Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 hei Folkens :D Jeg ønsker hilsen i dagboka mi,men jeg kan vel ikke vente hilsener i boka mi når jeg ikke er flink å skrive i andres.Det er bare det at jeg er så genert av meg. :oops: hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Hilsen levert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Hei på deg. Her kommer en hilsen til. Håper det går bra med vår sjenerte "Atacandpus" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Heihei Atacand! Sender deg en hilsen fra meg... Lykke til med dagboken! :D Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 En hilsen til deg. kom gjerne inn i bomberommet, er litt ensom der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 13. august 2003 #7 Del Skrevet 13. august 2003 Done! Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå