Gå til innhold

STININA

Skusla

Anbefalte innlegg

Du har fått deg samme avatar som meg..

Kunne du vær så snill å skifte den?? Det blir litt forvirrende å ha samme avatar.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo samme bildene, bare speilvendte...Er enig med Skusla. Er greit å ha samme person på avatar, men bildene trenger jo ikke være helt like...Det er litt forvirrende. JA, man bør jo se på navnet, men av og til hender det at man automatisk bare ser på bildet først..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å lage en selv? Noe sier meg at bildet ikke viser noen av dere.  :wink:

Nei det er vel ikke det som er poenget heller.. Bildet i din avatar viser da ikke deg den heller? :wink:

Jeg hadde avataren først, og jeg har ikke lyst å skifte den enda.. Greit nok skifter jeg avatar relativt ofte men jeg liker den jeg har.

Jeg blir forvirra når Stinina har samme som meg, å det er såpass mange avatarer man kan finne seg at man trenger ikke ha to som er like. :D

Ettersom hun er helt ny og nettopp har skaffet seg den, så syntes jeg at det er hun som kan skifte. Ingen tvang, men bare en oppfordring. For jeg ser ofte på bildet etter mine egne innlegg osv...

Var bare det jeg ville si! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så fin du er blitt, Achmed.

Er de så like, da, Skusla?

Akkurat samme bildet Kira...

Mange her har avatar av samme PERSON og det er selvfølgelig ok, men trenger ikke ha samme bilde vel???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...