Gå til innhold

lesber som forfører gifte kvinner (nå er jeg forbannet)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

er dette blitt en ny tend ??

.. at lesbiske/bifile kvinner går etter å ha sex med gifte kvinner eller kvinner i samboerskap med en mann. :evil:

:evil: :evil:

er det noen som helst mening i at lesber skal ha sex med hetro-kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adina Madeleine

Det er parterne i et forhold som selv har ansvaret for å holde seg på matta, uansett legning.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. at lesbiske/bifile kvinner går etter å ha sex med gifte kvinner eller kvinner i samboerskap med en mann.  

Eeh... unnskyld meg, men er dette et stort problem der du bor eller?? :o

Jeez! Voksne folk bestemmer da vel selv hvem de vil ha sex med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. at lesbiske/bifile kvinner går etter å ha sex med gifte kvinner eller kvinner i samboerskap med en mann.  :evil:  

:evil:  :evil:  

Jeg giftet meg i juni og har hittil ikke merket NOE til denne trenden!

Jeg er da atraktiv? Skal jeg bli snurt på lesbene nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. at lesbiske/bifile kvinner går etter å ha sex med gifte kvinner eller kvinner i samboerskap med en mann.  :evil:  

:evil:  :evil:  

Hva med alle mennene som legger seg etter gifte og samboende kvinner? Jeg vedder for at det er flest av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok endel kvinner kanskje ikke ser på litt testing med eget kjønn som utroskap.

Og der er tross alt mange menn som pusher på i forholdene for å få igjennom dette, da :ler:

Menmen, sikkert vondt å bli sviktet uansett.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bimboina

ta det med ro du.

tenk på all den herlige erfaringen din kone får etter å ha blitt forført av en lesbe :wink:

du vil garantert kjenne forskjell når du knuller med henne igjen - når hun bruker den herlige musa si på måter du ikke før var vant til.

Det kan hende du får et salig smil om munnen neste gang du elsker med henne og tenker på hennes elskov sammen med lesber (kanskje det var flere på en gang :ler: )

ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Kjære all verden da... Er det noe å bli forbanna på ???

Som nevt tidligere går det da ann å takke pent nei!!!

Hvis ikke be inn til en trekant...eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kjære all verden da... Er det noe å bli forbanna på ???

selvføgelig blir jeg forbannet når samboeren gjentatte ganger blir forført av en inpåsliten lesbe. Hvem pokker syns at slikt er normalt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle plassere skylden hvor den hører hjemme..hos kona di? Den forbanna lesba er formodentlig singel med lite respekt for parforhold, men uansett er det kona di som har lovet deg troskap. Ikke lesba. Pleier kona di vanligvis å hoppe til sengs med folk som viser interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det ille - men ikke annerledes om det var en mann med i bildet - utroskap er vel utroskap uansett ! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så latterlig å si da!

At det er den forbanna innpåslitne lesba si skyld...

Kanskje du heller burde ta et alvorsord med kona di som faktisk lar seg forføre????

Dersom kona di legger skylda på den hun er utro med, er det både feigt å barnslig. Man må stå for det man gjør....

"It takes two to tango..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo direkte morsomt :ler:

Ethvert voksent menneske må ta ansvar for egne handlinger. Og jeg tror ikke helt på at man lar seg "forføre" hvis ikke man selv har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at noen her hinter om en trekant o.l.

Har gjort meg noen tanker rundt dette, jeg.

En kvinne sjekker opp en gift kvinne, og "alle" menn blir blanke i blikket av tanken.

En mann sjekker opp en gift mann, men da er det "æsj...jævla sopere o.l." med en gang. Uansett om det er en kvinne eller mann som kommenterer det!

Hvorfor det?

Ved begge tillfellene er det to av samme kjønn.

Det første er akseptert, men det siste blir oppfattet som noe avskydelig og ekkelt.

Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle: i går ble jeg forført av en lesbisk kvinne igjen. Å jeg hater når det skjer, men jaja, ikke noe jeg kan gjøre ved...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...