Gjest Marmot Skrevet 28. desember 2012 #3961 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg leste feil i det forrige innlegget jeg kommenterte, leste at du skulle ha ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. desember 2012 #3962 Del Skrevet 28. desember 2012 Kos dere masse i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #3963 Del Skrevet 31. desember 2012 Innom for å ønske riktig godt nytt år til dere som er innom I natt har ryggen vært helt håpløs og jeg har hatt så vondt på den ene siden at jeg ikke fikk sove I dag, etter jobb, blir det stille og rolig. Vi skulle egentlig hatt noen venner på besøk, men ingen av oss orker, så da blir det bare oss tre (fire..) og en film i kveld tenker jeg. Fikk Kon-Tiki til jul, så spørs om ikke det blir den. Vet ikke hva vi skal ha til middag engang... Nå er Tassen hjemme med tanta si og koser seg mens vi er på jobb. Han ble helt i fyr og flamme da hun kom og jeg merket godt at han gledet seg. Utrolig godt å se en sånn reaksjon Nå er han 2 år om to dager og da er det også ordinær UL.. 2.januar blir en flott dag håper jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. desember 2012 #3964 Del Skrevet 31. desember 2012 Dumt at natten ble så vond Høres fornuftig ut å ta det med ro når formen ikke er helt på topp. Bare to dager til din ordinære ul! Det er jammen ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. desember 2012 #3965 Del Skrevet 31. desember 2012 Kos dere i kveld vi feira nyttår i kosedressen i fjor det er godt å bare slappe av også, særlig når du ikke er i form. Kon-Tiki er bra, vi så den for noen dager siden! Godt nytt år til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. desember 2012 #3966 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #3967 Del Skrevet 31. desember 2012 Tusen takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 31. desember 2012 #3968 Del Skrevet 31. desember 2012 Heia Jeg lover deg at ukene går fort fremover,...eneste trøsten jegvhar. Få tak i sklilaken hos nærmeste hjelpemiddelsentral hvis ryggen, eller bekken plager deg mer! Viktig å være i forkant, jeg var så treg med Sånt, visste ikke om tilbudet, så gikk lenge med bekkenvondt osv.. Husk at på manuellterapeut.no finner du og terapeuter som er gratis i svangerskapet. Blir kjekt med ul og bursdag da, gratulerer på forskudd med 2-åring i hus Her er det og rolig, og det er megafantastisk..hvordan går det i kveld? Våkner han av rakettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #3969 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår Vi tok det veldig rolig i går og sovnet kl.23 før jeg ble vekt kl.00.01 av raketter som holdt mg våkn til 2.. Grrrr Heldigvis sov både Tassen og Mannen seg gjennom det og sov til 6.20 i dag. I stad kjente jeg skikkelig spark Mannen kjente det litt også, så det var godt. Hørte hjerteslagene i går på doppleren, og kjent dult tidligere, men dette var et skikkelig spark (men veldlig svakt ift hvordan jeg husker Tassen, fordi det var så kraftig på slutten).. I morgen er det 2 årsdag og jeg holder på med kake til bhagen. Vi får pappa, svigermor og svigerfar på besøk i morgen til middag, så det blir koselig. Og så gleder jeg meg til å se Minitassen igjen på UL imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. januar 2013 #3970 Del Skrevet 1. januar 2013 la meg kl 23 i gpr jeg og Tenk at du har toåring i hus i morra! De blir så store disse småtrolla våre. Herlig med spark da Kos dere på UL og med bursdagsfeiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. januar 2013 #3971 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår, og gratulerer med tassen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. januar 2013 #3972 Del Skrevet 1. januar 2013 Innom for å ønske riktig godt nytt år til dere som er innom I natt har ryggen vært helt håpløs og jeg har hatt så vondt på den ene siden at jeg ikke fikk sove I dag, etter jobb, blir det stille og rolig. Vi skulle egentlig hatt noen venner på besøk, men ingen av oss orker, så da blir det bare oss tre (fire..) og en film i kveld tenker jeg. Fikk Kon-Tiki til jul, så spørs om ikke det blir den. Vet ikke hva vi skal ha til middag engang... Nå er Tassen hjemme med tanta si og koser seg mens vi er på jobb. Han ble helt i fyr og flamme da hun kom og jeg merket godt at han gledet seg. Utrolig godt å se en sånn reaksjon Nå er han 2 år om to dager og da er det også ordinær UL.. 2.januar blir en flott dag håper jeg Uff, det er så kjedelig å ha vondt i ryggen! Jeg sliter veldig med det. Jeg har funnet noe som lindrer veldig og er utrolig deilig. En hvetevarmer som den heter. Du får kjøpt den på clas olson for 200 kr. Den tar du bare i mikro i 2-3 min eventuelt i ovn. Utrolig godt for rygg og nakke Lykke til imorgen, det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 2. januar 2013 #3973 Del Skrevet 2. januar 2013 Spennende med bevegelse, da har du ikke morkaken foran i hvert fall :D Og hurra for et nytt år og UL i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. januar 2013 #3974 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med 2-årsdagen, Lilletassen! Spennende med bevegelse, da har du ikke morkaken foran i hvert fall :D Det kan man jo ha. Jeg hadde morkaken forran og kjente liv veldig tidlig likevel. Jeg kjente pulsen fra morkaken, så jeg visste at den var der, men gutten min var tydeligvis bare sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 2. januar 2013 #3975 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med 2-årsdagen, Lilletassen! Det kan man jo ha. Jeg hadde morkaken forran og kjente liv veldig tidlig likevel. Jeg kjente pulsen fra morkaken, så jeg visste at den var der, men gutten min var tydeligvis bare sterk. Unnskyld, skal ikke være så påståelig altså, men mange kjenner jo ikke noe på lenge når morkaken ligger "uheldig" til. Slik som meg, som da har morkaken foran. Leste at morkaken er følelsesløs, så om babyen sparker i den så har den ikke kraft nok i sparkene til at man kjenner det så tidlig, om den da ikke sparker utenfor. Dette kan være feilinformasjon, men jeg har ei jeg kjenner som ikke kjente noe før hun var minst 22 uker på vei, pga morkaken. Men, det er jo som alle ting variabelt fra person til person, ikke sant? Men, interessant det du sier om pulsen. Jeg har en veldig tydelig puls på magen. Legger jeg hendene på magen så kjenner jeg puls med én gang, kan det være morkaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. januar 2013 #3976 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer så mye med toårsdagen til Lilletassen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. januar 2013 #3977 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Unnskyld, skal ikke være så påståelig altså, men mange kjenner jo ikke noe på lenge når morkaken ligger "uheldig" til. Slik som meg, som da har morkaken foran. Leste at morkaken er følelsesløs, så om babyen sparker i den så har den ikke kraft nok i sparkene til at man kjenner det så tidlig, om den da ikke sparker utenfor. Dette kan være feilinformasjon, men jeg har ei jeg kjenner som ikke kjente noe før hun var minst 22 uker på vei, pga morkaken. Men, det er jo som alle ting variabelt fra person til person, ikke sant? Men, interessant det du sier om pulsen. Jeg har en veldig tydelig puls på magen. Legger jeg hendene på magen så kjenner jeg puls med én gang, kan det være morkaken? Jeg kjenner godt pulsen min på magen, men har aldri fått beskjed om at jeg har morkaken foran. Og har kjent liv også Gratulerer med 2 åringen, Dine Endret 2. januar 2013 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. januar 2013 #3978 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med to årsdagen Tassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. januar 2013 #3979 Del Skrevet 2. januar 2013 Hurra for Lilletassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. januar 2013 #3980 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer til lilletassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå