Gjest vaffel Skrevet 1. oktober 2009 #1 Del Skrevet 1. oktober 2009 Må innrømme at jeg null peiling på mote,å stresser derfor nå med å finne en billig vinterjakke. Hva syns dere om denne i rutemønstret? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=# Jeg er jente på 22år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 1. oktober 2009 #2 Del Skrevet 1. oktober 2009 Må innrømme at jeg null peiling på mote,å stresser derfor nå med å finne en billig vinterjakke. Hva syns dere om denne i rutemønstret? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=# Jeg er jente på 22år.. Jeg har relativt dårlig erfaring med ellos.no. Ingenting jeg har kjøpt der har vært brukbart, og siden jeg er dårlig med returnering ender det med å henge i skapet med lappen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaffel Skrevet 1. oktober 2009 #3 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har relativt dårlig erfaring med ellos.no. Ingenting jeg har kjøpt der har vært brukbart, og siden jeg er dårlig med returnering ender det med å henge i skapet med lappen på. Jeg har hvertfall vært fornøyd med det jeg har bestillt der fra.. Å svarer den ikke til forventningene så sender jeg den hvertfall rett tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swirly Skrevet 1. oktober 2009 #4 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes den ser veldig fin ut! Blir den ikke fin på, så er det jo bare å returnere den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaffel Skrevet 1. oktober 2009 #5 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes den ser veldig fin ut! Blir den ikke fin på, så er det jo bare å returnere den igjen. Det er bra noen flere syns den er fin hehe.. Var bare litt usikker på hva andre syns. Jeg returnerer den lett om den ikke er fin på ja så det er ikke noe problem hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. oktober 2009 #6 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes den ser helt grei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jag tycker också den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #8 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg likte ikke den jakken i det hele tatt. Syns den var formløs, og tror ikke den blir noe fin på.. Jeg anbefaler deg en tur på Cubus, der har de noen veldig fine kåper nå som er satt ned til 499. (i diverse farger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. oktober 2009 #9 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde ikke helt sansen for den. Hovedgrunnen er at jeg syns beltet henger for lavt. Liker ikke hoftebelter, og syns de fleste kler belte i livet framfor på hoftene. Bortsett fra belteplasseringen, syns jeg jakka var helt ok, men ikke noe jeg selv ville kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 3. oktober 2009 #10 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du er utrolig tynn, vil den nok se stilig ut. Om du er normalvektig/overvektig, så er nok det der en jakke som fort får deg til å se 10 kg tyngre ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har relativt dårlig erfaring med ellos.no. Ingenting jeg har kjøpt der har vært brukbart, og siden jeg er dårlig med returnering ender det med å henge i skapet med lappen på. Ditto, jeg har gitt opp hele Ellos, for klærne er ikke fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 3. oktober 2009 #12 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser mye ruter i butikkene for tiden, og syns mange av ytterjakkene i ruter er så stygge, men denne var av de bedre syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sani Skrevet 5. oktober 2009 #13 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei. denn var fin men kommer ann på hva slags kropp fasong du har. tror ikke at den markerer midjen bra, dermed ser den da ikke fint på overkroppen. ta deg tur innom cubus, h&m, vero moda/only. tror at du finner finnere jakker rundt den prisen. også slipper du å returnere, dersom jakken ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #14 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) denne fra cubus er fin: http://www.cubus.com/Global/Cubus/Collecti...y_jackets_a.png img-tagger fjernet iht reglene Mrs Shorty, mod Endret 6. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå