Gå til innhold

Farvel intil videre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vil bare melde fra om at jeg i ettermiddag skal på en lengre utenlandsreise, og ikke er tilbake her før i morgen kveld.

*melder alltid fra hvor hun går*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en fin tur Donpedro.

Håper du får tid til å slappe av å kose deg litt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du over til Sverige for å handle kjøtt? :sjarmor:

*fnys* trenger da ikke være borte i nesten et døgn for å kjøre over grensen. *himle med øynene over Zirines lave kunnskapsnivå*

NEI TENK IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnys* trenger da ikke være borte i nesten et døgn for å kjøre over grensen. *himle med øynene over Zirines lave kunnskapsnivå*

NEI TENK IKKE!

Vel, det kunne jo hende at du skulle kose deg et døgn på motellet ved grensen. Det er stort for folk som ikke har vært utenlands vøtt :sjarmor:

Handler du taxfree til meg? Du kan bare slippe det av på vei hjem. Går så fint atte. Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kunne jo hende at du skulle kose deg et døgn på motellet ved grensen. Det er stort for folk som ikke har vært utenlands vøtt

Ja, du som er fra Østfold har vel alt utforsket disse mulighetene mange ganger, blant annet skjærtorsdag kan jeg tenke meg!

Nei, jeg skal nok noe adskillig mer luksuriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pedro, Pedro, Pedro ...

Jeg BOR i Østfold, jeg ER IKKE fra Østfold - stor forskjell og viktig å merke seg.

Utforsket muligheter - på skjærtorsdag? Hva skjer da? Her vet du def. mer enn meg Pedro :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda verre, du liker Østfold så godt at du har valgt å reise fra fødestedet for å bo der...

Ingenting av dette er riktig :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg tråden sporer av Zirine. Dette var en tråd som skulle hylle meg som skulle til det store utland, ikke snakke om hvor du bor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå pokker meg ikke MITT problem  :kul:

zirine <-------------------- Taxfree, ja?

God tur, ja :slengkyss:

Jeg hadde tenkt til å kjøpe kvoten min og gi alt til deg, men siden du avsporet hylningstråden har jeg ombestemt meg. Så nær, så nær , Zirine; men dog så fjernt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...