Becky1 Skrevet 2. august 2014 Forfatter #2141 Del Skrevet 2. august 2014 Takk, jenter streken var sterkere i dag, så er definitivt gravid venter dog med å slippe jubelen løs til jeg har sett eller hørt hjertelyd. Merker jeg er litt mer reservert og engstelig denne gangen, men det er vel bare naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. august 2014 #2142 Del Skrevet 2. august 2014 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. august 2014 #2143 Del Skrevet 2. august 2014 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. august 2014 #2144 Del Skrevet 2. august 2014 Takk, jenter streken var sterkere i dag, så er definitivt gravid venter dog med å slippe jubelen løs til jeg har sett eller hørt hjertelyd. Merker jeg er litt mer reservert og engstelig denne gangen, men det er vel bare naturlig Hurra!!! Så koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. august 2014 #2145 Del Skrevet 2. august 2014 Så bra!!!! Skal du prøve å få en tidlig UL da, for å sjekke at alt er greit? Sikkert godt å lette den bekymringen, i og med sist gang.. Krysser videre og satser på at det går veien for dere denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 2. august 2014 #2146 Del Skrevet 2. august 2014 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. august 2014 #2147 Del Skrevet 2. august 2014 Wow så utrolig gøy!!! Gratulerer så mye, nå ble jeg veldig, veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. august 2014 #2148 Del Skrevet 2. august 2014 Så hyggelig å lese! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. august 2014 #2149 Del Skrevet 3. august 2014 Vil veldig gjerne høre litt om hvordan denne syklusen var sammenlignet med den forrige? Spottet du ikke ca 5 dager sist pp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. august 2014 #2150 Del Skrevet 3. august 2014 Så gøy! gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. august 2014 #2151 Del Skrevet 3. august 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. august 2014 Forfatter #2152 Del Skrevet 4. august 2014 Tusen takk, jenter jeg er glad for positiv test, men klarer ikke helt å slippe ut gleden ennå. Kjenner meg ganske engstelig etter det som skjedde sist. Tidligere i dag var jeg ved godt mot og kjøpte meg en topp som skal skjule begynnende gravidmage. Den popper jo fort ut. Nå kjennes det plutselig ut som jeg har feber (er litt forkjøla), så da tenker jeg negativt med en gang. Noen mener jo at sånt no kan føre til abort. Hadde jo omgangssyke sist og legen mente det kunne være en årsak. Tror det er naturlig å være engstelig etter at man har opplevd en abort. Håper bare på å kunne glede meg ordentlig snart. Bestiller ganske sikkert tidlig ul ja. Lily: syklusene mine har vært på ca 28 dager hver gang, bortsett fra den forrige. El har kommet på dag 14, mensen på dag 28. Har spottet ca 3 dager før mens., altså ca dag 25. Det gjorde jeg ikke før ma. Den forrige syklusen min var el forsinket. Forventet å få blødninger ca 11 dager etter dette, men de kom fortsatt på dag 25, altså en uke etter el. Er helt sikker på at el var forsinket. Spottet en uke før mens kom. Mensen var mindre enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. august 2014 #2153 Del Skrevet 4. august 2014 Oj, her var det jo veldig gode nyheter siden sist!! Gratulerer så mye! Skjønner godt at du ikke tør å glede deg for mye denne gangen. Jeg krysser hvertfall fingre og tær for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. august 2014 #2154 Del Skrevet 4. august 2014 Så hyggelige nyheter det var å lese her! Krysser fingrene for deg, og at dette går veien! Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. august 2014 Forfatter #2155 Del Skrevet 18. august 2014 Tusen takk Har fått litt bange følelser for at ting ikke går helt som det skal denne gangen og. Tegnene forandret seg etter at hjertet skulle begynne å slå, akkurat som sist. Har en veldig dårlig følelse og kjenner meg veldig lei meg pga det. Sendt forespørsel til gynekolog om time nå. Æsj, dette virker ikke lovende. Ellers har det følt som jeg har vært i dpo-land siden jeg fikk positiv test. Sjekker trusa for blod hele tiden og leter etter tegn. Ellers har jeg begynt i ny og slitsom jobb nå. Blir vel bedre etterhvert som jeg kommer mer inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. august 2014 #2156 Del Skrevet 18. august 2014 Uff, slitsom å gå rundt med sånne tanker, om man ikke skal ha ny-jobb-stresset i tillegg... Håper veldig at du tar feil og bare er grunnløst preget av tidligere erfaringer! Satt selv på planleggingsdag rett før jul med en pågående SA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 18. august 2014 #2157 Del Skrevet 18. august 2014 Krysser fingrene for at alt er fint Kjenner dog igjen følelsen du beskriver, håper det er feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. august 2014 Forfatter #2158 Del Skrevet 18. august 2014 Takk jenter. Tror desverre jeg har rett. Skikkelig mensmurringer av typen svake rier. Håper selvfølgelig, men er realistisk. Er kjempelei meg nå og klarer ikke annet enn å ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 18. august 2014 #2159 Del Skrevet 18. august 2014 Isj, har opplevd samme 2 ggr selv.. Skikkelig kjett, men håper du får undersøkt og evt bekreftet/avkreftet mistanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. august 2014 #2160 Del Skrevet 18. august 2014 Håper det ikke er som du tror og frykter... God klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå