Dine Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3601 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, håper det.. Føler det er verre denne gangen, men man glemmer jo så fort også.. Og så føler man det ofte som helt forferdelig når det står på og glemmer det som sagt litt etterhvert.. Håper bare legen er forståelsesfull (har ny lege ettersom min gikk av med pensjon for 1 år siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 9. oktober 2012 #3602 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dessuten hadde du ikke en snart to-åring du måtte ta hensyn til forrige gang, jeg tror det utgjør en stor forskjell. Håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3603 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, det har du rett i Marmot. Kjenner det tar på at jeg må ta vare på han også, særlig når han er trassete og det er veldig ofte. Anstrenger jeg meg det minste kjenner jeg at jeg brekker meg. Kastet nettopp opp, men ikke like mye i og med at jeg ikke har særlig å kaste opp. Svir i halsen pga syret, æsj.. *unnskyld detaljert beskrivelse*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. oktober 2012 #3604 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kan du prøve akupunktur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3605 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tenkte faktisk på det, så jeg gikk innom en i går ved jobben, men de hadde stengt. Skal høre med legen etterpå hva hun anbefaler. Merker det hjelper å slappe av og ligge helt i ro faktisk, så brekningene og oppkast er ikke like hyppig som i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2012 #3606 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #3607 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tilbake fra legen og jeg er 100% sykmeldt til og med 11.november.. Hn sa at jeg er dehydrert og blodtrykk er 100/60. Legen sa at hvis ikke jeg får i meg nok væske og næring, så kan jeg bli lagt inn på sykehus og det vil jeg jo definitivt ikke.. Ringte nettopp daglig leder og fortalte det og han var veldig forståelsesfull og sa at jeg må slappe av og tenke på helsen, og at de ringer hvis de trenger svar på spørsmål. For en fantastisk mann! Det gjør det mye lettere for meg å slappe av og se frem til denne perioden er over og heller glede meg til å jobbe igjen. Nå må jeg virkelig fokusere på å ta vare på meg selv og den lille, for at jeg ikke skal være borte fra både Lilletassen og mannen. Utrolig lurt jeg gikk til legen nå og ikke går rundt slik jeg har gjort til nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. oktober 2012 #3608 Del Skrevet 9. oktober 2012 Oi! Det var godt du gjorde det ja! Ille at du skal bli SÅ dårlig.. Du får prøve å sove mye og spise det du har lyst på. Om det er kanelboller til alle måltid.. Blande farris og eplemost skal være bra. Sukker og salt og relativt greit å få i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2012 #3609 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har faktisk fått legitime isdag kl14. Jeg var skikkelig dårlig i går kveld og i natt, så nå kjenner jeg at jeg ikke orker mer.. Postafen blir ikke anbefalt i Norge fordi det kan gå over til babyen, og da jeg spurte hun som tok tlf på legekontoret sa hun at kvalme ikke er noe å gjøre med, men jeg kan få sykemelding. Kjenner det faktisk skal bli godt, men jeg får snakke med legen. Jeg må rett og slett høre på kroppen og nå sier den definitivt at jeg må ta vare på meg selv. Sendte sms til daglig leder om at jeg skulle ringe legen i går kveld og så sendte jeg nettopp sms om at jeg har time kl14 og at jeg regner med jeg blir sykmeldt fordi jeg ikke får noe i meg. I går drakk jeg maks 4 dl væske og jeg har skikkelig vondt i hodet i dag og leppene og munnen er skikkelig tørr. Jeg pleier å være flink med å drikke vann og tisse mange ganger, men i går tisset jeg kun 2 ganger.. Da har anbefalingene blitt anarledes. Jeg snakket med overlegen på norsk sykehus, to ulike sykehus og fastlegen og alle anbefalte postafen den gangen. afipran tror jeg det var jeg fikk, det er egentlig en kvalmestillende for anarledes kvalme men den funker på noen har jeg hørt. Saltkjeks ved sengekanten som du spiser ihvertfall 30min før du står opp er bra, man holder de ofte ned og får i seg saltet.......ikke like iintesiv syre.........jeg sprakk alle blodårer rundt øya fordi jeg spau som en gris......verre når jeg ikke hadde fått noe i meg.........tenk også på tennene, skyll en liten stund etter med munnskyll......ellers etser det jo tennene veldig glad du gikk til legen da! Helsa først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2012 #3610 Del Skrevet 9. oktober 2012 Godt å lese at du fikk sykmelding. Nå er tida for å ta vare på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2012 #3611 Del Skrevet 9. oktober 2012 Huff da Dine, så kjedelig at du er blitt så dårlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. oktober 2012 #3612 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kjempebra at du gikk til legen. Ta vare på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3613 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tusen takk alle sammen Det føles godt å kunne slappe av kjenner jeg.. Jeg har klart å få i meg mer væske i dag, men kjenner jeg får vondt i magen av for mye farris.. Blander med eplemost/juice og det går greit faktisk.. Må bare ta bittesmå slurker. Legen mente jeg var 6+1 i går, så 6+2 i dag. Når jeg skal tilbake på jobb er jeg 11 uker, så jeg har heldigvis litt tid til å komme meg på, men hun mente at jeg helt sikkert kommer til å være slik til uke 12-13 som sist. Da tror jeg det gikk over i uke 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 10. oktober 2012 #3614 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei Litt travelt her, skal få sendt det i morgen! Men du, en genial ting å spise er pærer i sukkerlake, på sånnen boks , hermetiserte pærer Jeg synes så synd på deg men er du like heldig som meg så går det over om noen få uker, for det er jo ei jente inni der Helsen først, og som sagt tidligere, jobbe kan du gjøre resten av livet, og barn er viktigere Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 10. oktober 2012 #3615 Del Skrevet 10. oktober 2012 God bedring til deg Og slapp av og ta vare på deg selv! Hørtes faktisk deiligt ut å ha fri så lenge, hihi. Måtte du bli bedre og få i det nok mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #3616 Del Skrevet 12. oktober 2012 Her har det vært litt stille de siste dagene. Jeg har rett og slett vært for dårlig til å orke å skrive noe som helst. I dag er jeg faktisk bedre og jeg har ikke kastet opp i det hele tatt Og det bekymrer meg jo også selvfølgelig.. Kjenner jeg er redd for at noe har skjedd og at babyen ikke lever lenger.. Jeg kjenner meg litt kvalm, men har funnet noe jeg klarer å holde på.. Toast med ost og salami.. For man kan vel spise salami hvis det er varmebehandlet som i en toastmaskin? Har bestilt UL i uke 8 i tillegg til uke 12, for da kan vi hvertfall sjekke at hjertet slår og at det ikke er to der inne.. Har fått det for meg at det er to nemlig, uten noe som helst grunnlag for det. Er jo ikke det, men å se hjertet slå kjenner jeg er viktig nå. Jeg har forresten ikke mulighet å spise en stund før jeg står opp om morningen, for jeg har Lilletassen alene og han våkner til ulike tider. Jeg må løfte han fra sprinkelsengen til vår seng på vårt rom og da er det gjort kjenner jeg.. Har også begynt å få vondt i lysken omtrent, spesielt når jeg gjør visse bevegelser. Det hadde jeg ikke med Lilletassen. Hmm.. I helgen skal han være hos bestemoren sin og manne og jeg har hele helgen til å bare slappe av. Det tror jeg vi begge trenger, for den siste tiden har vært slitsom. Ikke nok med at jeg er så dårlig og godgutten vår trasser som aldri før, men nå har svigerfar fått tykktarmskreft.. Vi vet ikke hvor alvorlig det er fordi mannen og han ikke har snakket sammen siden Lilletassen var 3 mnd, men vi har hørt det via svogeren min. Så vi får bare vente og se.. God helg til dere alle og tusen takk for at dere er innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. oktober 2012 #3617 Del Skrevet 12. oktober 2012 Stikker godt i lysken hos meg også om dagen også Jeg tror det kan være nerver i klem som utløser det? Altså, siden livmoren og alt utvider seg? Jeg bare tipper vilt, hehe. Gooood helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2012 #3618 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kjedelig at du er så dårlig.... Men det er jo en hyggelig grunn til det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. oktober 2012 #3619 Del Skrevet 13. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3620 Del Skrevet 13. oktober 2012 I dag tidlig hadde mannen og jeg litt kos for første gang siden jeg fant ut at jeg er gravid.. Har ikke følt for det før nå, men etter en dag i går hvor formen var bedre enn tidligere, så var det vel på tide å prøve seg igjen.. Er ikke helt med på den fronten for tiden kjenner jeg, men det er sikkert pga kvalmen. Kastet kun opp 1 gang i går og det er bortimot bare magesyre som kommer opp, selv om jeg klarte å få i meg litt mat og drikke. Skikkelig ekkelt og sorry for detaljer.. Lilletassen er hos bestemoren sin og storkoser seg tror jeg. Han har hengt seg helt opp i Brannmann Sam for tiden og kan hele sangen Kjempe flink er han! Skrek rundt i butikken for et par dager siden at mamma har baby i magen, så det blir moro når han skjønner enda mer og vi faktisk kan si det til folk. Jeg var på tlf med mannen da jeg hørte han sa det i bakgrunnen, Hihi. Er absolutt ikke klar for matbutikk enda, så jeg har kun vært utenfor leiligheten når jeg har levert i barnehagen. Vi bor i 3.etasje og jeg blir utrolig sliten av å gå opp 3 etasjer, så magen vrenger seg og jeg kaster opp hver gang.. Pleier ikke å bli sliten, det må sies, men nå kjenner jeg det godt i magen ved hver enste bittelille anstrengelse. Ha en fin lørdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå