Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #1 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser stadig flere gutter gå med v-hals som viser halve brøstet. Er det noen jenter her som syns det er fint? eller er gutta på bærtur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 3. oktober 2009 #2 Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes det blir litt vel drøyt når utrigningen til gutta går helt ned til navelen. Ikke spesielt pent spør du meg. Men hvis den er litt mer "moderat" kan det funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg synes ikke det er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #4 Del Skrevet 3. oktober 2009 Æsj! Jeg syns ikke det er så fint med mye utrigning hos oss jentene heller, men en liten antyding til kløft er greit så lenge resten ser noenlunde anstendig ut Jeg er ikke overhysterisk prippen altså, men jeg syns bare ikke det er så fint å vise en diiiger kløft eller mye pupp (heldigvis er smaken som baken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2009 #5 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg synes det ser ganske femi ut. Så nei, jeg synes ikke det er no særlig pent på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 3. oktober 2009 #6 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei liker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #7 Del Skrevet 3. oktober 2009 At jenter går med utringning er jo en selvfølge. Det er pent. Pen er bare et annet ord for jente. Jenter er hele symbolet på pen og sexy. Så dere må vise dere frem. Gutter, hva kan man si om gutter. Ikke no. De kan gå som de vil. Men gutter må kunne gå med v-hals. Det er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 3. oktober 2009 #8 Del Skrevet 3. oktober 2009 At jenter går med utringning er jo en selvfølge. Det er pent. Pen er bare et annet ord for jente. Jenter er hele symbolet på pen og sexy. Så dere må vise dere frem. Gutter, hva kan man si om gutter. Ikke no. De kan gå som de vil. Men gutter må kunne gå med v-hals. Det er kult. V-hals er vel greit, men ts ref. til de som viser halve brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. oktober 2009 #9 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. oktober 2009 #10 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis jeg må velge vil jeg heller se en gutt med "utringning" enn en jente. Kløft har jeg null interesse av å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2009 #11 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, ikke helt min smak for å si det slik. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. oktober 2009 #12 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det syns jeg er ganske grusomt. Er ikke interessert i å se på brystet hans, da får han heller gå i bar overkropp. Nå er jeg veldig opptatt av maskulinitet og at mannen skal være skikkelig mannemann da, så jeg er kanskje litt ekstrem. Det minste tegn til noe som kan se feminint ut, og juliane løper motsatt vei.. Syns ikke vanlig v-hals er særlig fint heller, da må det i så fall være skjorte under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 4. oktober 2009 #13 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei jeg synes ikke det er noe pent med utringning på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. oktober 2009 #14 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke pent, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 4. oktober 2009 #15 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så lenge de har en fin brystkasse, synes jeg det er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #16 Del Skrevet 4. oktober 2009 V-hals er vel greit, men ts ref. til de som viser halve brystet. Ike greit! Skal en mann vise brystkassa, er det kun skjorte med ett par åpne knapper som er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 4. oktober 2009 #17 Del Skrevet 4. oktober 2009 Med en hårete kasse er det ikke fint med v-hals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. oktober 2009 #18 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 4. oktober 2009 #19 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, usj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå