Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Strykelapper har ikke vært så vellykka her, det ender i grunn opp med penn for det meste. Strykelappene datt av ganske fort. Klistrelapper bruker vi på matboks, flaske og sånne ting, de er kjekke å ha.

Kos dere på gårdsbesøk i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var morsomt på gårdsbesøk i dag :Nikke: Første gang Lilletassen ikke har hylt, så vi var der en halvtimes tid. Så på griser, geiter, kaniner, kuer/kalver, sauer og hest. Spennende ;) Og ikke minst moro at de små koste seg uten å hyle. Goffel er så flink og sier navnet på flere av dyrene, mens LIlletassen hadde store øyne og fulgte godt med.

Etterpå gikk vi på café så barna fikk spise litt.

Nå ligger Lilletassen ute og sover (han sovnet akkurat) og jeg er spent på hvordan det gikk med Pupsilure og Goffel (han sovnet i vognen og måtte løftes over i bilen pga bhagen). Ikke alltid like lett med disse små og soving.. :sjenert:

Fikk en t-shirt fra Ebay jeg hadde bestilt og den var så fin :nigo: Kostet litt under 200 kr, fra American Eagle Outfitters. Men nå må jeg begynne å spare opp til Barcelona, for det kan jo være litt shoppingmuligheter der kanskje... :vetikke: :gjeiper:

Noen som har vært der som kan anbefale noe??

Kjøretime i ettermiddag.. Kjenner jeg smågruer meg til hver time, men men.. Det går jo alltids bra, er nok bare det at jeg kjører kun 1 gang i uken, så da blir det litt skummelt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med gårdsbesøk :jepp: Dyr begynner å bli veeeldig stas her også, men alt er "mmmmmmm" (="mø") da :ler:

Har aldri vært i Barcelona, men har ei venninne som er mye i Spania, og hun shopper ihvertfall alltid masse :ler: Men jeg tror nok at prisnivået er ganske likt som her hjemme.

Lykke til med kjøretime idag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag, det var kjempehyggelig! :nigo: Goffel våknet selvfølgelig da jeg flyttet han over, og sovnet ikke igjen i bhg :sukk: Men han var blid og fornøyd allikevel, så kanskje den lille luren hjalp litt. Ellers var timingen perfekt, og jeg var på jobb fem på ett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i dag ja :)

Jeg så mlden din i går, men etter jeg kom hjem fra turen vår, så gikk det i ett. Jeg hadde kjøretime, venninner på besøk og så måtte jeg sjekke litt ut ang stedet jeg skal på intervju i dag. Så plutselig kom jeg på i natt da jeg ikke fikk sove, at jeg hadde glemt å svare deg.. :sjenert:

Men det skal definitivt sjekkes ut - takk for at du sa fra!! :)

I natt gikk det helt greit. Han skrek fra 23:19-23:35 (jeg vet, ingenting å klage på), men så var han våken og småklaga frem til 00:30. Etter det våknet han 5:30 og da startet vi dagen i sengen vår som vanlig. Vil egentlig ikke ta han opp før kl.6, men noen ganger kjenner jeg at jeg ikke orker, når han hyler skikkelig og tydeligvis ikke får sove mer. Han er ikke av typen som liker å snakke for seg selv i sengen på morningen, da vil han veldig gjerne inn til oss/meg.

I dag er første dagen i mannens pappaperm :nigo: Deilig med litt avlastning fremover kjenner jeg.. I dag, etter intervjuet, har jeg tenkt meg en tur til byn, titte litt, bytte noen str i sko vi fikk til Lilletassen og kanskje spise lunch med Pusla.

I løpet av permisjonen til mannen, etter LIlletassen har begynt i bhage (mannen har da 4 dager igjen), så har jeg såååå lyst å få opp garderobeskapdører.. Alt er montert, bare ikke selve skyvedørene.. Er et herk når Lilletassen skal oppi alt, for da får man jo ikke gjort noen ting.. Men NÅ skal det gjøres :fnise:

Hva er det vi bør ha til bhagestart forresten?? Eller får man beskjed om det under innkjøringen? :klo: Jeg er sånn som liker å planlegge og ha ting i orden, så greit å gjøre det man kan på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få beskjed om det før barnehagestart. Vi fikk et brev sammen med brevet om at vi hadde fått plass.

Når begynner han? Du har jo dress ser jeg på akebrettbildet på FB, og da tenker jeg du egentlig har alt du trenger. Vi lar dressen henge igjen i bhg. i ukene og tar den med i helgene, pluss at vi har en i reserve her hjemme. Kanskje du vil ha ekstra vogn? Jeg synes det er praktisk å ha en i bhg. og en hjemme. Ellers synes jeg det er greit å ha lue, votter og ullsokker liggende i bhg. + to strømpebukser og to bodyer, Murmel går som regel uten bukse og genser når han hentes uansett, siden han er så varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervjuet gikk bra Jesse :klem:

Det var i første omgang hos et bemanningsbyrå som skal anbefale meg videre til kunden. Jeg fikk veldig inntrykk av at intervjueren ville anbefale meg videre, men så er det opp til kunden å velge om de tror jeg passer til stillingen, basert på presentasjonen intervjueren lager. Så får vite i løpet av neste uke om jeg kommer videre til annengangs.. Spennende!

Virker som en arbeidsplass jeg kan tenke meg å jobbe, med spennende og utfordrende arbeidsoppgaver, så er skikkelig spent. Lønnsforhøyelse ift nå også, og det er jo ikke dumt :tommelopp:

Hadde akkurat kjøretime og den gikk skikkelig bra :nigo: Jeg bygger opp selvtillitten, noe jeg kjenner jeg virkelig må. Jeg må stole mer på meg selv og virkelig tro at det jeg gjør er bra, så det må jeg jobbe videre med. Kjører litt intensivt nå som mannen er hjemme, så neste uke har jeg kjøretime hver dag. Godt å ikke få kalde føtter mellom hver gang og opprettholde mens mannen er hjemme.

Lunch med Pusla i går var kjempe koselig og det var godt å komme meg litt ut uten Lilletassen også, MIDT PÅ DAGEN! :fnise: Tror mannen blir litt sliten av å være alene med Lilletassen, men det er godt han kan kjenne litt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig lunsj i går :klem: vi får prøve ågjenta det før du får jobb om vi rekker! Er så godt med et avbrekk fra jobben.

flink du er med kjøringen :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen blir litt sliten av å være alene med Lilletassen, men det er godt han kan kjenne litt på ;)

Helt enig, det har de mennene bare godt av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at intervjuet gikk fint :jepp:

Jeg er helt enig; mannfolka har bare godt av å få kjenne hvor slitsomt det kan være å være hjemme med disse små ;)

Lykke til med alle kjøretimene denne uka! Du er flink!! :klemmer:

Er det forresten nå til helga du reiser? (Jeg kan bare bla meg bakover og lese, for du skrev det vel der men det gidder jeg ikke :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, reiser nå til helgen. Gleder meg skikkelig :nigo:

Og mest fordi............

JEG TOK LAPPEN I DAG!!!!!! Fortalte ingen at jeg hadde oppkjøring i dag, utenom kjørelærer selvfølgelig og mannen. Og jeg stod uten noen problemer!!! :danser: Pupsilure spurte om vii skulle ta en tur til gården som vi gjorde forrige uke, men det var jo akkurat på tiden oppkjøringen var, så måtte lyve og si jeg hadde vanlig kjøretime.. :sjenert:

Dårlig samvittighet, men fy så godt å ha lappen i boks!!!

Så da kjørte jeg fra senter T som vi feiret på med kaffe og kake og så hentet jeg søstern min og parkerte på plassen vår med å rygge og komme PERFEKT inn :fnise: Tok til og med bilde av det for å sende til kjørelærer, hihi. Er bare litt stolt da.. ;)

Så nå kan jeg virkelig kose meg på tur og feire og gjett om jeg skal!! :nigo:

Nå skal vi feire med sushi og rødvin og så kommer den andre søstern min og skal snakke litt om jenteturen vår :) Lilletassen sover godt på rommet sitt og livet er heeeeeerlig :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig flink du har vært!! Gratulerer så mye! Du har ikke brukt lang tid. Kos deg masse i kveld :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, gratulerer så masse Dine!!! :danse::hoppe::strix:

Du har jo virkelig klart dette kjempebra, med så mye å styre med på en gang! Du har all grunn til å være stolt av deg selv nå altså!! :)

Kos deg med feiring ikveld, og goood tur!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...