Gå til innhold

Etter 40, stole på?

Em@lie

Anbefalte innlegg

Har sett på tråden om utroskap.

Ser at de fleste svar kommer fra unge mennesker.

Noen har en mening om dette som også jeg hadde da jeg var ung. Mine meninger har endret seg på div. ting med alderen.

Det jeg lurer på: Hva med dere godt voksne, hva mener dere om samme spørsmål.? Stoler dere mere på menn i dag? Synet på utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja,vi har bare vært gift i 3 år.Så vi er meget lykkelige med hverandre.Vi prater om alt fra sex til økonomi,vi er ikke redd for å snakke hvis vi har et problem.Vi reiser og farter rundt om i landet og vi har ikke små barn så vi er mer fri til å gjøre det vi vill.I novenber reiser vi til India og blir der i 5 mnd.

Vi har et meget godt ekteskap hvorfor ødlegge ved at en tror at gresset alltid er grønnere på den andre siden som det ikke er .icon_smile.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt over 40 - men nesten og har vært gift lenge - med verdens ærligste mann (trodde jeg).

Vi hadde som de fleste andre - opp og nedturer, men fungerte godt sammen som partnere og samarbeidet om barna våre og hverdagen, selv om den stormende forelskelsen var over.

Nedturen ble brutal da jeg trodde jeg kjente partneren min - og ikke kunne forestille meg at han kunne lyve for meg og tråkke på meg.

Så jeg tror at fallet kanskje blir enda hardere når partneren gjennom mange år svikter så totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei Wannabee icon_smile.gif

Trøsteklem fra meg,er helt enig med deg der.Kom meg vekk fra en utro ektemann nr1 og trodde ikke det var mulig å finne lykken.Passe bitter og innesluttet sur og mæggete var jeg grunnet hanes svik.Som nevnt i innlegget før har jeg det topp nå.

Ønsker deg lykke til på livets vei

hilsen indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...