Gå til innhold

Sandman's nattbok


Sandman

Anbefalte innlegg

Jonas Gardell holdt meg våken til langt på natt. Det har ingen homo'er klart før. Heller ikke Trøffelhelten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jonas Gardell holdt meg våken til langt på natt. Det har ingen homo'er klart før. Heller ikke Trøffelhelten.

Det er bare fordi du alltid glemte å plystre etter at du hadde vasket deg ordentlig - vi hadde jo en avtale. Men den gikk, som resten av livet ditt, rett i dass.

Tarmgass på ditt nivå er ikke sjarmerende, vet du!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
I natt våknet jeg av et mareritt. Husker ikke detaljer' date=' men det deltok en masse nakne KG-jenter.[/quote']

:o Det hørtes ikke bra ut, stakkars deg... Håper du har sovet bedre i det siste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla... jeg sover fortsatt dårlig, men nå er det ikke nakne KG-jenter som er problemet.

Jeg våkner alltid i 12-tida, veldig urolig, og med en aksellererende hårvekst rundt på kroppen. Talevnen forsvinner dessuten, det blir nærmest bare noen brøl.

Om morgenen er alt ved det vanlige, men da er jeg veldig sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på det du skriver her. Det er jo ikke sannsynlig i det hele tatt. Er det ikke slitsomt å fantasere sånn i lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Sandman er min venn.

Kanskje det kan komme noe positivt ut av at dere to tapere er venner? Var det ikke slik i matematikken i gamle dager at minus og minus ble pluss?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe annet enn ondskapfull trakassering, Trøffel... :kjempesinna:

...en jeg kjenner gikk til søksmål mot mattelæreren sin pga manglende, eller ingen kunnskaper... en idè for deg også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dette er ikke noe annet enn ondskapfull trakassering, Trøffel... :kjempesinna:

...en jeg kjenner gikk til søksmål mot mattelæreren sin pga manglende, eller ingen kunnskaper... en idè for deg også kanskje?

Du glemmer å nevne at du gikk til sak mot foreldrene dine på grunn av manglende utseende og dårlig kroppslukt - og vant. En historisk dom, tror jeg til og med den ble kalt...

...og blir jeg slemmere nå, så får du slette hele tråden...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer å nevne at du gikk til sak mot foreldrene dine på grunn av manglende utseende og dårlig kroppslukt - og vant. En historisk dom, tror jeg til og med den ble kalt...

Som jeg alltid har sagt, det er bedre med et manglende utseende, enn et dårlig sådant... :ler:

...får meg til å tenke på en noe makaber fleiping om en kar fra mitt hjemsted for noen år siden... han ble far, men barnet var så lik faren sin at de måtte kaste det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurte på om du har vurdert å bli forfatter, siden du skriver så levende og realistisk (til tross for at du juger så det renner... :ler: )?

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...