Gå til innhold

Sandman's nattbok


Sandman

Anbefalte innlegg

Her vil jeg redegjøre for mitt natteliv, både til sengs og på byens mer respektable utesteder.

...i den grad det skjer noe av almen interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh hjelpe meg, her skal jeg jammen meg følge med... En sånn kjekk ung herremann som skal fortelle om sitt natteliv??!?? Det må jo bare bli bedre enn de beste kvinneromanene, det!!

Mitt natteliv??? Drømmer bare om deg jeg, Sandman!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Aha .. Trøffelhelten første gjesten, ja ....  :Nikke:  

Jeg har bare mer og mer rett i mine antagelser  :ler:

MOOOOOODDEEEERRAAAAAAAATOOOOOOOOOOOOORR!!

Steike, jeg har glemt Waco-passordet mitt!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å skrik sånn, kjære Trøffel. Responstiden til moderatorene har omtren like stor sammenheng med stemmevolum, som hvor fort heisen kommer har sammenheng med hvor mange ganger man trykker på heisknappen. Så spar stemmen din til bryllupsnatten, du :sjarmor: .

Ellers vil jeg få gratulere Sandman med dagbok. Er dette en dokumentasjon av pararlelltilværelsen?

Anna :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså du Sandman, du trodde du var orignal du som skaffa deg en nattbok i stedet for dagbok. Velkommen etter må vel jeg si da, for jeg har hatt nattbok en stund allerede jeg. Såh! :lol:

Ikke det at det står noe spennende i min da, men............... Det var liksom ikke helt min greie tror jeg. Men den kan nok gjenoppliver så får vi se hvem som har mest spennende "natteliv" :ler:

Tror nok du vinner.............. Mitt liv er nok ikke noe spennenede nei............... Får snike meg ut igjen jeg da............. Jada, det er ikke lett å være så anonym da................. :grine:

Ha en god kveld da.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempler:

Sandmans nattbok:

14 aug. 2003 kl. 03:45

Våknet av at jeg måtte på do, litt løs bæsj- brukte mye papir. Lurer på om jeg skal barbere vekk rumpehårene.

14 aug. 2003 kl. 04:02

Slapp en skikkelig stinkbombe under dyna, laknet ble krøllete. Litt stolt.

Devon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke allmenn interesse et krav for en god natt bok. den kan like godt være for spesielt interesserte.......

Tror forresten det er mange spesielt interesserte her....

Oppstarten var jo forlokkende - så jeg ser med spenning fram til fortsettelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempler:

Sandmans nattbok:

14 aug. 2003 kl. 03:45

Våknet av at jeg måtte på do, litt løs bæsj- brukte mye papir. Lurer på om jeg skal barbere vekk rumpehårene.

14 aug. 2003 kl. 04:02

Slapp en skikkelig stinkbombe under dyna, laknet ble krøllete. Litt stolt.

Devon

:hoho::hoho::hoho: selv om det var litt Thomas Gjertsen-humor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempler:

Sandmans nattbok:

14 aug. 2003 kl. 03:45

Våknet av at jeg måtte på do, litt løs bæsj- brukte mye papir. Lurer på om jeg skal barbere vekk rumpehårene.

14 aug. 2003 kl. 04:02

Slapp en skikkelig stinkbombe under dyna, laknet ble krøllete. Litt stolt.

Devon

Kan bekrefte at natten forløp omtrent som beskrevet her, men i tillegg til å lure på barbering av rompehår, så gjorde jeg det også. Det var unnagjort på ca 3 timer.:sjarmor:

...hvorfor kan jeg ikke få skrive nattboken min selv, da, Devon...? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sandman,

jamen bra du satt i gang med bok, denne har jeg lett etter i ukevis nå faktisk. Grattis!

Gleder meg til å lese her litt nesten hver dag et par tre ganger om dagen, og så får jeg se om jeg får tid til å jobbe litt innimellom.

Om kunder og telefoner bare må vente er da et lite problem i den store sammenhengen. Man lever kun én gang - muligens - og da må man sørge for å ha det litt moro mens man er her. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...hvorfor kan jeg ikke få skrive nattboken min selv, da, Devon...? :blunke:

Jeg ville bare hjelpe deg litt i gang!

Devon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her var det...dødt... :ler:

Stort sett sovet i det siste, Sændis?

Eller har du i all vemmelighet...eh...hemmelighet smisket deg innpå Devon?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også hos meg behandles lommebøker - særlig med penger i - som ferskvare. Holdbarhetsdatoen er jo så innmari kort, og rett som det er må jeg bare kaste penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...