Gå til innhold

Hei Ana

:-) anna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er egentlig Sandra Bullock, men jeg valgte bildet fordi jeg likte det og fordi det var litt ugjenkjennelig.

Din da... er det Uma Thurman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig Sandra Bullock, men jeg valgte bildet fordi jeg likte det og fordi det var litt ugjenkjennelig.

Din da... er det Uma Thurman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhh,nei... :roll: Ana er mellomnavnet mitt irl. :-?

Regner med dere sikter til at jeg kanskje har anoreksi eller noe? Det må jeg iallefall avkrefte på det sterkeste. Har alltid vært tynn, og har faktisk prøvd desperat å legge på meg i flere år. Kanskje jeg identifiserer meg litt med avataren min, ikke fordi jeg har noe høyt ønske om å være slik, men fordi jeg er det. Synes det er et fint bilde, og at Kate Moss er en pen dame! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

OK.

Ja, ordet "ana" står jo for anoreksia, så ble litt sånn betenksom ang avataren og alt :wink:

Kate Moss er nydelig ja, og hun har blitt penere med årene (har et bilde der man ser ribbena igjennom, og det bildet er ikke særlig fint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh' date='nei... :roll: Ana er mellomnavnet mitt irl. :-? [/quote']

Tro det eller ei Anna er mellomnavnet mitt irl.

sykt sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OK.

Ja, ordet "ana" står jo for anoreksia, så ble litt sånn betenksom ang avataren og alt :wink:

Fikk faktisk vite dette ganske nylig (lurer på om jeg så det på Dr.Phil... :oops: ), og lurte faktisk på om jeg skulle skifte nick, var redd det kunne bli misoppfattet. Tenkte ikke engang på at avataren også kunne gjøre det litt mistenkelig!

Men, har nå bestemt meg for å beholde både nick og avatar, liker begge jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at du skal beholde navn og avatar.

Så er det to av oss. :D

Tror du vi kunne få poeng for hverandres innlegg? Da ville veien mot fem stjerner og avhengighet bli så mye kortere... sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...