Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #141 Del Skrevet 17. oktober 2009 Pene gutter er ofte snillere/søtere enn pene jenter.... Tror nok også at alle jenter (uansett utseende) sliter med lav selvtillit - innerst inne. Hvorfor tror menn hele tiden at jenter er misunnelige på penere jenter? Snakk om å generalisere! Menn snakker jo ofte stygt om menn som er veldig attraktive (anklager dem for å være homser, lite maskuline, etc.), så de er vel ikke så mye bedre selv. Det er også frustrerende at det finnes så mange stygge/middels pene menn der ute som skal snakke om kvinners utseende hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 17. oktober 2009 #142 Del Skrevet 17. oktober 2009 Pene gutter er ofte snillere/søtere enn pene jenter.... Tror nok også at alle jenter (uansett utseende) sliter med lav selvtillit - innerst inne. Hvorfor tror menn hele tiden at jenter er misunnelige på penere jenter? Snakk om å generalisere! Menn snakker jo ofte stygt om menn som er veldig attraktive (anklager dem for å være homser, lite maskuline, etc.), så de er vel ikke så mye bedre selv. Det er også frustrerende at det finnes så mange stygge/middels pene menn der ute som skal snakke om kvinners utseende hele tiden. Betyr det at det er greit at vi snakker om kvinners utseende hvis vi er kjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #143 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er rett som en skrev over her at det i dagens samfunn er et sterkt hat rettet mot vakre kvinner. Jeg tror mye av det skyldes dårlig selvtillit som har kommet av hvordan normen av hvordan man "skal" se ut som for mange blir uoppnålig. Jeg tror at en vakker kvinne får frem det verste i folk grunnet en gjenspeiling av sin egen dårlig selvtillit. Jenta som aldri vil se sånn ut og mannen som aldri kan få henne. Det er jo helt omvendt fra hva som står her at pene kvinner blir behandlet bedre enn andre og derav en bortskjemt og uattraktiv personlighet. Hvordan kan ALLE gå utifra at vakre kvinner blir behandlet bedre når man ser her hva slags holdninger folk har om disse? Mitt inntrykk og mine erfaringer sier meg at pene jenter blir behandlet kaldt, overlegent og direkte slemt i disse dager, med unntak av menn som håper på et ligg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 22. oktober 2009 #144 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvordan kan du vite hva pene jenter har møtt av motgang? Og du karakteriserer deres pesonlighet. Hvordan kan du klare det? Er du Gud? Jeg pekte i mitt forrige innlegg på en stereotypi, at jeg velger å smøre litt tykt på kommer av at jeg vil poengtere noe, men ser nå at jeg kunne vært klarere på det punktet for å tekke de hårsåre. De pene som har møtt litt motgang skiller seg ut, tenker først og fremst på de innen metalmiljøet hvor hurpeandelen er påfallende mindre. Et tankekors er hvor mye de pene har pult rundt i forhold til hvordan de forventer at man skal te seg, et eksempel: D: Ikke se så tøff ut a! M: blabla D: Jeg har sort hår (sort betyr kåt) M: blabla Ja, det er nettopp slik jeg blir.. bla bla bla og hvis jeg finner noe av interesse lenger ut så er det tilbake til square one når jeg ser reaksjonen, hvis vedkommende ikke klarer å ha en egen mening så blir det kjedelig i lengden. Egne meninger er ikke GUUUUD asså (himle med øyene) vet du hva, jeg... Meg, meg, meg, så da sier jeg bla, bla, bla. Hvis noen føler for å anbefale meg litt PUA-stoff som Juggler Method e.l. så må jeg opplyse om at jeg er allergisk mot dressur. Jeg forstår, men går heller en helt annen vei i natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå