Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Vil bare melde fra om at jeg i ettermiddag skal på en lengre utenlandsreise, og ikke er tilbake her før i morgen kveld. *melder alltid fra hvor hun går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 uff da helt til i morgen!!!??.. :D Ha en god tur da..... :D å husk solkrem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Vi kommer til å savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Fint du sa ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 hehehe... og jeg skal til syden for å spikre paller... NEI sole meg!!! Sole meg var det, sole!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Ha en fin tur Donpedro. Håper du får tid til å slappe av å kose deg litt. _________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #7 Del Skrevet 13. august 2003 Skal du over til Sverige for å handle kjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. august 2003 #8 Del Skrevet 13. august 2003 ...eller er du utestengt et døgn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 13. august 2003 #9 Del Skrevet 13. august 2003 Vi sees på Svinesund, DP! dorian - skal til Malmø i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #10 Del Skrevet 13. august 2003 Skal du over til Sverige for å handle kjøtt? *fnys* trenger da ikke være borte i nesten et døgn for å kjøre over grensen. *himle med øynene over Zirines lave kunnskapsnivå* NEI TENK IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #11 Del Skrevet 13. august 2003 *fnys* trenger da ikke være borte i nesten et døgn for å kjøre over grensen. *himle med øynene over Zirines lave kunnskapsnivå* NEI TENK IKKE! Vel, det kunne jo hende at du skulle kose deg et døgn på motellet ved grensen. Det er stort for folk som ikke har vært utenlands vøtt Handler du taxfree til meg? Du kan bare slippe det av på vei hjem. Går så fint atte. Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #12 Del Skrevet 13. august 2003 ...eller er du utestengt et døgn.... Nei, nei; jeg holder meg da i skinnet! (nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #13 Del Skrevet 13. august 2003 Vel, det kunne jo hende at du skulle kose deg et døgn på motellet ved grensen. Det er stort for folk som ikke har vært utenlands vøtt Ja, du som er fra Østfold har vel alt utforsket disse mulighetene mange ganger, blant annet skjærtorsdag kan jeg tenke meg! Nei, jeg skal nok noe adskillig mer luksuriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 13. august 2003 #14 Del Skrevet 13. august 2003 Du får hilse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #15 Del Skrevet 13. august 2003 Pedro, Pedro, Pedro ... Jeg BOR i Østfold, jeg ER IKKE fra Østfold - stor forskjell og viktig å merke seg. Utforsket muligheter - på skjærtorsdag? Hva skjer da? Her vet du def. mer enn meg Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #16 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg BOR i Østfold, jeg ER IKKE fra Østfold Enda verre, du liker Østfold så godt at du har valgt å reise fra fødestedet for å bo der... Skjærtorsdag: http://www.ha-halden.no/vis_sak.asp?refnum=5170 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/15/366577.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #17 Del Skrevet 13. august 2003 Enda verre, du liker Østfold så godt at du har valgt å reise fra fødestedet for å bo der... Ingenting av dette er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #18 Del Skrevet 13. august 2003 Nå synes jeg tråden sporer av Zirine. Dette var en tråd som skulle hylle meg som skulle til det store utland, ikke snakke om hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 13. august 2003 #19 Del Skrevet 13. august 2003 Det er nå pokker meg ikke MITT problem zirine <-------------------- Taxfree, ja? God tur, ja :slengkyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #20 Del Skrevet 13. august 2003 Det er nå pokker meg ikke MITT problem zirine <-------------------- Taxfree, ja? God tur, ja :slengkyss: Jeg hadde tenkt til å kjøpe kvoten min og gi alt til deg, men siden du avsporet hylningstråden har jeg ombestemt meg. Så nær, så nær , Zirine; men dog så fjernt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå