Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får sjekke ut linken imorgen, nå skal vi straks prøve å se Beck som vi har tatt opp :) hvis jeg klarer å holde meg våken..

Kan vi trene søndag i stedet? Vi ble invitert på frokost på hytta til svigers i"nærheten" så vi gjør det og med fotografering på ettermiddagen blir det ingen tid.. Men søndag tror jeg skal gå :)

Her går det fint, takk som spør Siebaeo :fnise: Er veldig trøtt og har snart vært uten kaffe 1 uke, hehe, men ellers går det fint. Kjenner stikkinger daglig og i dag har det vært murringer også, nesten så jeg tror mensen kommer.. Er engstelig merker jeg,men nå må jeg skjerpe meg og heller glede meg over det for mannen blir så nervøs når jeg viser litt engstelse selv, at han nesten ikke vil tenke at jeg er gravid engang..

Søkte fødeland på sykehuset jeg fødte på sist og fikk brev i dag..! Tok jo uteliv kort tid, for forrige gang tok det flere uker for å få tilbakemelding og nå kun 2 dager! Det morsomme er at vi har ordinær UL på 2 årsdagen til Lilletassen :hjerte: Fantastisk!! Da er jeg 18 uker på vei, 18+2 ca. På søndag er jeg hele 5 uker :fnise: så det er en stund å vente. Rimelig sikker på at vi tar tidlig UL, men finner ingen hjemmeside til han du gikk til Pupsilure... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så raskt du fikk svar! :nigo: Gøy! Ja, vi kan trene søndag istedenfor :jepp: Kan ikke huske at han har hatt nettside før heller, men her er tlf nr 64 84 56 60. Han har flyttet, så ikke sikker på om det fortsatt er samme nr. Googlet navnet, og da fant jeg en tråd på KG fra 2012, om han fremdeles tar 100 kr for ul, og det gjør han visst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for dato for ordinær dato for UL! Der er godt å ha den dagen å se fram til. Og det som skjer, det skjer jo uansett så det å bekymre seg er jo ikke så mye verdt, men det skal vel ikke jeg prate om. Jeg vet hvordan det er og jeg senka ikke skuldrene før etter uke 20 ellernoe.

Kos dere i helga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var raskt svar! Skjønner at det er lett å engste seg litt, det er vel helt naturlig. Man vil jo så gjerne at alt skal gå bra!! :klemmer:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man vil jo det :) I dag har jeg ikke kjent like mange stikkinger/murringer, så da begynner man jo å tenke.. Spesielt når man leser/hører om andre som mister, så det har jeg bestemt meg for å holde meg unna.

Ellers har vi gått tur med Pupsilure og Goffel i det deilige høstværet, så skal vi få bestefaren til mannen på middag hvert øyeblikk. I kveld skal jeg til bestevenninnen min og skravle, men jeg merker jeg er så sliten at jeg orker egentlig ikke den halvtimes kjøreturen èn vei.. Er så lenge siden vi har sett hverandre, så det blir jo sikkert koselig. Og så har jeg nettopp sovet en halvtime på sofaen mens Lilletassen sov, og det er lenge siden sist. Det har vært litt tulling i natt, men jeg lurer på om det er fordi det var for varmt på rommet hans eller om han var tett i nesen.. Vanskelig å si det der.

Fotograferingen gikk skikkelig dårlig, for det var 16:60-17:30 i går og Lilletassen var fullstendig ferdig for dagen. Kort lunte ga mange dårlig bilder tror jeg, men forhåpentligvis får vi noen fine bilder hvertfall.. Vi får ny time hvis vi ikke liker noen av bildene, men det er jo så styrete det også.. Så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også mindre stikking og mensmurringer de siste dagene. Måtte ta en digital CB og den viste 3+, så jeg tror det er helt normalt at symptomene går litt opp og ned:) Mange kjenner også ingenting før uke 7-9:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zia :) Første gang jeg er pålogget på jobb og det føles nesten litt skummelt, hehe.

Akkurat som om de kan sjekke dagboken min og se hva jeg driver med.. Akkurat nå er det stille, ellers hadde jeg jo ikke hatt tid til dette..

Vært veldig lite symptomer i det siste, ikke særlig stikking eller murring, men er konstant trøtt og sulten!

Holder nesten på å sovne her jeg sitter og jeg merker på buksen at magen har vokst ja.. Og det 5+3 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestilt UL i uke 12, den 19.november :danser:

Blir hos den legen du anbefalte Pupsilure, men mannen glemte helt å spørre ang. pris osv, så håper de fortsatt har samme policy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 500 kr for første gang og deretter 100 kr gangen. Tror de har det fortsatt ja :jepp: Spennende da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gleder oss begge veldig mye. Kommer ikke til å ta med Lilletassen, fordi han er såpass liten enda og skjønner ikke helt hva det går ut på. Vil ikke at mannen ikke skal få sett noe..

Lite med action i magen i dag må jeg si.. Var det i går også.. Kjenner noe liksom, men ingen stikkinger eller noe.. Og i går glemte jeg nesten at jeg var gravid, så tok en test på kvelden og da var streken mye sterkere enn kontrollstreken og mye sterkere enn den har vært tidligere.. Det bør vel være positivt..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...