Neytiri Skrevet 27. desember 2011 #2941 Del Skrevet 27. desember 2011 ja send meg adressen din og telefon nummer, jeg har glemt norske mobilen min hjemme i sverige så jeg har jo ingen numer med meg, men bare svenske mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. desember 2011 #2942 Del Skrevet 27. desember 2011 Goffel har en reisestol som jeg kan ta med, men den må festes på en vanlig stol da. Jeg vet jo hvor det er, så ikke noe problem for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. desember 2011 #2943 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har ingen stol å ta med, men hun kan jo sitte på fanget mitt og Jeg har adressen din og kommer nok med kollektiv. Har jeg noen spmål så sender jeg deg en pm i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2944 Del Skrevet 28. desember 2011 PM er sendt Neytiri og Pusla Vi gleder oss til besøk Men det kan være at det ikke er superryddig når dere kommer, fordi vi har vært på farten i hele dag + at jeg har kjøretime om en halvtime og etter Lilletassen har lagt seg må middag lages og litt av hvert ordnes. Og uansett hvor mye vi rydder, så blir det rotete igjen så fort Lilletassen står opp, føler jeg.. Men koselig får vi det uansett Da sees vi i morgen kl.11-ish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. desember 2011 #2945 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei, takk for adressen, og håper vi får til å komme........jeg har vært syk lenge nå og mistet stemmen, smitter nok ikke lenger men vil heller ikke komme om noen føler det blir dumt.........bare å si ifra det. Skal se om jeg kan komme meg på legevakta i kveld, nesten så jeg tror jeg har bihulbetennelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2946 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei igjen jenter. Jeg må dessverre melde avbud i morgen.. Jeg hadde kjøretime nettopp og vi ble faktisk påkjørt av trailer på E6'en.. Det gikk bra med både meg og lærer, men bilen fikk en bulk på bagasjeromslokket. Det som skjedde var at jeg skulle kjøre fra fartsøkningsfelt og legge meg ut i vanlig kjørefelt. Jeg la meg nok litt dumt ift traileren i feltet ved siden av, men det gikk fint. I mens jeg aksellerer legger traileren seg over i mitt felt, bak meg. Det legger ikke jeg merke til da, men lærern sa plutselig at "han der ligger jævlig nærme!" Så jeg gasser på som jeg hadde gjort og lærer gasser veldig på, men allikevel kjørte traileren rett inn i oss og vi ristet i setet. Jeg skulle ta av et sted så vi fikk stoppet på bensinstasjonen, men både lærer og jeg skalv (han hadde aldri opplevd det før). Vi stoppet på bensinstasjonen og sjekket bilen. I og med at vi ikke hadde fått registrert registreringsnummeret eller noe, så måtet lærern ned på politistasjonen, så jeg ble sluppet av hjemme. Han sa det var veldig lurt om jeg fikk kjørt fortest mulig igjen så jeg ikke skal bli veldig redd (spesielt siden det er nettopp derfor jeg ikke har begynt kjøringen før nå, fordi jeg har vært så engstelig..) og da var den eneste ledige timen i morgen kl.13. Så nå har jeg fått svigermor til å passe Lilletassen og så må jeg bare prioritere å ta den timen i morgen. Jeg vet at dersom jeg ikke setter meg bak rattet med én gang og venter til neste uke, så kommer jeg til å bli skikkelig engstelig og kanskje ikke kjøre igjen. Og det er så utrolig synd, mtp alt jeg har lagt i det her. Så jeg håper dere forstår og at vi kan ta det igjen? Jeg har masse muligheter neste uke (onsdag, torsdag og fredag) så kanskje dere kan en av de dagene? Uff, merker jeg skjelver litt... "Vi burde være velidg glade for at det gikk såpass bra", sa kjørelærern. En trailer er virkelig ingen spøk og jeg tror nesten ikke jeg skjønner hva det kunne innebart.. Håper bare det går bra på timen i morgen og at jeg ikke får helt skrekken igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. desember 2011 #2947 Del Skrevet 28. desember 2011 Ohhh herrigud så skummelt og bra det gikk ikke verre!! Jeg er innom fordi jeg skulle uansett meld avbudd da jeg har halsbetennelse og ørebetennelse på begge ører, så håper du får en bedre kjøretur i morra! Enig med læreren forresten....get back up on the horse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 28. desember 2011 #2948 Del Skrevet 28. desember 2011 Shit, så utrolig skummelt Dine!! Veldig godt det gikk så bra med dere, men fy fader for en ekkel opplevelse det må ha vært!! Håper kjøretimen imorgen går bedre, det er nok veldig veldig lurt å komme seg bak rattet igjen med en gang Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. desember 2011 #2949 Del Skrevet 28. desember 2011 Skjønner godt at du tar den timen i morra, huff så skummelt! Godt at det gikk så bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2011 #2950 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvordan gikk kjøreturen i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #2951 Del Skrevet 29. desember 2011 Det gikk bra!! Jeg var nervøs, men lærern var rolig og siden det var dag hadde jeg bedre sikt og følte meg tryggere Skriver mer etterpå, nå må Lilletassen tas ut av badekaret. Men takk for omtanken Neytiri Håper du føler deg bedre idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2011 #2952 Del Skrevet 29. desember 2011 Så bra å høre det gikk bra da, det var jo det viktigste for deg å få kjørt igjen fort tror jeg Nei her er jeg like dårlig, håper virkelig at jeg våkner i morra litt bedre, vi skal hjem, blir godt å få sove i egen seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. desember 2011 #2953 Del Skrevet 29. desember 2011 For en skummel opplevelse Godt at du fikk kjøre igjen med en gang! Vi reiste opp til mamma i dag istedenfor, men har ikke skrudd på laptopen før nå, bare lest fra telefonen, så jeg fikk ikke skrevet noe til deg i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. desember 2011 #2954 Del Skrevet 29. desember 2011 Oi, det hørtes ekkelt ut Dine! Det var bra du kom deg ut på veien igjen så fort! Jeg hadde et lite kjøreuhell for maaaaaange år siden (rett etter jeg fikk lappen), og trodde ikke det skulle bli ekkelt å kjøre igjen, men jammen var det faktisk litt små-rart første gangen, så det er nok naturlig at det blir sånn... Håper det flyter på skinner videre - jammen hadde du maks uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. desember 2011 #2955 Del Skrevet 29. desember 2011 Tøff er du som kjørte igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #2956 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja, det var utrolig ekkelt... Men heldigvis gikk det bra å kjøre i går og jeg følte meg skikkelig tøff for at jeg faktisk gjorde det. Jeg var ikke mye ute på motorveien, men litt, og jeg merket at det var ekstra ekkelt da jeg skulle legge meg ut fra fartsøkningsfeltet. Ikke bare-bare å kjøre igjen etter man har opplevd noe sånt.. Men nå har jeg gjort det, før jeg rakk å bli enda mer redd, og nmå gruer jeg meg ikke så altfor mye til neste uke. Selv om da skal jeg kjøre i mørket igjen og i går var det tross alt lyst.. Men sånn kan jeg jo ikke tenke.. Nå er det bare dager til Lilletassen fyller 1 år og da skal vi ha en liten middag med besteforeldrene hans (noen av de hvertfall). Skal lage hel kalkun for første gang, så det skal bli spennende.. Noen gode oppskrifter på det? Har tenkt å lage enkle kaker og muffins til selve dagen hans, for jeg har ikke energi til å prøve å få til en superfin som jeg i utgangspunktet hadde lyst til. Men blir nok bra uansett tenker jeg Han skjønner jo ikke så mye uansett enda, så da får jeg heller lage finere kaker neste år eller fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. desember 2011 #2957 Del Skrevet 30. desember 2011 Det finnes mye fin kakepynt i dagligvara som du bare strør på og. Jeg gjorde det og kakene ble fine hyggelig blir det jo uansett! Bare vent til han er 4 år og krever sjørøverskip-kake ellernoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #2958 Del Skrevet 30. desember 2011 Nettopp! Derfor jeg legger lista litt lavt i år, for da blir det ikke noe jeg må bruke altfor mye tid og energi på å toppe neste år Fint blir det sikkert uansett, hvertfall for han Skal lage en liten mini-kake i bamseform til han i familiebursdagene, som jeg topper med litt krem og 1 årslys, så får han kake hvertfall.. Kanskje gulrotkake..? Eller skal jeg kjøre på med sjokoladekake kanskje.. hehe Alt man kan velge mellom..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. desember 2011 #2959 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg hadde to kaker, en sjokoladebombekake som var pakkekake faktisk, pynta med smågott i form av bamser og m&ms(var forresten sååå popular), så laget jeg en sunnere vaniljekake for jeg ville ikke gi snuppa masse sukker.....det var sukret med fruktose og juice. den pynta jeg med fløtekrem, utrolig morro og tok meg kanskje 30min. bilder på FB om du skulle bli nysjerrig. jeg er ikke noe flink å lage kaker eller bake uten å få en stor kul i midten av deigen så jeg gadd ikke gjøre det for vanskelig. fin bursdag og gode kaker ble det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2960 Del Skrevet 2. januar 2012 I dag fyller Lilletassen 1 år Tenk at han har blitt så stor at jeg nå har en ettåring og ingen baby.. Han er så fin og flott og jeg føler meg så heldig som har akkurat han Han sier flere ord (mamma, pappa, hei, der, vov-vov, se, banan har han prøvd seg på, oi) Er vel de jeg kommer på nå. Han fikk gåvogn til jul, så han går stolt frem og tilbake i leiligheten. Klarer ikke å komme seg ned når han har reist seg opp, men han står gjerne lenge og kjefter til han får hjelp Foreløpig er det kun 4 tenner. Nyttårsaften gikk veldig fint forresten, selv om han ble redd for fyrverkeriet da vi sendte opp litt rundt 17:30 tiden. Og det smalt no skikkelig på natten + at vi hadde vinduet åpent (vi overnattet hos et vennepar), så helt utrolig at han sov seg gjennom synes jeg. Nå er nettene fine (bank i bordet!) og det er sjeldent et problem. Det kommer nok av netter når tenner bryter gjennom igjen. fysj. Og...... Nå som jeg sover bedre om natten, så kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for en baby igjen.. Hadde jeg hatt den jobben jeg ville hatt (altså ikke prøver å bytte jobb og skal absolutt ikke tilbake!), så hadde vi nok begynt prøvingen igjen. Men, vi får se når vi faktisk får prøvd, fordi jeg vet jo ikke når jeg faktisk får jobb og om det kanskje blir vikariat.. Jeg har fast 100% nå, men jeg gir den gjerne opp for et vikariat dersom jeg får en jobb jeg liker bedre. Arbeidsmiljøet der jeg er nå er helt forj*** og jeg trives ikke med arb.oppgavene eller tidene, så da er det på tide å skifte beite. Nei, i morgen kveld blir det jobbleting kjenner jeg! I kveld skal vi ha svigerfamilien på middag (helstekt kalkun for første gang...) for å feire min kjære sønn Kjøretime i morgen også, og den gruer jeg meg til, fordi det skal snø + er mørkt og jeg har jo kun kjørt i dagslys etter det skjedde med traileren.. Ha en flott dag alle sammen og riktig godt nyttår!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå