Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så morsomt at han sier pupper :ler:

Ja, levere i bhg er ikke noe gøy. Mye morsommere å hente! Heldigvis gjør jeg stort sett det, men når jeg da først leverer så blir det ikke så greit for verken meg eller tulla.

Kos deg i dag med alenetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er så fin atte :rodmer:

Og utrolig morsomt med pupper ja! Ble helt satt ut da han sa det, og lo skikkelig, men så har han ikke sagt det siden heller. hehe

Kaffen er unnagjort, jeg har vært på badet og nå skal jeg forsøke meg på å lage en mappe med bilder jeg skal ordne til fotoboken.

Nei, ikke morsomt å levere altså.. Og siden mannen begynner 6:30 på jobb, så er jeg nødt til å gjøre det - hver eneste dag... :sjenert: Gruer meg skikkelig, for jeg har felt noen tårer hver gang jeg har levert, selv om jeg tror han koser seg veldig. Ikke lett å bli mamma altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er jo tross alt bedre, hehe. Tulla liker ikke at mamma går, så hun er veldig lei seg når jeg en sjelden gang leverer. Det er ikke gøy...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det har du helt rett i. Vi kan forvente oss en reaksjon sier de i bhagen, når han skjønner at dette er hverdagen hans, så det er det jeg forbereder meg på. Gruer meg, men det trenger jo ikke bli sånn heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel gikk i barnehagen i to mnd. før det kom noen reaksjon, men det er bare sånn det er. Du bør prøve å vise ham minst mulig at dette er noe å være lei seg for. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det også reaksjon etter et par uker tror jeg det var. Da var hun litt lei seg gjennom dagen også, men personalet sa det var veldig vanlig. Hun gråter ikke normalt med levering altså, men det er vel det at jeg leverer så sjeldent.

Skal du lage fotobok fra Lilletassens fødsel og fram til nå eller? Jeg har akkurat ferdiggjort fotbok for tulla sitt 2011. Jeg lagde fotobok for 2010 også, med litt fra tida hun var i magen da + de første tre månedene. Så istedet for gammeldags album vil jeg lage en sånn fotobok for hvert år, har jeg bestemt meg for. Det er jo artig å ha til senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet at det er vanlig, men det gjør det ikke lettere... :sjenert:

Nå gleder jeg meg skikkelig til vi skal hente han etterpå :nigo: Vi skal på middag til kusinen min som har hund og han elsker den hunden, så det kommer til å bli morsomt :)

Ja, tenker det jeg også Pusla, å lage fotobok for hvert år. Har allerede puttet noen bilder inn i 2 årsbok-mappen hans :gjeiper: Så da blir det fra fødsel, pluss magebilder, og 1 årsdagen. Han er jo født 2.januar, så blir ikke fra år til år sånn sett, men det første leveåret da. Og det blir nok utrolig koselig å se i fremover tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet, det hjelper ikke at det er vanlig å gå fra barnet i bhg; det er leit uansett :jepp:

Å, synd Lilletassen ikke skal være med hit i morra da, for vi har jo hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo det.. Ååå, men vi kan komme sammen en annen gang vi vettu :) Så kan han kose seg med hunden. Han eeeelsker hunder spesielt. Denne her er veldig liten da, perfekt str for han egentlig.

Men han synes helt sikkert det er stas med deres også, for det synes han med alle hunder egentlig. Så titt og ofte står vi på balkongen og speider etter vov-vover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaa... Bare i løpet av det første året han levde har jeg nesten 4000 bilder. Ikke alle skal med i fotoboken selvsagt, men mange? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Kjekt og lese i boken din! Gratulerer med ny jobb!wuhuuu!

Ang paracet,det er lurt og gi flytende,da vil han få riktig dose til riktig vekt..just as you know,og pinex er litt snillere med magen. Tro meg,dette er vi goe på! Nyte dagene frem til 1mars du da :)

tror forresten det er helt normalt at de sier et ord,så gär det en liten stund før de sier det igjen ,de er luringer vet du! klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000 bilder! Hvilken innsats, Marmot :ler: Her er jeg så lei meg for at vi har så få nyfødtbilder, men jeg var slett ikke meg selv når T var bitteliten, ble jo syk og alt mulig, men har tatt igjen på bildefronten nå da, men tror uansett ikke jeg har 4000 ;)

Planlegger også fotobøker for hvert år, T blir jo 1 år på lørdag, så jeg lager vel den boka på søndag, må jo få med bursdagsfeiringen hennes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jobb!! :nigo::hoppe: Gleder meg til å høre om den i morgen! :) Goffel sa også masse ord i starten som kun kom en gang. Og så stoppet pratingen helt, men plutselig begynte han igjen, og nå kan han kjempemange ord. Her fikk han aldri noen reaksjon på å begynne i bhg, så det er ikke sikkert Lilletassen får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...