Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg vet at H er daglig leder, mens Gry er sjef. Men hva innebærer arbeidsoppgavvene konkret? Og får du lønn Hege, eller er du også frivillig? (Håper da du får lønn!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Gry er sjefen og eieren av hele Kvinneguiden. Jeg jobber som hennes daglige leder av forumet. Frivillig, men får dekket mine utgifter. Fin ordnig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Men hvordan i all verden har du tid til det?? Synes du er her med haukeblikket (i positiv forstand) ditt 24 t i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg jobber skift, med tilgang til maskin på jobben. I tillegg har jeg lange friperioder fra skiftjobben. At jeg tilbringer så mye tid her skyldes ganske enkelt at jeg er veldig glad i dette forumet, og at vi har en fantastisk sjef Og så alle de koselige brukerne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg eier og drifter hele Kvinneguiden. KG er som du sikkert vet en god del mer enn forumet (forumet står for ca halvparten av sidevisningene våre hver dag). Det vil si at jeg svarer på mail, telefoner, koder html, jobber med nye KG, skriver artikler, snakker med annonsører, styrer nettkontakten og markedsplassen, legger inn kjoler i bryllupsgalleriet mm. Hege er daglig leder i forumet, hun tar avgjørelser og styrer forumet sammen med de andre moderatorene. Er hun i tvil om noe kontakter hun meg. Og ja, hun får litt betalt. Men det er greit å presisere at hun bruker fritiden sin til dette, hun har en annen fulltidsjobb. Forøvrig er jeg stort sett innom forumet flere ganger om dagen jeg også, og snakker med de andre moderatorene, diskuterer avgjørelser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Og mens jeg skrev innlegget mitt, hadde du allerede fått svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #7 Del Skrevet 13. august 2003 Tusen takk begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #8 Del Skrevet 13. august 2003 Dere er flinke jenter begge to Hege og Gry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. august 2003 #9 Del Skrevet 13. august 2003 Tusen takk! Men vi må ikke glemme at vi har en skokk veldig dyktige moderatorer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. august 2003 #10 Del Skrevet 13. august 2003 Gry: har du et annet nick her inne som du skriver innlegg under? *care er nysgjerrig* :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. august 2003 #11 Del Skrevet 13. august 2003 Gry: har du et annet nick her inne som du skriver innlegg under? *care er nysgjerrig* :blunke: hvis så er såTrur ikke hun forteller det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. august 2003 #12 Del Skrevet 13. august 2003 Gry: har du et annet nick her inne som du skriver innlegg under? *care er nysgjerrig* :blunke: Det har jeg dessverre ikke tid til. Jeg har knapt nok tid til å skrive innlegg som Gry (red). Men siden du spør: jeg har skrevet noen få innlegg som Gjest, og for lenge siden en 10-12 innlegg som en registrert bruker. Det hender jo jeg lurer på noe jeg også, og jeg liker ikke å bruke Gry (red) til å stille spørsmål med, og i alle fall ikke til diskutere med. Fint svar har jeg fått de få gangene jeg har forsøkt meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. august 2003 #13 Del Skrevet 13. august 2003 Det har jeg dessverre ikke tid til. Jeg har knapt nok tid til å skrive innlegg som Gry (red). Men siden du spør: jeg har skrevet noen få innlegg som Gjest, og for lenge siden en 10-12 innlegg som en registrert bruker. Det hender jo jeg lurer på noe jeg også, og jeg liker ikke å bruke Gry (red) til å stille spørsmål med, og i alle fall ikke til diskutere med. Fint svar har jeg fått de få gangene jeg har forsøkt meg! :-) Ok, jeg regnet faktisk med at du hadde et annet nick her inne som du benyttet deg av. Kanskje om ikke lenge, når du får bedre tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #14 Del Skrevet 13. august 2003 Gry: har du et annet nick her inne som du skriver innlegg under? Psst, Gry er også trøffelhelten i skalkeskul. Men ikke si det til noen... Merete ryktespreder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå