skjønner at jeg ikke er helt i form:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. januar 2013 #4007 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjempegodt at du fikk forståelse Og ja vi ønsker alle å være flinke og ikke "syke" før permisjonen, men noen ganger er det bare sånn at man trenger å bygge opp litt energi og ikke jobbe. Det er ikke et nederlag. Tenk at du skal snart bli tobarnsmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4008 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja tenk... Helt utrolig å tenke på, så jeg klarer liksom ikke helt å forestille meg vår lille familie om et halvt års tid.. Og du blir jo tobarnsmamma med èn gang du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. januar 2013 #4009 Del Skrevet 4. januar 2013 Godt du ble sykemeldt Viktig at du tar vare på deg selv også vet du. Men det er alltid godt å få forståelse fra jobben! Det letter hjertet veldig! Er ikke noe særlig med kynnere og slikt nei, huff. Jeg tenkte jeg skulle finne på en hobby menst jeg er sykemeldt. Strikke og slikt blir jeg så fort lei av for det tar så lang tid. Lurte på om jeg skulle sy sengetøy, det går jo litt fortere. Er så uttolmodig jeg, hihi Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4010 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja, kjenner det er en stor lettelse å bli tatta på alvor og nå være sykmeldt. Nå har vi kjørt Tassen til bestemoren sin hvor han skal overnatte til imorgen, så henter vi han før familieselskap kl.14. To kaker er halvveis laget og flere skal det bli! Godt å vite at vi kan sove imorgen, men kjenner at jeg savner han allerede.. Fikk ikke kost særlig i morges fordi vi måtte rushe avgårde til bhage og legen og vi satt oss rett i bilen etter bhagen og dro til svigermor. Han har blitt ekstra mammadal etter jeg ikke er like kvalm lenger og han har begynt å gråte når jeg leverer.. Vet ikke helt hvorfor, men de har kanskje sånne perioder? Eller så kan det være at det har noe med babyen å gjøre..? Kanskje jeg kan høre med bhagen hva de tror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. januar 2013 #4011 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja, kjenner det er en stor lettelse å bli tatta på alvor og nå være sykmeldt. Nå har vi kjørt Tassen til bestemoren sin hvor han skal overnatte til imorgen, så henter vi han før familieselskap kl.14. To kaker er halvveis laget og flere skal det bli! Godt å vite at vi kan sove imorgen, men kjenner at jeg savner han allerede.. Fikk ikke kost særlig i morges fordi vi måtte rushe avgårde til bhage og legen og vi satt oss rett i bilen etter bhagen og dro til svigermor. Han har blitt ekstra mammadal etter jeg ikke er like kvalm lenger og han har begynt å gråte når jeg leverer.. Vet ikke helt hvorfor, men de har kanskje sånne perioder? Eller så kan det være at det har noe med babyen å gjøre..? Kanskje jeg kan høre med bhagen hva de tror.. Nam, kake! Hva slags kaker? Merker jeg ble fysen på noe godt Ang at han har blitt mammadalt kan nok ha med at han skjønner at det er noe nytt som skal skje, kanskje ikke han forstår helt at det kommer en baby som skal være der hele tiden, men at han merker det på dere/deg at det er noe som er og blir annerledes. Ellers kan det være en periode, har han vært mye hjemme i det siste? Kanskje pga sykdom eller jula? Da blir ofte barn på den alderen litt ekstra klengende en stund etterpå. Det er i hvert fall min erfaring i barnehagen. Men nå kjenner ikke jeg barnet ditt, så det er bare antagelser Det er bare pedagogen i meg som gjerne vil hjelpe ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. januar 2013 #4012 Del Skrevet 4. januar 2013 Godt å høre at du ble tatt på alvor hos legen din. Det høres veldig rett ut for deg å ikke jobbe nå jeg er også nysgjerrig på navn Her blir også tulla ekstra klengete når vi har vært mye sammen en stund, sånn som nå med lang ferie. Men hun ble det også når jeg satt i sofaen i mange uker med gips, så jeg tror de fanger opp endringer. Men jeg er ingen ekspert, og sikkert greit å høre med de i barnehagen. Jeg tror ikke jeg får til treff på dagtid nå, mye på jobben de nærmeste ukene. Men jeg kan jo se om jeg klarer å slenge meg med, det hender jo jeg får det til God helg med familefeiring, håper du ikke blir for sliten nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. januar 2013 #4013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skjønner godt hva du mener med at man gjerne vil være flink når man er gravid. Jeg var IKKE flink og kommer nok ikke til å være det igjen. Hadde to fine uker. Ellers var jeg kvalm og hadde bekkenløsning. Klarte meg ikke uten krykker og klarte nesten ikke å reise meg på slutten. Hadde og mye magevondt. Måtte inn på sykehuset to ganger på natta pga det. Hmm... akkurat nå lurer jeg på hvorfor jeg drømmer om et nytt barn igjen.... ;fnise; Æsj, håper jeg slipper litt billigere unna neste gang. Jeg ville ha savnet å kunne stelle M og sånn. Kan jeg forresten få vite navn og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. januar 2013 #4014 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Dine! Har blåst støv av dagboka mi, og har en plan om å være litt mer aktiv her inne igjen Har lest mye her inne hos deg, bare vært fryktelig dårlig til å legge igjen spor. Men..HURRA for Lilletassen som har blitt 2 år, og hurra for at alt er bra med lillejenta i magen! Også håper jeg at alt blir litt bedre med deg etterhvert også! Veldig godt du fikk sykemelding, nå må du bare slappe av Jeg vil forresten også tro at sutring i bhg ved levering kan ha litt å gjøre med ferien, har opplevd det samme flere ganger i bhg Kan jeg også forresten få vite navn? Håper dere får en fin feiring og en fin helg Endret 4. januar 2013 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2013 #4015 Del Skrevet 5. januar 2013 Nysgjerrig på navn jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. januar 2013 #4016 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. januar 2013 #4017 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. januar 2013 #4018 Del Skrevet 5. januar 2013 Eg og! Men du..ang at du ikje burde levere sent hp b.hagen er tull,iallefall at du helr burde hente tidligere. Kjenner jeg blir provosert altså! Hvis det stemmer så har jo ikke T min sosiale Antenner..jeg leverte han sent og han kom like fort i Lek osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. januar 2013 #4019 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har diskutert det der med sen levering med kollegaer og bhg. Jeg leverer også sent innimellom, og vil gjerne fortsette med det. Kollegaene mine har erfart at det er dumt,og ei hadde også fått beskjed av bhg at barna måtte komme tidligere når hun har kveldsmat Men de i bhg til goffel sier at det går helt fint med han når han kommer sent, så enn så lenge gjør jeg det med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 6. januar 2013 #4020 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg tror det der med sein levering er noe som blir annerledes når de blir litt eldre. Våre er jo bare 2-3 år gamle, og da er ikke leken like "satt" som den er når de blir 4-5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå