Zia Skrevet 11. mai 2010 #441 Del Skrevet 11. mai 2010 Mange gode tips til fine familiebiler her ser jeg Vi er ikke så heldige på min jobb at vi får noen rabatter, så må nok klare oss uten. Men kjøper ikke ny bil vi heller, synes som dere at det taper seg alt for fort i verdi. Tenkte å kjøpe 3-4 år gammel bil, enten en SUV-type, eller en kjekk stasjonsvogn. Blir vel helst det siste da de ikke er fullt så tørste på drivstoffet, i disse miljøtider Håper du har hatt en fin uke så lang Becky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk for melding Pupsi og Zia Er alltid så hyggelig å klikke innom "mine innlegg" og se at noen har lagt igjen beskjed. Beklager at jeg ikke er så flink til det om dagen. Mye vondter pga for mye pc. Er egentlig fy-fy å være her. I morgen er det jeg tror er IKM. Trodde jeg kjente menssmerter i går, men kjenner igjenting nå mer. Nå kan jeg ta feil, igjen, men denne gangen trodde jeg tegnene var ganske klare. Tok tidligtest for noen dager siden. Den var negativ, så føler meg overbevist om at jeg ikke er gravid. Myyyye småkviser nå. Føler meg derfor langt fra pen nå. Thank God for make-up Så, ingen popcorn-spising her Orker ikke tro eller håpe. Det er mest sannsynlig ingenting, igjen Ha en strålende kveld, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. mai 2010 #443 Del Skrevet 11. mai 2010 Hadde ikke vi EL på samme tid for en stund siden? Nå har vi iallfall IKM samtidig Håper fremdeles for deg i stillhet og håper at formen blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 11. mai 2010 Hadde ikke vi EL på samme tid for en stund siden? Nå har vi iallfall IKM samtidig Håper fremdeles for deg i stillhet og håper at formen blir bedre snart Jeg trodde jeg hadde EL, men hadde det mest sannsynlig ikke. Nå er det mer sannsynlig at jeg har hatt det, med tanke på symptomene. Sist trodde jeg det pga tiden. Denne syklusen har snart vart i 70 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 12. mai 2010 I dag er det jeg trodde var IKM. Ingen tante. Nå trodde jeg virkelig at jeg hadde hatt EL. Nå skjønner jeg ingenting :klø: Tok, som nevnt tideligere, en tidligtest for to-tre dager siden. Regner med at et evt positivt resultat hadde gitt utslag der Begynner uansett å skjønne mindre og mindre av denne kroppen nå :klø: Har vært ganske flink til å begytte meg selv, fra meg selv denne gangen. Hver gang jeg har merket et snev av håp eller frustrasjon, har jeg vært flink til å: Langhelg nå Blir utrolig deilig. Har vært noen slitsomme dager på jobben i det siste. På mandag blir det et par timers jobbing, ved å gå i 17-mai tog. Men det er jo bare koselig Håper dere får en fin "fredagskveld" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2010 #446 Del Skrevet 12. mai 2010 Det kan hende det var for tidlig å få positiv GT noen dager før IKM, noen produserer jo også hcg senere og får derfor en senere positiv test Har fremdeles et stille håp jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 12. mai 2010 Det kan hende det var for tidlig å få positiv GT noen dager før IKM, noen produserer jo også hcg senere og får derfor en senere positiv test Har fremdeles et stille håp jeg... Ja, sånn tenkte jeg sist og. Orker ikke tenke sånn mer. Tror sannsynligheten er liten. Tror fortsatt jeg hadde EL for to uker siden. Tror rett og slett at stress utsetter blødningen. Er ikke det mulig? Eller kan stress bare utsette EL? Har et stille håp jeg og, for all del :dåne: Merker det blir mer KG på meg nå som jeg tenker mer og mer på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2010 #448 Del Skrevet 12. mai 2010 Skjønner deg veldig godt, det er bedre å tenke at det er et ordentlig negativt resultat for så å bli positivt overrasket enn å bli enormt skuffet fordi man håper for mye. Når jeg tok GT-test som ble neg noen dager før IKM så sa jeg bare til meg selv at det var negativt uansett, orket ikke å håpe. Stress kan utsette både EL og TR, men hvis du kjente tydelige EL-symptomer for to uker siden så er det nok TR som er utsatt nå pga stresset (hvis ikke graviditet selvfølgelig). Man kan ha TR uten EL, men ikke EL uten TR hvis jeg husker rett, så da kommer det nok snart hvis det skal komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. mai 2010 #449 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan du ikke bare ta en test og bli ferdig med det da? Skulle du hatt mensen i dag og den ikke er her, test. Er den negativ slipper du å gruble mer på det. Stress kan bare utsette EL, tror jeg. Lutealfasen vil være mer eller mindre den samme (altså +/- en dag) hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan du ikke bare ta en test og bli ferdig med det da? Skulle du hatt mensen i dag og den ikke er her, test. Er den negativ slipper du å gruble mer på det. Stress kan bare utsette EL, tror jeg. Lutealfasen vil være mer eller mindre den samme (altså +/- en dag) hele tiden. Jo, gjør det i morgen tidlig. Da har jeg fri. Dagene på jobb er stressende nok som de er. Orker ikke ekstra stress de dagene. Gjorde det ihvertfall ikke i dag. Tror virkelig ikke det er noe, samtidig som jeg selvsagt har et lite håp. Tror kanskje jeg så en bitteliten dråpe med brun sekret i trusa nå. Ikke sikker. Kan ha vært mørkegult og. Prøvde ta så vidt på det og da ble det borte. (sorry ekle detaljer). På en måte kan det være greit om jeg ikke får mensen nå, for da må det snart vurderes om jeg og kan få hjelp til å få EL og da er det håp. Velger å se sånn på det. Men så var det nå "inget feil på mej", så skjønner ikke hva det evt kan være :klø: Vi får nå se i morgen. Kanskje kommer spottinga da. Vil gjerne vite hva som skjer nå. Merker smågalskapen begynner å snike seg innpå igjen . Og jeg som har vært så flink og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. mai 2010 #451 Del Skrevet 12. mai 2010 Uff, skjønner godt at dette er forvirrende, frustrerende, irriterende, og alt annet rart på en gang Like greit å ta en test i morgen som du har tenkt til, så kan man få ting ut av hodet en gang for alle (om det ikke er andre gode nyheter da selvsagt ). Det kan jo komme overraskende på - bare se på Cypress Håper du har en fin kveld i dag, og nyter maaaaange dager med fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 13. mai 2010 Uff, skjønner godt at dette er forvirrende, frustrerende, irriterende, og alt annet rart på en gang Like greit å ta en test i morgen som du har tenkt til, så kan man få ting ut av hodet en gang for alle (om det ikke er andre gode nyheter da selvsagt ). Det kan jo komme overraskende på - bare se på Cypress Håper du har en fin kveld i dag, og nyter maaaaange dager med fri Tusen takk for oppmuntrende ord Lange syklusen vet jo du alt om Håper du og koser deg med fridag(er?) Tok test i dag, negativ. Hadde ikke regna med noe annet, selv om man selvsagt alltid har et lite håp. Ja, det handler om å få ting ut av hodet. Vite hva som skjer. Så en liten stripe med farget urflod da jeg var på do istad, så regner med at tanta er på vei. Håper det ihvertfall Kjenner småmurringer, men gjør jeg jo stadig Har allerede markert i kalenderen når -perioden starter og slutter Vel, gjorde det allerede da jeg fikk negativ test for 3-4 dager siden. Da har jeg en plan og det er lettere å forholde seg til :dåne: Har laget et lite hjerte der vi skal begynne og slutte Egenetlig så passer det bedre å bli gravid neste periode enn denne. Da har jeg første trimester i sommerferien, og da slipper jeg å evt være syk/kvalm på jobb. Så vi får stå på neste måned og satse på at det klaffer da og at syklusen "bare" varer i 5-6 uker. Håper dere får en fin fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. mai 2010 #453 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg sender deg EL-testene i morgen, om jeg husker det. Skal prøve mitt beste i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg sender deg EL-testene i morgen, om jeg husker det. Skal prøve mitt beste i hvert fall! Tusen takk Da kjøper jeg meg en eller to pakker selv, og håper det holder. Da kan jeg finne ut en gang for alle om EL faktsik er da jeg får EL-slim. Kan hende den er før eller etter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. mai 2010 #455 Del Skrevet 13. mai 2010 Veldig greit med EL-tester får å finne ut en gang for alle som du sier Jeg bestilte noen digitale fra billigetester i går faktisk - greit å ha noen av de der jeg sliter med å tolke billigstrimlene. Frykter ikke at det blir så dyrt, for billigstrimlene er for det meste klart negative Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. mai 2010 #456 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg brukte to pakker (kjøpte tre), og fikk smiley da jeg hadde to igjen av den 2. pakken, hadde nesten gitt opp håpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Veldig greit med EL-tester får å finne ut en gang for alle som du sier Jeg bestilte noen digitale fra billigetester i går faktisk - greit å ha noen av de der jeg sliter med å tolke billigstrimlene. Frykter ikke at det blir så dyrt, for billigstrimlene er for det meste klart negative Ha en fin dag Har tatt El-tester før, både strimler og digitale, men har ikke vært konsekvent nok med dem. Strimlene er for vanskelige å tyde for min del, så satser på digitale denne gangen, koste hva det koste vil Dette fra jenta som brukte 1000 kr på GT forrige syklus... Ha en fin dag du og Jeg brukte to pakker (kjøpte tre), og fikk smiley da jeg hadde to igjen av den 2. pakken, hadde nesten gitt opp håpet.. Godt å høre at det tok tid før du fikk positiv test. Da blir jeg ikke så demotivert om det tar tid. Om ting går etter planen nå, så får jeg EL rundt lørdag 5. juni. ____ Spotting og menssmerter is in da' house Så nå regner jeg med at tanta kommer i løpet av et par dager. Er våger derfor å erklære pp5 for åpnet Velger å tro at det var ørebetennelsen og penicillinen som gjorde at EL ble forsinket, og at alt er tilbake som normalt nå . Da vil jeg nemlig få EL om ca 3 uker. Vurderer å ta den helt ut denne gangen: temping, digitale EL-tester, daminiana og wild yam + masse . Dette kommer jeg bare til å gidde en syklus, men hadde vært greit for å bli ordentlig kjent med syklusen/kroppen. Er for øvrig veldig glad for at jeg har så klare tegn på EL og spottinga pleier å komme 14-15 dager etter El-slimet Lurer derfor på dette om noen av dere vet dette: 1) Får å være helt sikker nå: Man tar EL-tester på formiddagen/ettermiddagen? Må de tas på samme tid hver dag? Er dager jeg ikke kommer hjem før på kvelden, så har ikke mulighet til det. 2)Tips ang. temping? (vet jeg har spurt om det før men... ) 3) Husker ikke helt ang daminiana og wild yam. Måtte man begynne med daminiana første mensdag? Og man slutter noen dager før EL? Wild yam begynner man med noen dager etter EL? Når slutter man? Ibux er no-no denne syklusen Gleder meg til denne syklusen. Blir perfekt om det klaffer denne gangen Endret 14. mai 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 #458 Del Skrevet 14. mai 2010 Så bra at tanta endelig er på vei, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det var en spire istedenfor EL-tester skal tas på kvelden! Tror ikke du må ta dem på samme tidspunkt hver dag, men det skal hvertfall ikke være morgenurin. Det var nok kanskje penicillinen som utsatte den ja I fjor var jeg så dum at jeg tok allergisprøyte Det var første syklusen vi skulle prøve, og jeg hadde gledet meg i månedsvis. Fikk skikkelig pollenallergi, og legen gav meg sprøyte. Så i pakningsvedlegget da jeg kom hjem at den kunne påvirke menstruasjonen, og det skjedde selvølgelig Du skal ikke ta slimløsende hostesaft og grapefruktjuice også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 14. mai 2010 Så bra at tanta endelig er på vei, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det var en spire istedenfor EL-tester skal tas på kvelden! Tror ikke du må ta dem på samme tidspunkt hver dag, men det skal hvertfall ikke være morgenurin. Det var nok kanskje penicillinen som utsatte den ja I fjor var jeg så dum at jeg tok allergisprøyte Det var første syklusen vi skulle prøve, og jeg hadde gledet meg i månedsvis. Fikk skikkelig pollenallergi, og legen gav meg sprøyte. Så i pakningsvedlegget da jeg kom hjem at den kunne påvirke menstruasjonen, og det skjedde selvølgelig Du skal ikke ta slimløsende hostesaft og grapefruktjuice også da Går helt fint at jeg ikke er gravid. Vil bare vite hva som skjer jeg. Glad for at den kom, nå som jeg var temmelig sikker på at jeg hadde EL og hadde negativ GT Så EL-test skal tas på kvelden? Ikke formiddag/ettermiddag? Takk for tips ang. allergisprøyte. Jeg hadde tenkt å ta den nå som jeg ikke har blitt gravid. Hadde ihvertfall tenkt å spørre legen om det. Nå håper jeg inderlig jeg blir gravid i løpet av sommeren, hvis ikke blir det "surt" å skulle nyse og klø hele sommeren for ingenting. Hostesaft og slimløsende hostesaft? Jo, hvorfor ikke? Det skal tas rundt EL? Men skal man ta begge deler? Nå får jeg virkelig håpe EL kommer når den skal. Og mannan kan bare våge å si at det ikke passer med når EL er nær. Det har nemlig skjedd 3 av 4 sykluser Har fått gjort det senere, men da kanskje ikke på det mest ideelle tidspnktet. Forrige syklus stod vi på som bare det da vi trodde jeg hadde EL, men så ble den jo utsatt. Vi får være like flinke denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. mai 2010 #460 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, testen skal tas på kvelden. Men google det for sikkerhetsskyld du Slimløsende hostesaft skal visst gjøre EL-slimet lettere å trenge gjennom. Tror ikke hostesaft som ikke er slimløsende har noen effekt... Mannen skal ta slimløsende hostesaft også, så væsken spermen svømmer i blir tynnere. Dosering vet jeg faktisk ikke. For hos oss holdt det å kjøpe den inn, så fikk jeg positiv test noen dager senere Mannen min har også ødelagt for prøvingen noen ganger med å ikke ville Men etter at jeg forklarte han inngående hvor lite vindu det er, så skjønte han hvor viktig det var. Han kunne jo ikke like mye om kvinnekroppen som meg Den syklusen det klaffet for oss var vi skikelig flinke og annenhver dag HELE sykulsen, fra til IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå