Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Da skal jeg sette igang og gjøre meg istand og tar en tur innom butikken, så kommer jeg direkte. Vet ikke om jeg rekker kl.11 sharp, for jeg tør ikke kjøre så fort mtp at jeg ikke har kjørt på over tre måneder og det er superglatt, men jeg kommer (forhåpentligvis) frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren som vi kan skravle når vi ikke har barn som distrahere oss :fnise:

Takk for besøket, ha en god helg og lad batteriene godt før jobb igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var som alltid superkoselig!! Tusen takk for god samtale og for at jeg fikk en vitamininnsprøytning (eller hvordan det skrives) :fnise:

I morgen skal jeg ta med mannen på koselig lunch når pappa og kona hans skal passe Lilletassen for første gang. Og lilletassen som er såååå glad i bestefaren sin. På høy tide at de får litt tid alene! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dårlig på å skrive jeg,men leser :sjenert: vet du,jeg skjønner veldig godt at du gruer deg til jobb igjen etter så lang sykemelding. Det er hardt å komme igang igjen etter en stund borte og du lurer sikkert på hvordan formen blir. Om det ikke fungerer å jobbe,går du og får ny sykemld.. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

En liten hilsen fra jobb.. Det går fint, men etter å nesten ikke ha sovet fordi Lilletassen har sovet inne hos meg og hostet seg gjennom natten stakkars, så er jeg skikkelig sliten og tung i hodet. Det har gått greit foreløpig, men det er nesten 4 timer igjen og jeg har kun jobbet halve dagen... Kan ikke helt forestille meg at jeg skal jobbe fullt fremover, men jeg håper jo at det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp ut at jeg må jobbe 9-13 julaften og nyttårsaften 10-15..

Utrolig kjipt og det betyr at vi må ha barnevakt disse dagene fordi mannen må jobbe også... Får nesten lyst å grine her jeg sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lollipop, så hyggelig med nytt fjes i boken min :)

Skal ta en titt i boken din også, alltid spennende med noen som er like langt på vei :)

Da har du termin også ca.31.mai? Når har du ordinær UL? Vet du kjønn enda??

Blir litt spørsmål, men er nysgjerrig vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Snart 15 uker for oss begge, weeeee :danse:

Måtte bare inn og juble litt, hihi. Håper det går bra på jobb med deg og at du får sove litt bedre fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lollipop, så hyggelig med nytt fjes i boken min :)

Skal ta en titt i boken din også, alltid spennende med noen som er like langt på vei :)

Da har du termin også ca.31.mai? Når har du ordinær UL? Vet du kjønn enda??

Blir litt spørsmål, men er nysgjerrig vettu ;)

Foreløpig termin 31. Mai ja :) gyn var enig i termin på ul i uke 13 men blir spennende på ordinær om han forandrer mening. Får ikke ordinær før 14 januar pga romjul og kø :sjenert: når skal du ha? Han trodde han så kjønn på den ene men var usikker, så det stoler vi ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...