Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Det er så gøy, synd jeg ikke så det når Pupsi holdt på å ramle av stolen :ler: Hyggelig at dere kom i dag, Lille Tassen kan virkelig leke :jepp: Og takk igjen for flott gave, skal bli spennende å teste ut lydbok!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han sover heldigvis nå, men insisterte på at han ikke ville sove da vi la han :fnise:

Var mye lek ja! Tusen takk for i dag forresten, kjempe koselig :)

Det blir en spennende tid fremover.. Begynte så smått å tenke at kanskje ikke spiren sitter helt fast fordi vi ikke fikk prøvd ordentlig, men det slår ut på testene fordi den er bittelitt festet og henger litt der :fnise: sånn kan vel ikke skje, vel..? :klo::fnise:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har vel rett.. Tenkte liksom litt halv-gravid :fnise: Jeg håper jeg venner meg fort til tanken og at første trimester går fort så vi kan glede oss enda mer og dele det med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp RFSU og CBS digital og jeg er visst gravid :danser: jeg kan ikke skjønne at vi har klart det, samtidig som jeg har hatt den magefølelsen som sa at jeg er gravid.... Wiiiiiiii, utrolig spennende!

Er utrolig glad og håper vår lille spire holder seg fast... :hjerte:

Edit: Bilde. Alle testene er tatt i dag med morgenurin. Man kan ikke se streken så godt på den stripsen, så derfor jeg har vært usikker på om det faktisk er strek eller skyggestrek.. Men greit å vite nå hvertfall :tommelopp:

Hihi, helt lik strek hadde jeg 11/12 dpo. Svaaak :)

Men helvdigvis bekreftet CB det hele med et stort GRAVID!

Sååå glad på dine vegne! Blir spennendes å følge deg :)

Har du regnet litt på termin eller? Jeg har ca 3 juni :) Alt etter hva jordmor sier på UL da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :) Foreløpig er termin 3.juni for meg også, så det var moro :) Men i og med at jeg var bortreist under EL, tror jeg, så blir den helt sikkert frem - eller tilbakestilt.. Gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke stripsen din var så innmari svak, skyggestrek ser ikke slik ut. Men det vet du jo nå :yvonne: Er så glad på dine vegne :klem: Og nei, du er nok ikke "litt gravid" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Dine, så gøy det var å lese her!!! Jeg har ikke vært innom på noen dager, så jeg fikk hele spenningen og svaret på èn gang. Så bra for dere!!!!!! Gratulerer!!!! :hoppe: :hoppe:

Jeg håper selvfølgelig også det er smittsomt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dag dette har vært, og mye på en gang tenker jeg :)

Husker at jeg synes det var helt uvirkelig når jeg ble gravid, men var jo ikke akkurat planlagt, så derfor har jeg brukt lang tid på venne meg til det.

Jeg sjekket på sånnen kinesisk fødekalender ,og der stemmer kjønnene begge gangene hos meg, har du sjekket den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som hadde :sengekos: 6 dager før forventet EL og likevel satt'n'? Det er jo helt fantastisk og viser hvor levedyktig disse små kan være.

GRATULERER!!

Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visst meg... Vi hadde oss tirs 4.sept, tror EL var 10. (i følge babyverden også) og så hadde vi oss 13. Og 14. Også... Så den kan ha vært senere enn jeg tror selvfølgelig.. Så sånn sett kan det være både gutt og jente ;)

Foreløpig termin er 3.juni (i følge babyverden) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fortalt det til kollegaene mine.. Sjefen gjenstår, men han er bortreist over helgen. Kjenner jeg slapper mer av ift om jeg blir dårlig osv.. Deilig at jeg slipper å skjule det :)

Sjekket det kinesiske fødselskartet på babyverden tror jeg det var og den sier gutt. Men da skulle også Lilletassen vært jente, så jeg tror jeg ikke kjøper den igrunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...