Gjest mattahara Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Ellers da?? har alle det bra?? Det har jeg :D Ha en forsatt fortryllende dag.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Jada!! To dager igjen til ferie, nå! Og jeg skal treffe koselige venninner i kveld! Og arbeidsdagen er snart slutt! Men enda bedre - jeg treffer bare flere og flere hyggelige mennesker her inne, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Ja ellers har jeg det bra. Takk for at du spør :D Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 så godt å høre :D Jeg er veldig fornøyd.. Har fått handla litt i dag...nye sko og veske.... Lurer på hva sambo sier om vesken... det er nr....tja vet ikke i veske samlingen he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 Jo da, jeg har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har det kjempebra :D Studielånet har kommet og ølteltet er oppe, hva mer kan en studine ønske seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 Men i dag derimot... :evil: Er i ekstremt dårlig humør i dag... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. august 2003 #8 Del Skrevet 14. august 2003 .. jo takk... I dag har jeg det bra (Håper det blir bedre for deg utover dagen da Suzy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 14. august 2003 #9 Del Skrevet 14. august 2003 Uffda Suzy.... Håper du har lettet på humøret!! :D Jeg har kosa meg med frokost lunsj hos mamman min... Godt å ha mamma i nærheten... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2003 #10 Del Skrevet 14. august 2003 Takk for det, men dessverre ser dette her ut til å forbli en gretten dag... Alle dager kan jo ikke være gode og akkurat nå har jeg bare lyst til å sette meg i kroken under pulten min og gråte. I morra er det sikkert helt bra igjen! Dere er nå søte da Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. august 2003 #11 Del Skrevet 14. august 2003 Om jeg har det bra, ja. Kan ikke klage. Men yttrykket til den stakkars lille duen forfølger meg, så jeg er littebittegrann trist også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 14. august 2003 #12 Del Skrevet 14. august 2003 Klart noen dager er bare sånn.... Men i morgen er det meldt sol igjen så da kan vi stråle med solen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2003 #13 Del Skrevet 14. august 2003 Det var det godt du minna meg på Mattahara! Liker forresten avataren din kjempegodt!!! :D Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 14. august 2003 #14 Del Skrevet 14. august 2003 Men i morgen er det meldt sol igjen så da kan vi stråle med solen :D Skal det bli sol imorgen? Håper det - er ikke klar for høst og kulde enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 14. august 2003 #15 Del Skrevet 14. august 2003 Det var det godt du minna meg på Mattahara! Liker forresten avataren din kjempegodt!!! :D Suz :blunke: Takk for det.. :D Men jeg ekke så farlig assa ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå