Gå til innhold

hva syns dere om denne?

Gjest vaffel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg null peiling på mote,å stresser derfor nå med å finne en billig vinterjakke.

Hva syns dere om denne i rutemønstret?

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#

Jeg er jente på 22år..

Jeg har relativt dårlig erfaring med ellos.no. Ingenting jeg har kjøpt der har vært brukbart, og siden jeg er dårlig med returnering ender det med å henge i skapet med lappen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har relativt dårlig erfaring med ellos.no. Ingenting jeg har kjøpt der har vært brukbart, og siden jeg er dårlig med returnering ender det med å henge i skapet med lappen på.

Jeg har hvertfall vært fornøyd med det jeg har bestillt der fra..

Å svarer den ikke til forventningene så sender jeg den hvertfall rett tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ser veldig fin ut! :) Blir den ikke fin på, så er det jo bare å returnere den igjen.

Det er bra noen flere syns den er fin hehe..

Var bare litt usikker på hva andre syns.

Jeg returnerer den lett om den ikke er fin på ja så det er ikke noe problem hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte ikke den jakken i det hele tatt.

Syns den var formløs, og tror ikke den blir noe fin på..

Jeg anbefaler deg en tur på Cubus, der har de noen veldig fine kåper nå som er satt ned til 499. (i diverse farger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke helt sansen for den. Hovedgrunnen er at jeg syns beltet henger for lavt. Liker ikke hoftebelter, og syns de fleste kler belte i livet framfor på hoftene. Bortsett fra belteplasseringen, syns jeg jakka var helt ok, men ikke noe jeg selv ville kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er utrolig tynn, vil den nok se stilig ut. Om du er normalvektig/overvektig, så er nok det der en jakke som fort får deg til å se 10 kg tyngre ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto, jeg har gitt opp hele Ellos, for klærne er ikke fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye ruter i butikkene for tiden, og syns mange av ytterjakkene i ruter er så stygge, men denne var av de bedre syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

denn var fin men kommer ann på hva slags kropp fasong du har.

tror ikke at den markerer midjen bra, dermed ser den da ikke fint på overkroppen.

ta deg tur innom cubus, h&m, vero moda/only.

tror at du finner finnere jakker rundt den prisen.

også slipper du å returnere, dersom jakken ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...