Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 9:15 - 10:15 ×

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Helt enig i det Marmot sier! :jepp:

Jeg ender også alltid på den tanken, hvis jeg skulle ønske at ting gikk "sånn og sånn" istedet for hvordan det er nå; at hadde jeg ikke tatt akkurat de valgene jeg har tatt, og gjort de tingene jeg har gjort, så hadde jeg faktisk ikke hatt J her idag, og det gjør at det er mye lettere å forsone seg med de valgene jeg har tatt, ihvertfall for min del.. :)

Håper du får en fin fredag Dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har helt rett, kloke damer! :klem: Det er så godt å ha dere!!

Det viktige er at jeg ikke gir næring til følelsene eller tankene ja, det er du rett i Marmot. Og som Jesse sier - hvis jeg hadde gjort sånn i stedet for sånn, så hadde jeg ikke hatt Lilletassen her i dag. Og jeg tror det er svært mange med familie som sitter og tenker litt sånn. "Hva om..." og det er lov synes jeg. Man hadde ønsket seg noe annet om man hadde fått det man "lengter etter" nå også. Og det er jeg klart over. Det er sikkert bare tankene som spiller meg et lite puss for tiden og sier fra at det er lov å være borte fra mannen og barnet sitt, og allikevel elske de like mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, har du noen planer neste fredag? :) Hvis ikke, skulle vi ha fått til et treff? Jeg er i Oslo, og har ingen planer på fredagen.

Kanskje Marmot har lyst og mulighet til å komme innover også? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om den 20.? Vi kan nesten garantert, men jeg må ta toget da, og da er vi ikke på Oslo S før 12. :sjenert:

Den 20. ja :) Men 12 er jo helt fint det, ihvertfall for min del :)

Det hadde vært veldig koselig å fått til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er hjertelig velkomne hit til meg neste fredag :Nikke:

Kl.12 passer fint for oss også. Kan sende dere forklaring på veien ;)

Nå er det straks kjøretime, så får skrive mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Dine :klemmer: Gleder meg!

Marmot; du kan jo bytte tog i Lillestrøm, så slipper du å dra helt ned til byen! :jepp:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Altså. Jeg er så utrolig dårlig på sånt, hvor skal jeg videre fra Lillestrøm da? Må ha en ekstremt god forklaring i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det Marmot sa så flott, The grass isn´t always greener on the other side.

Jeg ser det jo sånn at everything happens for a reason. Du ville aldri hatt tassen om du hadde ikke truffet mannen, men jeg tror det er noe du må finne ut.....noe du savner som du vil ha.......finner du ut akkurat hva det er kan du jobbe for å få det, og det trenger ikke nødvendigvis å være denne exen, men ideen av at dere hadde det sånn og sånn.

oi håper du forsto hva jeg skrev, jeg er litt i en boble akkurat nå hehe.......så håper det ikke var forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner Neytiri ;) Er nok noe som mangler jeg må finne ut av ja.. Og man vil jo ofte ha det man ikke kan få osv osv. Hmm... *Gå i tenkeboksen på hva dette er da..*

Jeg tror også litt at everything happens for a reason, og jeg ville jo aldri vært uten tassen min hvis jeg kunne valgt.

Jeg kan godt sende deg en PM til uken Marmot - ang veien osv. Nå i helgen er jeg på farten endel, men minn meg på det ;)

Alle er forresten velkomne de som kan :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare skumlest litt, for det var skrevet så masse siden sist. Men jeg kjenner meg igjen; jeg har også en sånn "what if"-mann. Jeg vil aldri gjøre noenting med de tankene og har lært meg å leve med at han vil dukke opp i hodet fra tid til annen. Sånne tanker har nok veldig mange av oss innimellom, og det er ikke så farlig, tenker jeg. Jeg er veldig bevisst på at det slettes ikke er sikkert at det ville vært så fantastisk som jeg tenker i hodet mitt hvis det var en realitet. Jeg vet jo hva jeg har, vil aldri noengang gjøre noe med det. Du har fått masse kloke ord her, ville bare si at jeg har det også sånn :klemmer:

Neste fredag kan kanskje jeg også få slengt meg med! Men det passer nesten best uten tulla :fnise: for da kan jeg jobbe først og dra dirkekte fra jobb. Ellers må jeg ta full fridag og ha tulla med, det er jo kanskje det beste da. Jeg skal tenke litt på det, hadde vært hyggelig med et treff :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Altså. Jeg er så utrolig dårlig på sånt, hvor skal jeg videre fra Lillestrøm da? Må ha en ekstremt god forklaring i så fall.

Det går et tog derfra og forbi der Dine bor (for du bor ikke så langt unna togstasjonen eller, Dine? :klo:)

I tilfelle kunne vi ha møttes på togstasjonen, for jeg går forbi der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, men da klarer jeg det nok. Om du sier hvilket tog og hva stasjonen heter skal jeg nok klare det. Vogn er litt stress på tog, men jeg skal nok klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt!!! :tristbla: Tror Lilletassen får tenner, for han hyyyyler og hyler hele natten til vi tar han opp. Det har skjedd flere netter på rad nå, kanskje 1 uke, og i natt endte det opp med at vi tok han inn til oss 2:30 og så sov han der til 7. Veldig koselig å ha han inne hos oss, men jeg håper han ikke får det for seg at det skal skje hver natt. Men nå snørret han ekstremt i går og sutret pga lite søvn (sov bare 30min i hele går og vi hadde barnebursdag her i går, så det skjedde mye).

Og så kjenner jeg at jeg trenger å jobbe snart.. Det er koselig å være hjemme, men jeg trenger noe mer, og det gjør Lilletassen også. Så nå ser jeg på jobber (har søkt omtrent 15 denne uken) og så ser jeg faktisk på tur til utlandet. For meg selv :nigo: Enten alene eller med venninner. Tenker en langweekend i mars, for da skal nok mannen ta ut 6 uker pappaperm. Sjekker litt priser osv, for vi må jo ha råd til det, men får se. Deilig å tenke at jeg kan få noen dager helt alene også.

Ellers vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre idag, men må komme oss litt ut etterpå.. Kanskje gå en tur til onkelen min som jobber i nærheten og gi left-over kake fra i går :fnise:

Ha en fin dag alle sammen!! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er så vanskelig når tenner eller sykdom står på. Her tar vi nesten Bumba alltid in til oss, da får vi jo sove litt mer.......og det er aldri problem senere å legge henne i senga si når hun er frisk eller ikke er plaget av tenner.

Oh jeg synes du skal prøve å få til den turen jeg. Her skal jeg selv litt nordover i Norge i mars.....blir fra fredag til søndag uten mann og barn......nesten litt skummelt men jeg tror det blir utrolig bra for meg :)

Håper dere har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Lilletassen, slitsomt med tenner på gang. Og en god :klem: til deg, for det er slitsomt å være mamma også med lite nattesøvn. Her fungerer det ikke å ta vesla over i vår seng på natta, for senga vår forbinder hun med tull og tøys. Det er så lenge siden hun sov der, så vi må bare gå inn og ut vi, når hun har sånne netter.

Jentetur ja, det drømmer jeg også om. Du fortjener en langhelg borte nå, du som går hjemme med tassen hver dag. så at du foreslo KG-jente-helg inne hos Pupsilure, det hadde vært noe altså :sjarmor:

Håper dere har en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, ikke moro med tenner :( Nå har mannen tatt han med ut en tur på IKEA, så jeg får sitti litt i fred og sett på jobber. Har nettopp skrevet oppsigelsen min, så skal sende den i morgen tenker jeg. Spennende å se hva som skjer da, om sjefen kontakter meg eller hva.. Har jo ikke snakket med h*n på tlf en eneste gang på 15-16 måneder (siden jeg ble sykmeldt i svangerskapet). På tide med ny jobb!!! Er såååå klar for nye utfordringer og til at hverdagen skal starte igjen..

*Må fjerne en av bhagene vi hadde på listen, virket ikke så bra akkurat...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har vi alle tre blitt småsyke.. Lilletassen har nok smittet oss andre, for nå har både mannen og jeg skikkelig sandpapirhalser.. :( Drikker te med honning i nå og vi begge nyser og fryser om hverandre. Har på ullsinglet og det er det lenge siden jeg har hatt.

Har kjøretime i kveld og har egentlig endel å gjøre denne uken på ettermiddagen, så det passer jo selvfølgelig veldig dårlig.. Og så skal vi være faddere i dåp søndag.. Utrolig kjipt om vi blir verre og ikke kan komme.. *Perk up! Positiv tenkning og mye varm drikke, så ordner det seg..!* Eller..? :sjenert:

Ha en riktig fin tirsdag alle sammen :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh nei, kok opp ingefærrot, sifte og drikke som varm te, gjerne med god skje honning. Ingefær har utrolig flotte egenskaper både når man er syk eller ikke.....jeg drikker hver morgen og det sies at det renser yndre organer bra :fnise: noe som kan merkes når man først begynner å drikke det fast.

god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...