Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2009 #61 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi jeg aldri treffer kvinner som er like fantastiske som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 3. oktober 2009 #62 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi jeg aldri treffer kvinner som er like fantastiske som meg Fordi jeg aldri treffer menn som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2009 #63 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi jeg aldri treffer kvinner som er like fantastiske som meg Haha, synd for deg at vi ikke har truffet hverandre, da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #64 Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, synd for deg at vi ikke har truffet hverandre, da . Er du sånn megalomaniac også? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. oktober 2009 #65 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er du sånn megalomaniac også? hehe Neida, egentlig er jeg smålåten og beskjeden og vil helst gjemme meg vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crossed Skrevet 3. oktober 2009 #66 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg ble skilt, og jeg nyter singellivet... dvs. alenebiten med å være singel og har null planer om å gå ut på sjekkern med det første. Ingen som skal bestemme alt over meg eller skal bestemme alt i hele tatt, ingen som klager på alt jeg gjør og ikke gjør, ingen som "stenger" meg inne i et "bur" og mistror alt jeg gjør.Ingen som ringer meg 40 ganger i løpet av kvelden når jeg er hjemme hos en venninne for å sjekke når jeg skal komme hjem, ingen som ringer ørten ganger mens jeg er på jobb for å sjekke at jeg faktisk er der. Eller som tar tiden på meg fra jeg går fra jobb og til jeg er hjemme og som kryssforhører meg hver dag. Singellivet er deilig og der har jeg tenkt å være lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 3. oktober 2009 #67 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis man har krav om å bli stormforelsket på kommando så kan man like godt bare forbli singel. Følelser (ekte kjærlighet) er noe som vokser over tid når man passer i sammen og har den rette positive innstillingen til hverandre. Forelskelse varer aldri. Eneste grunnen til at man biologisk sett blir forelsket er for at det skal være lett å bli intime. Har ikke inntrykket av at det er noe kjempeproblem for de fleste i dag uansett ... Det var det jeg fikk servert - han ble ikke forelsket selv om mye av det jeg anser som viktig i ett forhold var på plass. Jeg ble heller ikke forelsket ved første møte, sant og si noe reservert men etter en stund kjente jeg at dette var en jeg virkelig hadde lyst til å tilbringe tid sammen med. Jeg ville at han skulle være kjæresten min! Men han ville ikke bruke mer tid på meg, mente at så lenge han ikke ble FORELSKET så kom det aldri til å kunne bli noe mer mellom oss. Men gud bedre hvilken herlig person jeg var! Nå noen uker senere ser jeg jo at jeg kanskje skal være glad til all den tid vedkommende mer eller mindre bor på en ikke ukjent datingside (ja, vi kom i kontakt via en slik - risky business). Er mange single fordi kravene og forventningene er for store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 3. oktober 2009 #68 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ender så og si alltid opp i det som vel blir kalt for vennefella. Men, uavhengig av det er jeg nok kresen, for jeg har ingen interesse av å være sammen med noen som er "halvbra" bare for å ha noen å være sammen med. Da kan det heller være. Fyllesjekking ser jeg på som rett og slett bortkastet tid i og med at hverken jeg eller hun fremstår slik man er til hverdags. Jeg foretrekker rett og slett å bli kjent med folk i edru tilstand fremfor på fylla. Men egentlig er vel den eneste grunnen til at man er singel rett og slett at man ikke har møtt den rette, for hvorfor er man i så fall singel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #69 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var det jeg fikk servert - han ble ikke forelsket selv om mye av det jeg anser som viktig i ett forhold var på plass. Jeg ble heller ikke forelsket ved første møte, sant og si noe reservert men etter en stund kjente jeg at dette var en jeg virkelig hadde lyst til å tilbringe tid sammen med. Jeg ville at han skulle være kjæresten min! Men han ville ikke bruke mer tid på meg, mente at så lenge han ikke ble FORELSKET så kom det aldri til å kunne bli noe mer mellom oss. Men gud bedre hvilken herlig person jeg var! Nå noen uker senere ser jeg jo at jeg kanskje skal være glad til all den tid vedkommende mer eller mindre bor på en ikke ukjent datingside (ja, vi kom i kontakt via en slik - risky business). Er mange single fordi kravene og forventningene er for store? Først må jeg bare si at han sikkert ikke var seriøs. Men når det gjelder at mange er single fordi kravene og forventningene er for store, så tror jeg det stemmer bra. Spesielt urealistisk er nok kravet til forelskelse. Mange er nok forelsket i forelskelsen som en rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sad girl Skrevet 3. oktober 2009 #70 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel? eksempler: at du er kresen på utseende, kresen på personlighet, er sjenert, ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, har vanskeligheter for å forelske deg, ønsker å leve singellive vet ikke hvor du kan treffe noen etc. er bare nysgjerrig jeg Jeg er singel fordi jeg er håpløst forelsket i en knullevenn som ikke er ute etter forhold Å når jeg først ble sammen med en annen gutt enn han,DA begynner han med at han vil ha seriøst forhold med meg! Men det er jo kun meningsløse ord han sier fordi han er redd å miste en å knulle :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pirana Skrevet 3. oktober 2009 #71 Del Skrevet 3. oktober 2009 I hovedsak fordi jeg vil være singel. Ønsker ingen forpliktelser ovenfor en mann. Litt sex nå og da er ok, flørting er gøy, men ikke mer en det. Jeg er nok sær og da, fordi jeg ønsker ikke bo sammen med noen mann. Kresen er jeg nok også, mest på det jeg IKKE vil ha. Man lærer mye av tidligere forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #72 Del Skrevet 3. oktober 2009 I hovedsak fordi jeg vil være singel. Ønsker ingen forpliktelser ovenfor en mann. Litt sex nå og da er ok, flørting er gøy, men ikke mer en det. Jeg er nok sær og da, fordi jeg ønsker ikke bo sammen med noen mann. Kresen er jeg nok også, mest på det jeg IKKE vil ha. Man lærer mye av tidligere forhold Det er i hvert fall positivt at du forstår at du passer best alene så du ikke ødelegger for noen annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #73 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg er håpløst forelsket i en knullevenn som ikke er ute etter forhold Å når jeg først ble sammen med en annen gutt enn han,DA begynner han med at han vil ha seriøst forhold med meg! Men det er jo kun meningsløse ord han sier fordi han er redd å miste en å knulle :S Knullevenn tror jeg må være noe av det sykeste mennesket har klart å finne på hittil. Og det sier ikke lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #74 Del Skrevet 3. oktober 2009 Min singeltilværelse er selvvalgt. Valgt selv å skilles etter flere år som ektemann. Fokuset er selvsagt i overvekt tildelt min sønn også for øyeblikket. Er du sikker på at det var du som valgte en skilsmisse? Menn pleier å bli samme hvor elendige de måtte ha det i ekteskapet, det er nesten alltid kvinnen som må handle og få til noe. Så det at en mann faktisk selv har tatt et slikt initiativ er uhyre sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #75 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg er syk i hodet. Jeg lider av mindreverdighetskomplekser, jeg forakter kvinner, jeg forakter meg selv og jeg forakter verden. Dessuten er jeg sjenert, og liker noen typer kropper og ansikter bedre enn andre, så jeg har ikke så altfor mye å velge mellom. En mann som innrømmer at skylda ligger i seg selv. Jeg er singel fordi jeg dessverre har altfor mange dårlige erfaringer med menn bak meg. Enten har de bare vært ute etter en ting, eller så har de vært voldelige og/eller løgnere. Nå vil jeg ikke utsette meg for flere skuffelser fra det motsatte kjønn mer. Trist, men slik er det. En kvinne som velger å skylde på verden rundt. Hvilken overraskelse at det fins kjønnsforskjeller her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #76 Del Skrevet 3. oktober 2009 SNORK! Her har du årsaken til at menneskerasen en dag vil dø ut. Sutregutter! Største turn off i historien. Hva i all verden er det med folk som henger seg sånn opp i hvilket kjønn som gjør hva? Spiller da vel ingen rolle hvem som tar initiativet, så lenge noen gjør det! Flere bør sjekke utenfor fyllemarkedet. Både menn og kvinner. Men sutregutter bør ikke sjekke i det hele tatt. De bør ikke formeres. Er du i det minste enig i at sutregutter da burde få dispensasjon til å kjøpe seg horer, så de kan få seg sex, om de ikke skal få lov til å sjekke som vanlige mennesker? Eller er du så sadistisk at du føler menn ikke skal få lov til å ha sex, om de ikke fyller kjønnsnazistenes manneideal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 3. oktober 2009 #77 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er du sikker på at det var du som valgte en skilsmisse? Menn pleier å bli samme hvor elendige de måtte ha det i ekteskapet, det er nesten alltid kvinnen som må handle og få til noe. Så det at en mann faktisk selv har tatt et slikt initiativ er uhyre sjeldent. Yepp, ene og alene mitt valg ja !! Riktig at mange menn blir i "dårlige" ekteskap. Det er ikke tilfellet for meg. Vil ha litt kontroll på mitt eget liv og tar de avgjørelsene jeg mener er riktig, selv om det er barn involvert. Gjør alt jeg kan for å få ting til å fungere allikevel. For meg så var det viktig med handlekraft i min situasjon. Singeltilværelsen fungerer utmerket enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #78 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel? eksempler: at du er kresen på utseende, kresen på personlighet, er sjenert, ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, har vanskeligheter for å forelske deg, ønsker å leve singellive vet ikke hvor du kan treffe noen etc. er bare nysgjerrig jeg Er vel en kombinasjon av at jeg er litt kresen, mest på personlighet. Er kanskje litt vanskelig å bli kjent med. Og at jeg stort sett aldri møter nye mennesker. Har fast omgangskrets, er i realiteten nesten aldri på byen (drikker minimalt). Pluss at jeg er skeptisk til menn som skal sjekke meg opp "på dagtid" for jeg har hatt noen rare opplevelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. oktober 2009 #79 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er singel av tre grunner: 1) Jeg hadde kjæreste fra jeg var 16 til jeg var 24, og føler det er viktig for meg å prøve å være singel som voksen også. Dessuten har jeg ikke vært klar for noen nye før nå i det siste. 2) Det skal veldig mye til før jeg blir betatt/interessert i noen, så jeg har rett og slett ikke truffet en eneste fyr som har vært interessant. 3) Jeg stoppa opp flørtemessig da jeg ble sammen med eksen som 16-åring, så jeg er for å være ærlig fryktelig dårlig på å flørte. Får litt panikk, tør ikke ta initiativ og oser sikkert avvisning på grunn av min egen usikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #80 Del Skrevet 4. oktober 2009 Rett og slett fordi jeg ikke har tålmodighet. Jeg vil ha det seriøst med en gang (vel etter noen måneder da), men mennene bare drar og drar det ut...føler at jeg må ta all kontakt og initiativ til alt. Jeg trenger nærhet! Til slutt blir jeg usikker,så¨sint og så blir det slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå