Sarah_83 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva skal man ha på seg på fest nå? Hva er inn og hot? Hva går du med på fest i helgen? Fest i morgen og jeg får panikk som vanlig... er tightsen fortsatt en vinner? Hjeeeelp... Begynner å bli rimelig kaldt ute på kvelden og natta, så hva skal man ha over antrekket hvis man skal ut på byen? Håper mange gidder å svare, trenger masse forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anniken_* Skrevet 2. oktober 2009 #2 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå er det nesten 2 uker siden sist jeg var ute, så er ikke heeelt oppdatert, hehe. Men de siste gangene jeg har vært på byen har de aller fleste lårkorte antrekk. Enten shorts eller kjole. Svart er jo veldig hot. Og pumps er obligatorisk. Det er fortsatt ganske in med kort pencil-skjørt og en enkel hvit singlet nedi. Eller enda bedre et litt vidt (?) svart skjørt (strutteskjørt, bare ikke så struttete) med hvit singlet nedi. Det blir jo litt kaldt i det du drar på byen, men inne på utestedet er det jo varmt. Ta ullkåpe utenpå Ellers så er jo en trang, mørk jeans alltid en sikker vinner. Men pumps og en kul/søt/sexy topp, og du er ready. Og gjerne en dressjakke utenpå. Jeg går med tights nesten hver dag, men har ikke brukt det på byen da. Rett og slett fordi jeg liker å vise benene mine med hudfargete strømpebukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bra tips takk fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 2. oktober 2009 #4 Del Skrevet 2. oktober 2009 Topshop satser på skinn, blonder og nagler. Formmessig er det mange trange skjørt, toppene er enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anniken_* Skrevet 5. oktober 2009 #5 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå