Zia Skrevet 21. september 2012 #3461 Del Skrevet 21. september 2012 Hei og hopp! Så morsomt at dere er i gang igjen med andremann også da. Så jo at Cypress og var på'n igjen Her blir det nok prøving etter nyttår en gang - sånn går det når man er gamlis Er ikke så aktiv her om dagen, men stikker hodet innom i blant, så følger gjerne med på deg videre. LYKKE TIL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. september 2012 Forfatter #3462 Del Skrevet 21. september 2012 Koselig at du stikker innom Zia Håper alt er bra med dere! Jeg testet torsdag morgen med strips og den var negativ.. Leste nettopp av selgeren jeg kjøpte de av på Ebay at den skal vise positiv ved 10 hcg og det skal visst være 1 dag etter IKM. I følge selgerens nettside da.. Nå kan jeg ingenting om det, men jeg prøver lykken i morgen tidlig med RFSU test. Noen som har erfaring med det? Jeg er jo i grunn litt blåst som tester når det egentlig ikke er grunn til det, men hva gjør man vel ikke for håpet..? Nå har jeg kommet til den plassen inni meg hvor jeg kjenner at det hadde vært hyggelig med jente, men en gutt er like velkommen. Tidligere har jeg hatt et større ønske om jente, men nå vil jeg bare få et barn til, uavhengig av hva det blir. Jeg gleder meg til å få større familie og gi noe verdifullt til Lilletassen og blir det en lillebror er det minst like stas! Det kjennes utrolig godt å være der nå, for som sagt så har jeg ikke vært 100 % der før vi faktisk begynte å prøve. Ikke minst er det selvfølgelig ekstremt viktig å være der før man får et barn til! Nå koser jeg meg i sofaen med padda mi og har hele kvelden alene fordi mannen er borte. Tassen sover tror jeg og sjokkis og chips står klart på bordet... Livet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. september 2012 #3463 Del Skrevet 21. september 2012 Livet er herlig ja vi er heldige vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. september 2012 #3464 Del Skrevet 21. september 2012 Hyggelig lesning! (til tross for foreløpig neg test ) Ha en fin kveld Dinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 21. september 2012 #3465 Del Skrevet 21. september 2012 Sist jeg ble gravid (da jeg mistet) fikk jeg positiv test 5 dager før IKM, og på IKM var teststreken like sterk som kontrollstreken. Men det er jo veldig individuelt hvor fort kroppen produserer hcg. Fikk vel tidlig positiv test med jenten vår også mener jeg å huske. Høres kjekt ut med fredagskveld me chips og sjokkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. september 2012 Forfatter #3466 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg testet positivt først 9 dager etter IKM med Lilletassen, så sånn sett er jeg ikke overrasket.. Nå føler jeg jo at det er no på gang, men det er rett og slett fordi jeg ønsker det så sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 21. september 2012 #3467 Del Skrevet 21. september 2012 Heia! Den testen som er best,og slr først ut er clear ble digtal den med ukeindikator, bestill de på billigtester.no Spennende, men og slitsomt med den testingen, man vil jo så gjerne Praktisk med en gutt til da, jeg synes det er skikkelig stor omveltning og vente jente..men går seg vel til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3468 Del Skrevet 22. september 2012 Har en slik test, men vil liksom ikke bruke den før en av de billige strimlene har blitt positive.. Tok nettopp en slik en og jeg ser to streker, men det ser ut som den ene er skyggestrek.. Så jeg tok en til og jeg ser en der også, men den er svakere, så det underbygger vel at det er en skyggestrek.. Brukte samme urin og har faktisk spart på den i tilfelle jeg har lyst å teste med en annen test.. Æsj, vanskelig det her! Betyr skyggestrek at testen funker eller hvorfor er den der liksom? Har testet før og sist jeg testet, tors morgen, var det ingen teststrek i det hele tatt men det varierer vel fra test til test? Har ingen symptomer på verken graviditet eller mensen, men få episoder med stikking sporadiske stunder i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3469 Del Skrevet 22. september 2012 Bilde Dine?? Er streken grå eller lyyyys blå eller rosa..? Herremin så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3470 Del Skrevet 22. september 2012 Ser ut som den er lyyyyyyys rosa. Men det er på den første, den andre er veldig svak. Har tatt bilde, men får ikke lastet over.. Æsj, må prøve med iPaden kanskje.. Altfor spennende! Og 99 % skyggestreker, for at det skal funke denne måneden er i grunn bortimot usannsynlig.. Klarer ikke formulere meg her heller, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3471 Del Skrevet 22. september 2012 Det skal bare være en strek der om den er negativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. september 2012 #3472 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg har fått både skyggestreker og svake positive. Vanskelig å si forskjellen. Men dette er spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. september 2012 #3473 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg har fått både skyggestreker og svake positive. Jeg også. Men jeg husker jo den første testen med Murmel, det var bare så vidt den syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3474 Del Skrevet 22. september 2012 Men skyggestreker er det vanlig å få uten å være gravid..? Skal prøve å legge ut bilde nå, men man ser de ikke så godt på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. september 2012 #3475 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, man kan få skyggestreker uten å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3476 Del Skrevet 22. september 2012 Ja, var det jeg var redd for.. Hvordan legger jeg ut bilde? Husker ikke jeg.. He He Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3477 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg nekter å tro at du har TO defekte tester! Jeg tror jammen dere fikk det til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3478 Del Skrevet 22. september 2012 Så nettopp på bildene og man ser nesten ikke streken engang.. Jeg ser det jo nå i levende live liksom, men får ikke tatt særlig bilde av det... Skal se om jeg får lagt de ut allikevel, men har aldri lagt ut bilde av iPadden eller her på år.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 Forfatter #3479 Del Skrevet 22. september 2012 Men siebaeo, den ene er jo nesten ikke synlig.. Er skyggestreker representable for defekte tester? Da kan jeg i såfall ta en strip til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. september 2012 #3480 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg trodde det? Og alt det der om at en strek er en strek.. Mine første tester var lyyyyse altså. Hvis du klarer kan du jo vente til i morra og ta en CB digital..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå