Gå til innhold

Til gutta

Gjest Gjest_maiken_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maiken_*

Møtt en fantastisk mann- som er opptatt selvfølgelig. Han gikk fra kone for å være med meg, men kjapt tilbake igjen for å "orden opp" i praktiske saker. Sier han er ute av forholdet innen rimelig tid.

Sagt han elsker meg osv... Har mye kontakt.

Jeg vil ikke sitte å "vente", har gjort dette ganske klart.

Hva tror dere gutter: hvorfor gjør han sånn? Kan det praktiske være så viktig at man kanskje glipper den man elsker?Synes dette er merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et brudd tar tid. Han har antagelig vært gift/samboer med dama en del år, og det er ikke bare å gå ut døren og være ferdig med alt.

Synes du han er verd å vente på, så gjør du det. Ellers har du vel ikke så sterke følelser for ham?

Snakk med ham, slik at dere vet hvor dere har hverandre, og får planlagt hvordan dere skal gjøre det fremover. Men for all del, ikke mas. Du må være tålmodig, for han har mye å ordne, og brudd fører ofte til tildels kaotiske tilstander, både følelsesmessig og i forhold til praktiske ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt en fantastisk mann- som er opptatt selvfølgelig. Han gikk fra kone for å være med meg, men kjapt tilbake igjen for å "orden opp" i praktiske saker. Sier han er ute av forholdet innen rimelig tid.

Sagt han elsker meg osv... Har mye kontakt.

Jeg vil ikke sitte å "vente", har gjort dette ganske klart.

Hva tror dere gutter: hvorfor gjør han sånn? Kan det praktiske være så viktig at man kanskje glipper den man elsker?Synes dette er merkelig

Han trenger ikke å bo med henne for å ordne opp i praktiske saker. Da er det andre ting han holder på med.

Unntaket er hvis de har felles barn, da bør han ikke melde flytting før samværsavtale er i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei, de har ikke felles barn. Det som gjør det ekstra frustrende for meg at han ikke bare går. Det dreier seg om andre ting (som han har forklart, og forsåvidt er god grunn nok). Føler han lurer både henne og meg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...