Gjest Marmot Skrevet 23. september 2012 #3501 Del Skrevet 23. september 2012 Forøvrig.. Hadde testen reagert på 1 HCG skulle den allikevel ikke kunne vise falsk positiv. Man har jo ikke HCG i kroppen med mindre man er gravid. Jo, det er normalt å ha HCG i kroppen utenom graviditet, men under 5 mIU/ml, og det er derfor sånne tester som viser lave verdier er så skumle. De kan slå ut på helt normale verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3502 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Tok nettopp RFSU og CBS digital og jeg er visst gravid jeg kan ikke skjønne at vi har klart det, samtidig som jeg har hatt den magefølelsen som sa at jeg er gravid.... Wiiiiiiii, utrolig spennende! Er utrolig glad og håper vår lille spire holder seg fast... Edit: Bilde. Alle testene er tatt i dag med morgenurin. Man kan ikke se streken så godt på den stripsen, så derfor jeg har vært usikker på om det faktisk er strek eller skyggestrek.. Men greit å vite nå hvertfall Endret 23. september 2012 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. september 2012 #3503 Del Skrevet 23. september 2012 Wow, det var kjapt. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3504 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, det var det Marmot. Nesten for godt til å være sant.. Da må jeg ha hatt EL en annen dag enn jeg trodde, så nå har jeg ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.. Men tusen takk Så håper jeg virkelig h*n holder seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. september 2012 #3505 Del Skrevet 23. september 2012 Du tar jo utgangspunkt i siste dag du hadde mens uansett, så det er ikke store forskjellen, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3506 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, det har du rett i. Og jeg har hatt stabile sykluser 1 år, med + / - 4 dager bare, så det kan jo være det som har skjedd her.. IKM er i morgen, så da er jeg vel ca 4 uker på vei da.. Moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2012 #3507 Del Skrevet 23. september 2012 Oii!! :strix: Hurra! Gratulerer!! Der var det liten tvil du! Så utrolig bra!! Man skal stole på magefølelsen av og til Nå kan du endelig feire positiv test!! Og så satser vi jo så klart på at det lille egget klamrer seg fast! Jeg vil allerede her og nå tippe på jente Dette var GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. september 2012 #3508 Del Skrevet 23. september 2012 Oj,Oj, gratulerer så masse Dine!! Det gikk kjapt altså!! Nå må jeg bli flinkere til å følge med her inne igjen, vil jo følge deg fremover (Kjente jeg ble bittelitt misunnelig nå, selv om jeg absolutt ikke er klar for nr to enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. september 2012 #3509 Del Skrevet 23. september 2012 Hei! Visste det! Gratulerer så masse masse, nå blir det en deilig tid fremover altså Neste gang tar du cb med en gang, blir jo helt nervevrak!! Ha en super duper dag, og stol alltid på magefølelsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. september 2012 #3510 Del Skrevet 23. september 2012 Liiiiten tvil der gitt! Sånn stripstest hadde jeg også når jeg ble gravid, dok da var jeg et par dager over IKM.....ja jeg testet sent positiv! Gratulerer så utrolig mye, og du som hadde ikke helt trua!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3511 Del Skrevet 23. september 2012 Hihi, tusen takk dere og det er ikke umulig at vi prøver på NR.3 heller, for det har vi allerede pratet om, men først må denne spiren klamre seg fast. Og helt ærlig, jeg tror nesten jente selv pga når EL var, trodde jeg hvertfall, og det hadde vært superkoselig, men det viktigste er at babyen holder seg frisk og rask ut tiden og blir til et sunt og frisk barn. Uavhengig av hva det er. Mannen og jeg har enda ikke fått snakket om det, for vi la Lilletassen til sving, så ringte han bestefaren sin og han har visst mye på hjertet Og det har jo jeg nå også!!! Dette er helt utrolig og jeg kjenner meg nesten for heldig til at den kan klamre seg fast.. Er redd for SA, men samtidig kan jeg ikke gå rundt og tenke på det.. Nei, nå er det vel lov å være glad vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. september 2012 #3512 Del Skrevet 23. september 2012 Skyggestreker på strips ser IKKE sånn ut altså, de er mye, mye, mye svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3513 Del Skrevet 23. september 2012 Hihi, da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2012 #3514 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Nå er det lov til å være litt glad ja! Dere må feire med champagne(brus)! Endret 23. september 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. september 2012 #3515 Del Skrevet 23. september 2012 Oi,gratulerer det var raskt levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3516 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, dette skal jaggu feires!!! nå håper jeg bare at jeg klarer å holde meg fra å fortelle folk det.... Så ikke skriv noe på FB dere som har meg der Det blir en stund til det selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2012 #3517 Del Skrevet 23. september 2012 Ååååå hurra, tenk at det klaffet med en gang nå ble jeg skikkelig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. september 2012 #3518 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer så masse! (håper det er smittsomt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3519 Del Skrevet 23. september 2012 Det håper jeg også Nå har vi akkurat kommet hjem fra bursdagen til Tulla og Pusla. Kjempe koselig og ikkeminst morsomt å se ansiktsuttrykket til Pupsilure da jeg fortalte at jeg er gravid, for hun hadde ikke lest her inne Kvelden skal brukes til å slappe av og gjøre oss klare for ny uke på jobb og i bhage. Blir rart å skulle være på jobb nå, og liksom skjule noe så viktig.. Men sånn er det jo og de skal få vite det tidsnok.. Vi har julebord i utlandet i slutten av november og det ser ut som jeg kan annonsere det i midten av november, så det passer jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. september 2012 #3520 Del Skrevet 23. september 2012 Takk for i dag! Jeg holdt bokstavelig talt på å ramle av stolen i dag Fy søren, så flaks at dere fikk det til denne måneden! Dette er så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå