pusla Skrevet 23. september 2012 #3521 Del Skrevet 23. september 2012 Det er så gøy, synd jeg ikke så det når Pupsi holdt på å ramle av stolen Hyggelig at dere kom i dag, Lille Tassen kan virkelig leke Og takk igjen for flott gave, skal bli spennende å teste ut lydbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3522 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Ja, han sover heldigvis nå, men insisterte på at han ikke ville sove da vi la han Var mye lek ja! Tusen takk for i dag forresten, kjempe koselig Det blir en spennende tid fremover.. Begynte så smått å tenke at kanskje ikke spiren sitter helt fast fordi vi ikke fikk prøvd ordentlig, men det slår ut på testene fordi den er bittelitt festet og henger litt der sånn kan vel ikke skje, vel..? Endret 23. september 2012 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2012 #3523 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg tror ikke det er noe som heter "litt gravid" nei kos deg med dette du nå og så venner du deg fort til tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3524 Del Skrevet 23. september 2012 Hehe, du har vel rett.. Tenkte liksom litt halv-gravid Jeg håper jeg venner meg fort til tanken og at første trimester går fort så vi kan glede oss enda mer og dele det med flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 23. september 2012 #3525 Del Skrevet 23. september 2012 Tok nettopp RFSU og CBS digital og jeg er visst gravid jeg kan ikke skjønne at vi har klart det, samtidig som jeg har hatt den magefølelsen som sa at jeg er gravid.... Wiiiiiiii, utrolig spennende! Er utrolig glad og håper vår lille spire holder seg fast... Edit: Bilde. Alle testene er tatt i dag med morgenurin. Man kan ikke se streken så godt på den stripsen, så derfor jeg har vært usikker på om det faktisk er strek eller skyggestrek.. Men greit å vite nå hvertfall Hihi, helt lik strek hadde jeg 11/12 dpo. Svaaak Men helvdigvis bekreftet CB det hele med et stort GRAVID! Sååå glad på dine vegne! Blir spennendes å følge deg Har du regnet litt på termin eller? Jeg har ca 3 juni Alt etter hva jordmor sier på UL da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3526 Del Skrevet 23. september 2012 Så moro Foreløpig er termin 3.juni for meg også, så det var moro Men i og med at jeg var bortreist under EL, tror jeg, så blir den helt sikkert frem - eller tilbakestilt.. Gleder meg veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2012 #3527 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg gleder meg iallefall med deg mens du går sprekkeferdig og venter til første trimester er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. september 2012 #3528 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg syns ikke stripsen din var så innmari svak, skyggestrek ser ikke slik ut. Men det vet du jo nå Er så glad på dine vegne Og nei, du er nok ikke "litt gravid" :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. september 2012 #3529 Del Skrevet 23. september 2012 Å Dine, så gøy det var å lese her!!! Jeg har ikke vært innom på noen dager, så jeg fikk hele spenningen og svaret på èn gang. Så bra for dere!!!!!! Gratulerer!!!! :hoppe: Jeg håper selvfølgelig også det er smittsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2012 #3530 Del Skrevet 23. september 2012 Vi må prate brudekjole og baby snart! Vi måtte jo legge litt bånd på skravlinga i dag jeg døøøøde etter å fortelle mer om kjoleprøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. september 2012 #3531 Del Skrevet 23. september 2012 Spennende dag dette har vært, og mye på en gang tenker jeg Husker at jeg synes det var helt uvirkelig når jeg ble gravid, men var jo ikke akkurat planlagt, så derfor har jeg brukt lang tid på venne meg til det. Jeg sjekket på sånnen kinesisk fødekalender ,og der stemmer kjønnene begge gangene hos meg, har du sjekket den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. september 2012 #3532 Del Skrevet 24. september 2012 Var det du som hadde 6 dager før forventet EL og likevel satt'n'? Det er jo helt fantastisk og viser hvor levedyktig disse små kan være. GRATULERER!! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. september 2012 Forfatter #3533 Del Skrevet 24. september 2012 Ja, det er visst meg... Vi hadde oss tirs 4.sept, tror EL var 10. (i følge babyverden også) og så hadde vi oss 13. Og 14. Også... Så den kan ha vært senere enn jeg tror selvfølgelig.. Så sånn sett kan det være både gutt og jente Foreløpig termin er 3.juni (i følge babyverden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. september 2012 #3534 Del Skrevet 24. september 2012 Gratulerer så mye Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. september 2012 Forfatter #3535 Del Skrevet 24. september 2012 Tusen takk Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3536 Del Skrevet 25. september 2012 I dag har jeg fortalt det til kollegaene mine.. Sjefen gjenstår, men han er bortreist over helgen. Kjenner jeg slapper mer av ift om jeg blir dårlig osv.. Deilig at jeg slipper å skjule det Sjekket det kinesiske fødselskartet på babyverden tror jeg det var og den sier gutt. Men da skulle også Lilletassen vært jente, så jeg tror jeg ikke kjøper den igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2012 #3537 Del Skrevet 25. september 2012 Oi, du har fortalt det allerede ja!! Du syns kanskje det var best, siden dere er så få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. september 2012 #3538 Del Skrevet 26. september 2012 Gratulerer så utrolig mye Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2012 #3539 Del Skrevet 28. september 2012 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2012 #3540 Del Skrevet 28. september 2012 Blir det noe trening på oss i morgen? http://www.ebay.com/itm/NEW-GIFT-Mickey-Mouse-Cookie-Cutter-Fondant-Cake-Sugarcraft-Cartoon-Stamp-Mold-/110931657179?pt=Cake_Decorating_Supplies&var=&hash=item19d40ac1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå