siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3481 Del Skrevet 22. september 2012 Og det er jo det du ser og ikke hva bildet viser du må se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3482 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg tok enda en strip og den hadde ingen skyggestrek engang.. Så Fusa about nothing.. Rart at to tester hadde skyggestrek og siste ingenting.. Streken var jo sterkest først og så svakere og nå ingenting på 3.test. Er 2 dager til IKM, så får se om jeg tester i morgen tidlig et mandag. Har overnattingsbesøk i natt, så er jo kjipt at det er testetid nå sånn sett.. Merker det er skikkelig kjipt å se en strek, dog svææææært lys rosa (den ser ikke grå ut hvertfall) og nå har jo urinen stått ute i 3 timer, men det skal vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3483 Del Skrevet 22. september 2012 Så rart... Prøv igjen i morra du! Håper du får klarere svar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3484 Del Skrevet 22. september 2012 Håper det.. Jeg ser en svak skyggestrek på den siste nå etter tiden, men denne er klart grå.. Har beholdt de, så får jeg høre med mannen når han kommer hjem etterpå.. Er jo helt alene nå, så måtte bare skrive her for å få råd. Takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3485 Del Skrevet 22. september 2012 Blir helt sprø av å lese om skyggestreker.. Noen sier det er positive tester, andre sier man fint kan få skyggestreker uten å være gravide i det hele tatt.. Frustrert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. september 2012 #3486 Del Skrevet 22. september 2012 Ta cb testen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3487 Del Skrevet 22. september 2012 Nå er det godt mannen kommer hjem snart og godgutten min våkner straks, for nå ser jeg at den første testen har sterkest kontroll - og skyggestrek, mens NR 2 blir bittelitt svakere o NR.2 enda litt svakere enn det igjen... dette gjelder begge strekene. Må høre m mannen hva han syns det ser ut som + farge ettterpå. Før jeg sier betydningen... Han vet jo ingenting om mitt mentale struggle på morningen i dag, Hehe. Nei, dette skal ikke være enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3488 Del Skrevet 22. september 2012 Har ikke lyst å ta den enda, for vil se i morgen tidlig om det ser sterkere ut eller ikke.. Og så bør jeg ta morgenurinen og den har jeg kastet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. september 2012 #3489 Del Skrevet 22. september 2012 Men du skal aldri tolke noe som helst ut av tester som er over tidsfristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3490 Del Skrevet 22. september 2012 Nei, det har du rett i.. Hvis jeg skal gå utifra den som var innenfor fristen var det test NR.2, den som viser skyggen best. Spent på hva mannen mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. september 2012 #3491 Del Skrevet 22. september 2012 Har det komt en strek,vil den og vises på cb urinen din nå senere på dagen. ka seie mannen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3492 Del Skrevet 22. september 2012 Mannen sa lilla med en gang, uten å vite hva som betyr hva... Ser strekene fortsatt, men nå er søsteren min her og jeg kan ikke teste/sjekke mer før imorgen tidlig.. Hun skal sove her, men jeg har ikke lyst å teste på ettermiddagen og bli enda mer forvirret.. Mannen ser tydelig strek, men jeg er så redd for å bli skuffet om det viser seg at det kun er skyggestrek. Og det må det nesten være, ellers har mannen skikkelig supersvømmere.. Hihi Jeg kjente jo så godt at jeg hadde EL den 10.,for jeg har ikke kjent de smertene før eller siden i sykluser.... Så det må jo ha vært da EL var..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3493 Del Skrevet 22. september 2012 Det behøver ikke være akkurat da har jeg hørt.. Men hvem vet?? Blir spennende i morra tidlig! Forresten er jeg usikker på om det har noe å si å spare på urin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. september 2012 #3494 Del Skrevet 22. september 2012 Det høres jo smått utrolig ut om det skulle ha klaffe denne gangen da, skjønner at du tenker mye på dette i dag, altså. Håper du får klart svar i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3495 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, det er derfor jeg er så i tvil, for det er nok bortimot umulig at det skal gå denne med når vi sånn sett ikke har fått prøvd skikkelig engang... Tester i morgen tidlig med strips først og ser hva utfallet er.. Kan jo være jeg holdt testen for lenge nedi feks.. Må nok stille meg inn på skyggestrek, men er så dårlig gjort at håpet har begynt å reises altså!! Grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. september 2012 #3496 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg hadde aldri klart og vente,d me morgenurin er oppskrytt,men alle kan bomme på el,eller ha d lengre en n du tror. Krysser fingrenne for tydligere svar i morgen! Nattaklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3497 Del Skrevet 23. september 2012 Testet med en gang jeg våknet og skyggestreker er der denne gangen også, lik som første test i går. Lyyyyyyys rosa. Nå kjenner jeg litt murringer og det har jeg ikke kjent før nå, men det pleier jeg alltid før mensen. Dette er så vanskelig, for streken ser rosa ut, ikke grå, men den er dog lyyyyyyyyys ja. Nå kjennes det ut som jeg skal få mensen snart, men jeg har jo et lite håp da.. Æsj, vanskelig! Streken kom etter 1min kanskje og ble sterkere innen de 5min.. La ikke merke til at den ble merkbart sterkere etter de 5min, men da skal man jo liksom ikke lese av heller... Tester igjen i morgen tidlig, men den ser ikke sterkere ut i dag enn i går, men i morgen burde den vel i prinsippet være sterkere hvis det er svangerskap på gang..? Og dette er jo en 10hcg, så den kan kanskje måle falskt positivt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. september 2012 #3498 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg tror jeg hadde blitt veldig optimistisk om jeg var deg. Når skal du ha mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2012 #3499 Del Skrevet 23. september 2012 Men Dine, ta CB digital da?? Jeg testet to dager på rad, mener å huske at de var mer eller mindre like svake de og. Jeg så aldri noen sterk strek faktisk. Testet en uke etter også men da med CB digital bare for moro skyld. Jeg kan virkelig ikke skjønne annet enn at du er gravid jeg!! Tre (fire?) tester tar skjelden feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2012 #3500 Del Skrevet 23. september 2012 Og at det kjennes ut som mensen er jo helt normalt! Så lenge du ikke faktisk FÅR mensen hopper litt av spenning og dårlig skjult optimisme! Forøvrig.. Hadde testen reagert på 1 HCG skulle den allikevel ikke kunne vise falsk positiv. Man har jo ikke HCG i kroppen med mindre man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå