Dine Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3821 Del Skrevet 3. desember 2012 Har du lyst å si kjønnet...? Synes det er skikkelig spennende og drømte i natt at vi fikk enda en gutt. Det kommer til å bli skikkelig hektisk! Jeg har ordinør UL 2.januar, så det blir utrolig spennende.. Deilig at det er jul og busy tid først, så jeg slipper å gå og vente så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #3822 Del Skrevet 3. desember 2012 Har du lyst å si kjønnet...? Synes det er skikkelig spennende og drømte i natt at vi fikk enda en gutt. Det kommer til å bli skikkelig hektisk! Jeg har ordinør UL 2.januar, så det blir utrolig spennende.. Deilig at det er jul og busy tid først, så jeg slipper å gå og vente så lenge... Gyn syns han så en gutt men det er veldig tidlig, så ingen garantier. Heldige deg som får ordinær så tidlig! Også rett etter julen som alltid er så raskt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3823 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, vi har ordinær UL på 2 årsdagen til godgutten vår Litt spesielt, så det blir ekstra morsomt håper jeg. Synes det er så trist at jeg må jobbe julaften og at Lilletassen må ha barnevakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. desember 2012 #3824 Del Skrevet 3. desember 2012 Veldig kjedelig at du må jobbe julaften ja Er det så veldig mye å gjøre hos dere da?? Trodde egentlig bare at det var i sånne yrker som mitt der man MÅ jobbe julaften. Er vel ingen som forventer at du svarer på mail/telefon på julaften vel. (Hvis det i det hele tatt er noen som tar kontakt med der på julaften) Skal de andre jobbe også? har du sagt at du gjerne vil ha fri? Godt du er ferdig tidlig i det minste, og det er sikkert noen i familien som blir veldig glade for å få passe Lilletassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3825 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg ble like overrasket over det som deg, for jeg kan ikke tenke meg at det blir noe å gjøre julaften.. Kundene våre har garantert fri og jeg ble skikkelig overrasket og lei meg da jeg fant ut av det.. Nyttårsaften ok, men julaften.. De fleste jeg jobber med feirer ikke jul tror jeg, så tror det er derfor. Vil ikke ønske meg fri fra jobb første dag tilbake etter 8 uker i sykemelding.. Uff, skikkelig trist. Var nedtur å komme tilbake, var liksom ingen som skikkelig spurte om formen, bare om det går bra. Er ikke sånn at jeg gruer meg til i morgen, men tror jeg må gråte en skvett etterpå fordi jeg kanskje gledet meg mer enn jeg "burde". Uff, nesten så jeg håper å bli sykmeldt igjen fordi det var så kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. desember 2012 #3826 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva er forskjellen på å spørre om formen og om det går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. desember 2012 #3827 Del Skrevet 3. desember 2012 Huff da Høres ikke noe greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. desember 2012 #3828 Del Skrevet 3. desember 2012 Så leit og kjipt å jobbe julaften ja, det kan jeg forstå! Håper det går seg til etter noen dager og så tenker jeg at litt gradert sykmelding ikke er noe nederlag dersom det blir krevende med fulle dager. du kommer jo rett fra åtte uker i liggende stilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. desember 2012 #3829 Del Skrevet 3. desember 2012 Uff da, det var leit å høre du må jobbe julaften da. Håper det går seg til hos deg. Ellers hadde jeg kanskje snakket med sjefen og sagt at det går rett og slett ikke å jobbe juleaften da du ikke har bhg til lilletassen og mannen din jobber og du får ingen til å passe eller noe sånt. Ærlig talt hadde jeg gjort det, og heller tatt en dag uten lønn om det så måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3830 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, jeg tenker kanskje at vi får gjøre det sånn.. Ellers gråt jeg skikkelig i går kveld etter lite søvn og var veldig sliten, så mannen tilbød seg å si fra på jobb at han ikke kan jobbe. Vi får se når det nærmer seg, det er heldigvis noen uker til. Håper det går seg til her ja, men det er nok et sjokk for kroppen å plutselig være i full jobb igjen. Og når jeg skrev ift å spørre om formen og om det går bra, så er det nok delvis at jeg er hormonell og delvis at de spurte på den måten som man spør alle man treffer "går det bra?" liksom. Uff, føler meg teit, men der og da var det skikkelig kjipt. Ingen som var "opptatt" av å se på magen eller spørre litt mer, men sånn er det vel kanskje når man jobber med stort sett bare mannfolk. Har sovet veldig lite flere netter på rad nå og tassen hoster skikkelig. Vi bruker bisolvon med jordbærsmak, men synes ikke det funker så altfor godt foreløpig. Han begynte hostingen lørdag/søndag, så har jo ikke holdt på så lenge, men merker det påvirker oss alle tre fordi ingen av oss sover særlig. Mannen må på sofaen og Lilletassen og jeg sover i sengen, men ingen av oss sover særlig fordi han hoster sånn. Og når tassen sovner så har jeg problemer med å sovne.. Skal ikke være lett! Målet først og fremst nå blir å holde ut til jul og så får jeg se hvordan jeg gjør det med jobbingen etter det. I morgen er jeg 15 uker på vei og snaaart er det 4 måneder, så det går jo fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. desember 2012 #3831 Del Skrevet 4. desember 2012 Håper det ordner seg med jobben kjipt nok å jobbe julaften, men i tillegg har du en liten både på utsiden og innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3832 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, det er nettopp det.. Synes det er skikkelig kjipt å gå glipp av morningen med gutten min, spesielt siden det er vår siste bare oss liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 4. desember 2012 #3833 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ja, jeg tenker kanskje at vi får gjøre det sånn.. Ellers gråt jeg skikkelig i går kveld etter lite søvn og var veldig sliten, så mannen tilbød seg å si fra på jobb at han ikke kan jobbe. Vi får se når det nærmer seg, det er heldigvis noen uker til. Håper det går seg til her ja, men det er nok et sjokk for kroppen å plutselig være i full jobb igjen. Og når jeg skrev ift å spørre om formen og om det går bra, så er det nok delvis at jeg er hormonell og delvis at de spurte på den måten som man spør alle man treffer "går det bra?" liksom. Uff, føler meg teit, men der og da var det skikkelig kjipt. Ingen som var "opptatt" av å se på magen eller spørre litt mer, men sånn er det vel kanskje når man jobber med stort sett bare mannfolk. Har sovet veldig lite flere netter på rad nå og tassen hoster skikkelig. Vi bruker bisolvon med jordbærsmak, men synes ikke det funker så altfor godt foreløpig. Han begynte hostingen lørdag/søndag, så har jo ikke holdt på så lenge, men merker det påvirker oss alle tre fordi ingen av oss sover særlig. Mannen må på sofaen og Lilletassen og jeg sover i sengen, men ingen av oss sover særlig fordi han hoster sånn. Og når tassen sovner så har jeg problemer med å sovne.. Skal ikke være lett! Målet først og fremst nå blir å holde ut til jul og så får jeg se hvordan jeg gjør det med jobbingen etter det. I morgen er jeg 15 uker på vei og snaaart er det 4 måneder, så det går jo fremover Heia! Ikke lett å ver sliten,hormonell og når søvnen ikke går sin gang,tro meg,dette kan jeg alt om! Kjøp cura med til barn,men tablettform..gi han en för han legger seg, bruk voksenpute,og gi han en når han står opp! T har hostet i et är,hostesaft er tull.. Har han god temp på rommet sitt? Jeg er nazi i b.hagen,han skal ALLTID ha lue med hals,elr hals og lue..! Angående jobb i julen,hjemmekontor da? Endret 4. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3834 Del Skrevet 4. desember 2012 Curamed for barn hørtes lurt ut... Det skal jeg kjøpe! Han skal alltid ha på hals og lue i barnehagen, så tror de er nøye på det. Han har voksenpute fra før og hevet hodedelen av sengen for å ligge litt i vinkel.. Han har god temp på rommet sitt også.. Ang. jobben så hørtes det smart ut, men jeg har visse programmer som jeg ikke har innstallert hjemme og jeg bruker stasjonær, så det får jeg dessverre ikke gjort. Ikke i den "nye stillingen".. Det er ganske kostbart med de programmene og det gidder de ikke å betale for Forståelig nok forsåvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. desember 2012 #3835 Del Skrevet 4. desember 2012 God bedring til Tassen! Jeg kom til å tenke på at jeg ikke kommenterte magen din når du var her Men jeg håper du synes jeg var interessert likevel Min erfaring med mannlige kollegaer er at de er mer forsiktige med å kommentere sånt enn damer, sikkert fordi de er redd for å si noe galt. De vet kanskje ikke helt hva de skal spørre om. Men jeg forstår jo at du synes det var leit Håper det ordner seg med julaften på et eller annet vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. desember 2012 #3836 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg tror også menn er litt mer forsiktige med å spørre fordi de er redd for å være for pågående. Noen gravide syns jo sånne spørsmål er for nærgående, og da blir det også feil... Hormonella er ikke grei å ha med å gjøre alltid! Og så tror jeg man bare må innse at noen ikke spør, fordi de rett og slett ikke er så interessert! Selv om det er altoppslukende for den gravide, så er det fortsatt "bare" nok en graviditet for mange andre, og man kan vel ikke egentlig forlange en høy grad av engasjement fra alle andre.. Hvis det er noen trøst, så har du oss her, som er kjempeinteressert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3837 Del Skrevet 5. desember 2012 Skjønner godt hva du mener Cypress, og jeg tror det er det jeg begynner å innse. At det er kjempe spennende for meg, men ikke for de andre Vi snakket jo masse om barn/babyer og du synes jo UL bilde var spennende, så tenkte ikke på det Pusla I går kveld begynte jeg å bli dårlig igjen, så i dag ringte jeg legekontoret og jeg har fått 50 % sykmelding en måned og så tar vi det derfra. Gråt i går kveld også og var skikkelig kvalm, så dette funker rett og slett ikke. Nå har jeg sagt det til daglig leder og han tok det veldig fint, men så er det selve sjefen (som betaler lønninga mi) som jeg er mer "bekymret" over og engstelig å fortelle. Det er jo tur med jobben tors-søn til Spania som jeg egentlig sa ja til å være med på, men som jeg sa til daglig leder at jeg ikke orker å være med på og at jeg er redd for å bli dårligere og dermed 100% sykmeldt. Så vi får se om selveste sjefen kommer i dag eller hvordan det blir og så får vi ta det derfra. Det er heldigvis ikke han jeg jobber tett med, men samtidig er det kun han sm bestemmer om jeg har en jobb eller ikke. (Ikke at jeg tror jeg blir sparket pga dette altså, men dog..) Lettet over å få et lite pusterom, for jeg var altfor eplekjekk og trodde dette skulle gå bra (skulle hørt på legen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2012 #3838 Del Skrevet 5. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. desember 2012 #3839 Del Skrevet 5. desember 2012 Hurra for 15 uker idag! Godt at du fikk litt sykemelding. Du skal ikke slite deg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. desember 2012 #3840 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg føler virkelig med deg, mange bekymringer du skriver om minner meg på da jeg gikk med Bumba. Kan ikke du sende meg ditt telefon nummer, kunne tenke meg ringe deg, klart om du vil og orker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå